Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Ayla http://massage.side6.dk/ayla

Det mest iøjnefaldende ved dejlige Ayla, er hendes store, bløde, uimodståelige, naturlige bryster - billederne er ægte. Her er hun: 156124.jpg

Hun har en glat, legesyg mis, men hun er desværre ikke til sport i 2'eren. Ayla gav tungekys og hun startede med megafransk, mens hun sad på sengen og jeg stod op, det gjorde hun rimeligt. Så slikkede jeg hende og hun tog også gerne imod 2-3 fingre op. Dernæst dansk i flere stillinger. Så lagde hun sig på ryggen og jeg mundkneppede hende mens jeg kælede mis. Til sidst noget spansk - det er de bryster jo skabt til - mens hun forsigtigt slikkede nosser og stjerne.

Ayla er fra Mellemamerika, hun taler et rigtigt godt engelsk og også en smule dansk, så det var nemt at kommunikere. Hun rejser desværre igen i februar, men forventer at vende tilbage til Danmark lidt senere på året - også med navnet Ayla. Så skal jeg nok ha' en tur til ;0)

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bergi,

Tak for din anmeldelse - Ayla har ligget højt på min liste i lidt tid nu.

Det undrer mig hun ikke er til græsk, da hun reklamerer med det i EB:

A BAAL AYLA, FF skål. græsk, sorte kys 800,-. 08.00 - 01.00. Glostrup.

Er hun heller ikke til sorte kys?

- Mikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrede også mig. Jeg orkede dog ikke kampen og prøvede istedet at få det bedste ud af det. Og det var nu slet ikke så ringe endda. Hun kyssede også sort ;0)

Men det er da drønirriterende når pigerne averterer med noget, de ikke leverer. Ayla er dog så dejlig at jeg nok kommer igen alligevel ;0)

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det kan måske være, at noget af annoncen er faldet ud. I nogle står der græsk til hende. Det betyder vist, at hun skal stikke rumpen i vejret og modtage, mens græsk til ham mere er prostatamassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Normalt beskriver jeg ikke piger, hvor jeg er enig i en allerede foretagen beskrivelse. Men der skal være plads til undtagelser.

Oftest er jeg mest til thai, men falder også ganske ofte i med latinaer. Eller østeuropæere. Eller danskere, for den sags skyld. Jeg går efter naturlige piger, som indlever sig i det de laver. Som også nyder det, og også vil have en oplevelse selv. Indrømmet, jeg har en svaghed for store, helst naturlige, bryster. Og for ægte og spontane tungekys. Og jeg gider ikke piger, som jeg ikke vil tilbringe mindst en time sammen med. Jo, det kan være svært at bedømme forud, men langt oftest lykkes det. Også fordi jeg prioriterer at pigen også har en god oplevelse; egentlig prioriterer det højest.

Ayla er en ener. Hun er måske ikke modelsmuk. Men hun har fantastiske bryster, som hun dels nyder får opmærksomhed, dels morer sig over bliver begæret. Intet kommer af intet, hun har gode hofter at holde i under ridt, samt en god røv at holde om under doggy. Hun kysser som en drøm, jo mere og længere jo bedre, og hun nyder alt sex. Hendes favorit er doggy, jeg vil hellere nyde hende ridende med brysterne bølgende foran mig og med hendes øjne hvilende dybt i mine mens hendes hofter, krop og ansigt favnes. Hendes orgasmer er intense, mine bedste oplevelser er når hendes øjne tindrer og hun falder om på mit bryst efter en orgasme med hendes egne store bløde bryster som buffer, mens hendes mund fanger min i nye kys. Ayla er kløgtig, hendes engelske er måske ikke fra Dronningens England, men hun er nem at snakke med, bl.a. kan hun også en del danske og svenske brokker og vi har sammen delt hendes drømme når hun stopper og vender endeligt hjem til Mellemamerika. Og vel spiller pengene ind, men hun gør det også af lyst og blæser på at der udefra råbes på spansk ad hende når tiden går en halv time over, med dybsindig snak, kyssen, drillen og gensidig nydelse af hinanden.

Ayla er helt sin egen, og da hun ikke bliver her evigt (glæd jer jyder, hun kommer til Århus en måneds tid fra midt i april) har vi dyrket hinanden nogle gange på det seneste, og det bliver bedre og bedre for hver gang. Der skrives at hun ikke tilbyder anal, jeg er i alt fald blevet tilbudt det, men jeg kan godt forestille mig at man først begunstiges hele pakkes når man dels bestiller god tid så man kan varme hinanden grundigt op, dels er kommet tættere ind på livet af hinanden. For mig er Ayla på en delt førsteplads for lang tid, sammen med en anden, som jeg før andetsteds har beskrevet rigeligt, og som langt hen ad vejen indeholder de samme kvaliteter; ja, jeg tror faktisk at lige for tiden holder Ayla førstepladsen på min stjernehimmel.

Nyd hende til jyderne tager over, inden hun til sommer rejser hjem igen; men hun kommer tilbage til efteråret, lover hun, for at spare yderligere sammen til sine drømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KEMI betyder altid meget, når vi leger med pigerne og omvendt, MEN....

