Hop til indhold
Kjeldsen

Relax thaimassage Hobro

Recommended Posts

Var en tur forbi i dag, kom ellers ind til en sød pige som talte norsk eller svensk, ok tænkte jeg hun ser lovende ud, men det var så det en ligegyldig masse hvor ballerne blev masseret 20. Minutter og benene i 10 minutter. Vend dig om sagde hun, så kom spørgsmålet om ekstra det skulle jeg aldrig have gjort hun prøvede med hj for at slippe for fuld pakke som aftalt. Kiggede kun på uret ingen indlevelse så total skuffedt. Kommer aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kjeldsen skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2018 at 23:48:

Var en tur forbi i dag, kom ellers ind til en sød pige som talte norsk eller svensk, ok tænkte jeg hun ser lovende ud, men det var så det en ligegyldig masse hvor ballerne blev masseret 20. Minutter og benene i 10 minutter. Vend dig om sagde hun, så kom spørgsmålet om ekstra det skulle jeg aldrig have gjort hun prøvede med hj for at slippe for fuld pakke som aftalt. Kiggede kun på uret ingen indlevelse så total skuffedt. Kommer aldrig igen.

Ja sørgeligt :huh: men det er efterhånden mere reglen end undtagelsen :-o 

og sådan er det blevet på blot 5 - 7 år :-o  der er dog stadig et par goe

steder i Århus, (PP) og et el 2 steder i Randers (Dao)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              uden jeg vil gøre mig til Åge, men ligner mere og mere,

penge og tid, ja nogen vil måske kalde det, nye tider og der var engang :huh: 

Omvendt lyder det til, når man læser, at hele den Thailandske service er

røget til 3 kants området, hvis man må være så fri og bruge det udtryk

i den forbindelse :P 

Det er efterhånden billiger og bedre og ikk mindst, det bedste at ta

en tur til Thailand, der er det frit valg fra alle Hylder :wub: 

Beklager det lige sku være denne Tråd jeg kommenteret på :P 

Go aften til jer, der stadig godt kan lide Thai-F. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 10 minutter siden:

Ja sørgeligt :huh: men det er efterhånden mere reglen end undtagelsen :-o 

og sådan er det blevet på blot 5 - 7 år :-o  der er dog stadig et par goe

steder i Århus, (PP) og et el 2 steder i Randers (Dao)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              uden jeg vil gøre mig til Åge, men ligner mere og mere,

penge og tid, ja nogen vil måske kalde det, nye tider og der var engang :huh: 

Omvendt lyder det til, når man læser, at hele den Thailandske service er

røget til 3 kants området, hvis man må være så fri og bruge det udtryk

i den forbindelse :P 

Det er efterhånden billiger og bedre og ikk mindst, det bedste at ta

en tur til Thailand, der er det frit valg fra alle Hylder :wub: 

Beklager det lige sku være denne Tråd jeg kommenteret på :P 

Go aften til jer, der stadig godt kan lide Thai-F. <3

Yep Thailand der er der sku service for pengene og hvis de thaier som er her oppe leverede den samme service i Thailand så fik de sku deres pas konfiskeret ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 19 timer siden:

Ja sørgeligt :huh: men det er efterhånden mere reglen end undtagelsen :-o 

og sådan er det blevet på blot 5 - 7 år :-o  der er dog stadig et par goe

steder i Århus, (PP) og et el 2 steder i Randers (Dao)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              uden jeg vil gøre mig til Åge, men ligner mere og mere,

penge og tid, ja nogen vil måske kalde det, nye tider og der var engang :huh: 

Omvendt lyder det til, når man læser, at hele den Thailandske service er

røget til 3 kants området, hvis man må være så fri og bruge det udtryk

i den forbindelse :P 

Det er efterhånden billiger og bedre og ikk mindst, det bedste at ta

en tur til Thailand, der er det frit valg fra alle Hylder :wub: 

Beklager det lige sku være denne Tråd jeg kommenteret på :P 

Go aften til jer, der stadig godt kan lide Thai-F. <3

helt enige... mer prisen for en billet til thailand og lad os bare sige en lang weekend i Patts eller Bkk... 

virker meget tiltalende på mig nu...tror jeg gør det inden for de næste par uger.... fly 3500 ... hotel 200 pr dag ... mad og drikke kan nemt holdes under 200 pr dag...

så kommer der drinks og piger oven i... vil tror man kun holde den på under 8000 for 5 dage... 

det er sgu alt andet sjovere end 1200 -1500 kr for et sminket lig i 45 minutter eller andet sted i Jylland ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 39 minutter siden:

helt enige... mer prisen for en billet til thailand og lad os bare sige en lang weekend i Patts eller Bkk... 

virker meget tiltalende på mig nu...tror jeg gør det inden for de næste par uger.... fly 3500 ... hotel 200 pr dag ... mad og drikke kan nemt holdes under 200 pr dag...

så kommer der drinks og piger oven i... vil tror man kun holde den på under 8000 for 5 dage... 

det er sgu alt andet sjovere end 1200 -1500 kr for et sminket lig i 45 minutter eller andet sted i Jylland ... 

God tur. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 58 minutter siden:

helt enige... mer prisen for en billet til thailand og lad os bare sige en lang weekend i Patts eller Bkk... 

virker meget tiltalende på mig nu...tror jeg gør det inden for de næste par uger.... fly 3500 ... hotel 200 pr dag ... mad og drikke kan nemt holdes under 200 pr dag...

så kommer der drinks og piger oven i... vil tror man kun holde den på under 8000 for 5 dage... 

det er sgu alt andet sjovere end 1200 -1500 kr for et sminket lig i 45 minutter eller andet sted i Jylland ... 

Jeg er frisk:D:D  lad os tá en go uge derned.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommeltot skrev, for 2 timer siden:

Øøhhhh - hvor i Hobro ligger Relax Thai Massage ??

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjUnezystDYAhUG2SwKHcPQBUwQFghQMAM&url=https%3A%2F%2Fannoncelight.dk%2Fshowad%2F236587&usg=AOvVaw1BtYeb_ZLrxaM7sw8ZnZ-A

Vil gerne høre endnu en beretning, inden jeg besøger stedet. Er der 2 dårlige oplevelser dropper jeg det nok

              Mvh Olsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
maxmuld skrev, den ‎11‎-‎01‎-‎2018 at 16:07:

Jeg er frisk:D:D  lad os tá en go uge derned.....

Ok men 2 uger er for lidt for mig, hvis jeg ska besøge, bare halvdelen af mine Kærester :huh: 

4 uger vil passe bedre, der er jo ligesom langt fra A til B

So remember if you go Thailand , it´s take lang tid :-o

sorry tilbage til Tråden, Relax Hobro :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommeltot skrev, den 11/1/2018 at 15:47:

Øøhhhh - hvor i Hobro ligger Relax Thai Massage ??

Det ligger Adelgade 76 det er Gågaden midt i Hobro parkere ved Kvikly eller r Netto i   modsatte enge  evt  god  tur  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...