Hop til indhold
DK fyr 34

AL

Recommended Posts

Hvorfor er der pr. 3 internet-side-profiler som nr. 1,2 og tre på AL under Sydsjælland/mænd? Er godt klar over placeringen skyldes tidspunkt for opdatering af annonce men hvorfor er de med i min filtrerede visning??

Burde internet-side-profiler ikke blive sorteret helt fra når man filtrerer på henholdsvis mænd, kvinder osv ?? Evt. have deres egen gruppe man så kan filtrere på hvis man har ønske om at se sådanne profiler/annoncer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DK fyr 34

Vi kan selvfølgelig have forskellige interesser som annoncører, men mener du at det udgør en negativ faktor for dit, og andres vedkomende, at internetsider kommer med i de søgninger?

Jeg og min partner har også, og det meget glædeligt bemærket at vi nu kommer med i mange af de søgninger som du omtaler.

Vi er en hjemmeside annoncør, og vi er meget meget glade for at komme med i de søgeresultater, som du nævner.

Og vi håber at vi bliver ved med at komme det.

Siden vi startede som website annoncør, er abonnementet steget fra 499 kr til nu 749 kr om måneden, og måske skyldes prisstigningerne at det har stigende værdi for os at være VIP.

Herunder at vi kommer med i de søgninger.

Jeg har længe ærgret mig over denne:

Websites øverst på AL

https://annoncelight.dk/websites

Her gemmes alle websites, og vi ligger ofte i toppen når vi bruger points, men vores indtryk er at det ikke har værdi for os, at være gemt under den overskrift, og hvor mange klikker mon nogensinde på den?

Så alt det vi kan komme med i søgninger, under alle området på AL, des bedre for os.

Vi vil blive meget kede af det, hvis AL på grund af denne tråd fjerner os igen fra de søgninger.

Jeg vil i det hele taget gerne se nogle tiltag, der gør at vi som niche annoncør ikke hele tiden forsvinder i mængden af af platformens kerne annoncører, og får mulighed for en mere fremhævet placering, uden at blive skubbet ned af listen hver 5 - 10 minut.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bare det er træls at jeg søger på f.eks. kvinder i Nordjylland så også får vist diverse internet annonce (som jeg ikke er interesseret i) der ikke har noget med hverken søgte område eller emne at gøre......

Jeg er desuden bekymret for at mine potentielle gæster ikke kan kende forskel på deciderede kontakt-annoncer og internetsider, der i de fleste tilfælde er for diverse useriøse datingsider hvis eneste formål er trafik til deres side med ublu profitmaximering for øje.....Måske kunne der skiltes mere tydeligt med om en side er en kontakt-annonce eller internetside og ikke kun med en differentiering i profilnavns-farve og visning af link der henvises til....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg skal se hvad vi kan gøre. At ønske at undgå annoncer, koster penge, så hvis der bliver tale om det, tror jeg man skal være VIP. En bedre fremhævning af annoncer kun nok lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det lidt på samme måde, når jeg søger på "kvinder" og ca. hver tredje resultat er forskellige udgaver af "Trans". Er ikke super interesseret i stive javertusser, når jeg har søgt specifikt efter kvinder. Kunne Trans ikke få deres eget søge-ord? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Dinosdk69 skrev, for 12 minutter siden:

Har det lidt på samme måde, når jeg søger på "kvinder" og ca. hver tredje resultat er forskellige udgaver af "Trans". Er ikke super interesseret i stive javertusser, når jeg har søgt specifikt efter kvinder. Kunne Trans ikke få deres eget søge-ord? 

Det er forståeligt. Jeg er heller ikke til min egen javertus :-) Det er nok nærmere muligheden for at vælge "ikke trans" under søgekriterier der skal til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...