Hop til indhold
Guest Søger uden gummi

Ea eller en anden frækkert uden gummi

Recommended Posts

Vil man diskuterer diverse aspekter ved købesex uden gummi, så finder man ned i forumet Generel debat og diskutere der! 

Med mindre man gerne vil have ferie herinde fra, så skal man fremadrettet afholde sig fra udokumenterede påstande om at piger der tilbyder uden gummi, har diverse sygdomme!

Så længe lovgivningen tillader at der sælges sex uden gummi, så vil det også være tilladt at anmelde og efterspørge herinde.

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 1 time siden:

Vil man diskuterer diverse aspekter ved købesex uden gummi, så finder man ned i forumet Generel debat og diskutere der! 

Med mindre man gerne vil have ferie herinde fra, så skal man fremadrettet afholde sig fra udokumenterede påstande om at piger der tilbyder uden gummi, har diverse sygdomme!

Så længe lovgivningen tillader at der sælges sex uden gummi, så vil det også være tilladt at anmelde og efterspørge herinde.

den forstod jeg ikke hun skriver i sin profil , citerer, ved copy paste

hvis du er frisk og tænder på en fræk lolitatype som elsker rigtig ægte kærestesex eventuelt uden gummi 

citat slut, men for mig er det bare om at holde sig væk, men det er så min mening 

Redigeret af decameron

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 7 timer siden:

den forstod jeg ikke hun skriver i sin profil , citerer, ved copy paste

hvis du er frisk og tænder på en fræk lolitatype som elsker rigtig ægte kærestesex eventuelt uden gummi 

citat slut, men for mig er det bare om at holde sig væk, men det er så min mening 

VI andre fatter heller ikke noget at det vrøvl der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Jeg er ret sikker på at Ea94 og hende her;Missellis; er den samme. gad faktisk godt prøve hende -men anmeldelserne af hendes mand gør nok at jeg holder mig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...