Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg skal forbi Sabai Dee Thai Massage    (   http://www.suisi-massage.dk/   )  og besøge Patty i næste uge, men det er meget længe siden jeg har være der, jeg har altid været glad for at komme der.

Man kan jo sige at deres domane navn ikke passer så godt mere , det er længe siden suisi flyttede andet sted hen....

 

Men er der nogen som har et par friske oplysninger derfra :) 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 39 minutter siden:

Hejsa.

Jeg skal forbi Sabai Dee Thai Massage    (   http://www.suisi-massage.dk/   )  og besøge Patty i næste uge, men det er meget længe siden jeg har være der, jeg har altid været glad for at komme der.

Man kan jo sige at deres domane navn ikke passer så godt mere , det er længe siden suisi flyttede andet sted hen....

 

Men er der nogen som har et par friske oplysninger derfra :) 

 

VH 

Det ser spændende ud deres menu de har alt Nuro gel massage og body 2 body det lyder lækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 24 minutter siden:

Det ser spændende ud deres menu de har alt Nuro gel massage og body 2 body det lyder lækkert

Hvor dælen ser du det med Nuro gel ???.       det har jeg aldrig oplevet der ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes det er utroligt, hvorfor de da ikke får opdateret deres hjemmeside. Hvem er overhovedet på det sted nu? - altså Patty....og?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Jeg synes det er utroligt, hvorfor de da ikke får opdateret deres hjemmeside. Hvem er overhovedet på det sted nu? - altså Patty....og?

Som jeg skrev , så er det meget længe siden jeg har været der, så ved ikke hvem der er der ud over patty,   det undre mig lidt at der stort set ikke er skrevet om stedet det sidste halve år eller mere....   

men som sagt jeg skal på besøg der i starten af næste uge , så kan jeg måske fortælle lidt .      men mærkeligt hvis der ikke har været nogen som kan skrive lidt nyt ?

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
afløbsrenseren skrev, for 7 minutter siden:

Som jeg skrev , så er det meget længe siden jeg har været der, så ved ikke hvem der er der ud over patty,   det undre mig lidt at der stort set ikke er skrevet om stedet det sidste halve år eller mere....   

men som sagt jeg skal på besøg der i starten af næste uge , så kan jeg måske fortælle lidt .      men mærkeligt hvis der ikke har været nogen som kan skrive lidt nyt ?

 

VH 

Jo, men skal man næsten ikke kende stedet for at komme forbi? Synes ikke rigtig, at jeg ser reklame nogle steder - og har så heller ikke selv været der. Jeg havde helt glemt det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej de reklamere ikke særligt meget,  men det er ellers et af de pæneste steder hvad angår bad -værelser og sådan , servicen har også altid været i den gode ende , men ved ikke hvordan pigerne er ud over patty som jeg altid har været meget glad for.

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 23 timer siden:

Nej de reklamere ikke særligt meget,  men det er ellers et af de pæneste steder hvad angår bad -værelser og sådan , servicen har også altid været i den gode ende , men ved ikke hvordan pigerne er ud over patty som jeg altid har været meget glad for.

 

VH

Glæder mig til at høre din beretning om stedet. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...