Hop til indhold
Rejsenetværk

Tilbyd kombi annoncering på AL og EG

Recommended Posts

Hvad med at give annoncører mulighed for at få deres annoncer vist parallet, både på Annoncelight.dk og Eroguide.dk?

Sådan at man kan købe en kombinations oprettelse, eksempelvis som en Super annonce på Annoncelight.dk, og under FREMHÆVEDE ANNONCEPROFILER på forsiden af Eroguide.dk

Eventuelt kun som en mulighed for VIP annoncører/betalende annoncører på begge sites.

I samme ombæring kunne det eventuelt koste brug af ekstra points, for at ens annonce på Annoncelight.dk, ville få længere visningstid under NYESTE ANNONCER FRA ANNONCELIGHT på forsiden af Eroguide.dk

Altså sådan at man godt kan få længere visningstid højere oppe på listen på EG, end man får på AL, når man rykker sin annonce op på listen på AL.

Det er selvfølgelig et spørgsmål, om man vil give denne mulighed, eller ikke, men jeg kan så også godt forestille mig at det rent teknisk måske ikke er så lige til at lave, hvis man er villig til at gøre det - jeg ved det ikke, har ikke forstand på det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...