Hop til indhold
weber

Salin thaimassage Randers

Recommended Posts

Jeg besøgte idag Salin thaimassage Adelgade 14 i Randers. 

Bestilte en time. Hun spurgte fra starten om ekstra men jeg ville gerne vente med at bestemme mig. Det var en ok blid massage efter mit ønske. Ret hurtigt var hun der igen og spurgte efter body to body. Det blev så aftalt for den sidste halve time. En noget fesen oplevelse hvor det mest var massage af en nøgen kvinde. Hun bad om pengene forud. Der burde jeg have luret faren. Heller ikke så sexet midt i massagen at skulle op og finde pengene. Sidste gang jeg kommer der. Blev ellers tilbudt det nye reklame tiltag. Et klippekort. 

Der er bare alt for mange fusere imellem thai klinikkerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

Der er bare alt for mange fusere imellem thai klinikkerne. 

Jeg er helt enig og har også opgivet at få fyldt mit 'rabatkort', efter 2-3 besøg med faldende kvalitet.

På nær Bua's næsten lige overfor, tror jeg nok at jeg har været ved samtlige Thai-massageklinikker i Randers, indenfor det seneste år. Mindst halvdelen af besøgene med en efterfølgende flad fornemmelse af spildt tid/penge.

Jeg har to steder jeg holder mig til p.t.:

- Jiramon, hvor jeg nu 4 gange har fået suveræn massage af to forskellige. Underbukserne har ikke været af endnu, selvom jeg synes at kunne læse mig til, at der kan fåes ekstra ?! Anyway, massagen er det primære for mig og den fåes ikke bedre, i min optik. Skulle der opstå mulighed for mere, vil jeg nok være til at overtale ;)

- Lamyai, hvor jeg er kommet mere end 20 gange og altid fået god massage. Som regel af indehaveren, som jeg også har fået visse stamkunde-privilegier hos, men også af skiftende assistenter på gennemrejse. Bedste kombi af god massage og erotiske overraskelser som jeg har haft :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, 1 time siden:

Jeg er helt enig og har også opgivet at få fyldt mit 'rabatkort', efter 2-3 besøg med faldende kvalitet.

På nær Bua's næsten lige overfor, tror jeg nok at jeg har været ved samtlige Thai-massageklinikker i Randers, indenfor det seneste år. Mindst halvdelen af besøgene med en efterfølgende flad fornemmelse af spildt tid/penge.

Jeg har to steder jeg holder mig til p.t.:

- Jiramon, hvor jeg nu 4 gange har fået suveræn massage af to forskellige. Underbukserne har ikke været af endnu, selvom jeg synes at kunne læse mig til, at der kan fåes ekstra ?! Anyway, massagen er det primære for mig og den fåes ikke bedre, i min optik. Skulle der opstå mulighed for mere, vil jeg nok være til at overtale ;)

- Lamyai, hvor jeg er kommet mere end 20 gange og altid fået god massage. Som regel af indehaveren, som jeg også har fået visse stamkunde-privilegier hos, men også af skiftende assistenter på gennemrejse. Bedste kombi af god massage og erotiske overraskelser som jeg har haft :wub:

Helt enig med dig.....massage ved jirimon og det sjove lamyai/dao

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også kun være enig. Prøvede Salin sidste uge med nogenlunde samme oplevelse.

Dårlig til middelmådig massage, efterfulgt af et dårligt eller ligegyldigt HJ, af hende uden tøj. Man må ikke røre, og det hele bliver tamt og trist.

Godt råd, gem dine penge til noget bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...