Stærkt inspireret af ovenstående beskrivelse af Ayla bestilte jeg tid hos hende. Hun lød meget tiltalende over telefonen, og jeg må indrømme at det var med kriller i maven at jeg så frem til besøget hos hende.

Har man fulgt med på andre fora, vil man vide at jeg har masser af erfaringer ud i denne leg.

Selve bordellet (hvilket det i aller højeste grad er, ligger i en gammel forladt industribygning. Det ligner rent ud sagt et hul i jorden, og allerede der, burde jeg har ringet og aflyst.

Ned i kælderen og ind i MEGET neslidt kælderbordel. Jeg vil ikke komme nærmere ind op detaljerne, men det var ekstremt uhygiejnisk, og alene lokalerne gør at jeg ikke kommer tilbage.

Men fantasien havde tydeligvis 1. vælger, så jeg valgte 1 time med full service (inkl. anal) til kr. 1.500.

I mine øjne, har jeg svært ved at genkende Ayla ud fra billederne, men store naturlige bryster var der. Ingen tvivl om det. Hun virkede imødkommende og venlig, og jeg var MEGET forventningsfuld, så jeg tænkte at trods lokaler, og at hun var lidt tungere og ældre end forventet, så kunne det blive en god time.

Af med tøjet, og ind kom hun... Hygge snak, og god kemi.

Dernæst ned af bakke, med hele oplevelsen.... Nogenlunde fransk uden gummi. Nogenlunde dansk... åh ja hun kom og kom, men hun virkede meget fjern, så det virkede ikke ægte. Anal, var omkring 10 sekunder, da der blev banket på døren 30 minutter efter jeg arriveret.

Jeg spurgte til hvad det betød, og hun forklarede at der var en time 50 minutter og at der altid blev banket 10 minutter før.... vise hende mit ur, og forklarede at vi havde 30 minutter tilbage, og at en time vel er 60 minutter. Hun insisterede!

Jeg gav op, gjorde mig færdig.

Set i bakspejlet var der alle de klassiske tegn, som man bør huske og reagerer ud fra. Hvis mavefornemmelsen smut: så smut :-)

Til Aylas "forsvar" snakkede hun om at hun var meget træt af hendes arbejde og glædede sig meget til hun snart skulle på ferie og hjem til hende familie, som hun savnede meget.

MEN, der kan aldrig være kundens problem!

Det er en handelsvare, og vil aldrig være andet end, selvom man har sympati for pigerne.

Håber for Ayla, at hun kommer afsted på ferie snart, vender tilbage med opladte batterier og lyst til at sælge en fantastisk vare til andre end mig. Jeg kommer nemlig aldrig tilbage.

Leder stadig med lys og lygte efter en erstatning til legendariske Nancy, og i øvrigt alle de andre fantastiske piger, som efterhånden er forsvundet ud af branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Ayla og vil anslå samme udgangspunkt som M_R.

Jeg har efterhånden erfaret, at kemi er af så stor betydning, at forskellige personers oplevelser med samme pige kan være som nat og dag. Ulempen er jo, at vi nok alle oplever at blive skuffede over besøg hos piger, som andre har anmeldt i positive vendinger. Jeg vælger dog at se det som noget positivt. At det KAN lade sig gøre at opleve rigtig god kemi er den eneste grund til, at jeg fortsat lader mig friste trods alt for mange kedelige oplevelser.

Ayla var en af de piger, jeg lod mig friste af grundet gode anmeldelser her, og hvor jeg bagefter ikke helt kunne genkende andres omtale i min egen oplevelse. Faktisk besøgte jeg hende i Århus, så min anmeldelse her er egentlig ikke placeret korrekt, men lad os nu holde tråden samlet.

Mens hun var i Århus kunne Ayla træffes i en privat lejlighed i centrum sammen med en veninde .. som var bemærkelsesværdig smuk, høj .. og havde en ligeså bemærkelsesværdig dyb stemme :)

Jeg ringede og lavede en aftale, og blev lukket ind af Ayla. Ayla er fra Panama og meget almindelig af udseende. Ikke smuk. I min verden heller ikke køn. Almindelig sød. Som tidligere omtalt store, bløde, naturlige bryster og kvindelige bløde former. Ayla er ikke tyk .. men man kan nok med rette kalde hende buttet. Lad det være sagt med det samme: Hun er sød, snakkesalig og imødekommende, så at min oplevelse ikke var i top tilskriver jeg ikke andet end forskelle i kemi.

Jeg vil ikke gå i detaljer i denne anmeldelse. Ayla yder en absolut fin fransk og er fræk at tage bagfra mens man holder godt fast om hendes runde røv. Men jeg oplever aldrig helt at bryde distancen, hvilket gør mødet til 'endnu en okay oplevelse' for mig.

Jeg vil bestemt ikke fraråde andre at besøge Ayla, men blot bidrage til et fornuftigt forventningsniveau med endnu et synspunkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...