Hop til indhold
olemadsen

Tabea Feldstrasse Flensburg

Recommended Posts

En dejlig dag med klar frost, og solen fremme.

Jeg havde fundet en meget interessant pige i FL, Tabea, http://www.fair-girls.de/Flensburg/1226

Vel ankommet til Fl, ringer jeg på døren hos Tabea, og en gudesmuk kvinde åbner døren.

Jeg kan kun sige smuk som en fotomodel af den gode slags, billederne passer meget fint, hun er dog smukkere IRL, alderen på 21, tjae, der er nok et par år mere på i virkeligheden.

Vi aftaler 45 min for 100 euro, for der skulle bare leges igennem.

MEN, så stopper alt det positive også, kysse nej tak, pille ved hendes fine lille fisse nej tak, og berøringen følte man foregik med fingerspidserne.

Desværre ingen GFE, og en gang ordinær ridt, ikke noget man kan klage over, men uha da da det var et antiklimaks med alt det man ikke måtte. Respekten for en som kunde lå også på et lavt sted, hun var afsted 2 gange da det ringede på for at fortælle at hun var optaget, eneste + var den smukke numse og krop der valsede væk fra sengen.

Værelset er i stueetagen og intet at klage på, stort fint og rummeligt.

Kommer jeg igen, nej, på trods af at hun nok er en af de smukkeste kvinder jeg har haft sex med, så mangler der indlevelse og engagement, man føler ikke trang til at returnere desværre.

Visuelt udseende 13, engagement et fladt 5 tal, på 13 skalaen.

Er man til smukke kvinder men er ligeglad med resten er hun en topkandidat, hun kunne godt gå som model.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Ja desværre er mange af den slags smukke kvinder kolde i sengen. Trist det skal være sådan. Godt der er så mange andre kvinder vi kan nyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en klar, informativ og meget brugbar anmeldelse.

Ja, hun er godt nok smuk, men da en lidt trist oplevelse, forstår jeg. Selv lægger jeg meget stor vægt på ungdom og ungdommelig skønhed, har primær fokus på oplevelsen visuelt, kropslig nærkontakt og den fysiske akt - ville absolut selv have valgt hende ud fra galleriet. Er håndværket i orden, og leveres der for pengene, drejer det sig for mig om de 30 afmålte minutter, gerne en nok så overfladisk oplevelse, men et direkte fravær af engagement, som her er dog for meget, uanset hvor godt hun ser ud.

Men trods alt er fordelen ved at bevæge sig over på den anden side af grænsen, at der kan satses og leges igennem, som her 100 euro for 45 minutter. Så er tabet ikke, som her hjemme dobbelt så stor, hvis man går skuffet fra stedet - det kunne også give en mod på at løbe risikoen/tage chancen lidt oftere, hvis priserne var lidt mere overkommelige, oftere for flere i Danmark.

Men det er priserne ikke og det ændrer sig nok ikke. Alternativet er som for nogle Flensburg, for andre FKK, Berlin, NRW Frankfurt - vente til der er penge til en købesex weekend igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men hvis du er til de unge sprøde og en visuel oplevelse kan jeg klart anbefale hende.

Jeg må sige at det man er vandt til i FL er nok lidt større frihedsgrader.

Tabea er i øvrigt fra Tjekkiet.

Rejse jeg har prøvet FKK og det er helt fint, men man skal have tiden til at kunne tage afsted, det er lidt nemmere med et par timer i FL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, er man bosiddende sådan at Flensburg er hyppigt tilgængelig er det absolut et aktiv, men selv er jeg bosiddende i København, og økonomien afgør derfor hvornår det igen er tid for en tur til Tyskland.

Har faktisk tænkt den tanke, om jeg om 20 år som pensionist, skulle bosætte mig i Flensburg - tænk, sælg ejerlejligheden, billig tysk husleje og nem adgang til både Hamburg og Berlin :P8-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flensburg vrimler med gpde modeller. Synd, at du skulle ramme en af de "skæv", selvom udseendet fascinerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er bestemt at håbe, at jeg har helbredet til denne fornøjelse, også om 20 år som pensionist ;)

Har faktisk oplevet handicapvenlige FKK klubber med handicap toilet, så den skulle gå an med både kørestol og rollator :P

Det er bare at krydse fingre for at man ikke skal have en pacemaker inden den tid, bare hjertet holder, er der kun et andet organ der der skal kunne stå, og det plejer de piger at være "kvinde" for :) - visse piller er også opfundet, dem bruger jeg allerede når jeg køber sex - nok fordi jeg har et ret klinisk forhold til sikker sex, og alt den gummifokus hele vejen, nok dæmper min præstation?

Ellers?

Du skrev:

"Respekten for en som kunde lå også på et lavt sted, hun var afsted 2 gange da det ringede på for at fortælle at hun var optaget, eneste + var den smukke numse og krop der valsede væk fra sengen."

Havde hun ingen kaffedame, var hun alene om at lukke gæsterne ind og ud? Hvis ja kunne hun vel hænge et optaget skilt på døren?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Borende X, udseendet er ikke alt.

Men en gang imellem skal man vel skuffes for så er glæden endnu større når man rammer en pige hvor man får en super oplevelse.

Smuk er hun ihvertfald det var ikke det jeg blev skuffet over, lidt trist vi ikke kan se hendes ansigt på billederne på Fair Girls.

Retfærdighedsvis skal man altid være åben for muligheden for at kemien mellem os ikke var der, så det kunne være lidt spændende at høre fra andre der evt havde besøgt Tabea, om de har en anden opfattelse end mig.

Du har så evigt ret i at der masser af fantastiske piger i FL.

Så jeg skal nok melde tilbage med flere anmeldelser dernedefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse

Nej på Feldstrasse tager pigerne selv imod, og ser gæsterne ud igen.

På hoveddøren er der vist 4 eller 5 ringeklokker, hver har en dymo strimmel med pigens navn på.

Ja andre steder i Flensborg fungerer det på samme måde, og her er pigerne noget mere rutinerede og ignorer alt det kimen der er på døren samt telefonen. Så tænker man faktisk ja ja makker du må vente til din tur lige nu er damen min.

Det andet dur bare slet ikke, men lukker jeg øjnene ser jeg stadigt Tabeas numse valse væk fra sengen, PS: havde bedt hende om at tage et par flotte højhælede sexede sko på, og det bidrog om mere til en sexet gang. Selvom hun ikke levede op til mine forventninger på alle fronter var hun slik for mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også besøgt Tabea på Feldstrasse 18,jeg syntes dog ikke at hun er modelsmuk,som den første poster giver udtryk for.

Hun er en almindelig til køn pige,meget snakkende og udafvent,alder ca.28-30 år

Hun sutter med stor iver og højt tempo,udemærket doggy og ridetur

Det er en erfaren pige og hun kan godt virke lidt for professionel.

Søger man næsten ægte GF6 i Flensborg,skal man besøge Chantal hos Engelsburg,hende er der ingen der overgår og så er hun tillige med smukkere end Tabea

Tabea kommer kommer allerede til Flensborg igen om en uge,hun klagede lidt over for få besøg på grund af at det er sidst på månende

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dejlig dag med klar frost, og solen fremme.

Jeg havde fundet en meget interessant pige i FL, Tabea, http://www.fair-girls.de/Flensburg/1226

Vel ankommet til Fl, ringer jeg på døren hos Tabea, og en gudesmuk kvinde åbner døren.

Jeg kan kun sige smuk som en fotomodel af den gode slags, billederne passer meget fint, hun er dog smukkere IRL, alderen på 21, tjae, der er nok et par år mere på i virkeligheden.

Vi aftaler 45 min for 100 euro, for der skulle bare leges igennem.

MEN, så stopper alt det positive også, kysse nej tak, pille ved hendes fine lille fisse nej tak, og berøringen følte man foregik med fingerspidserne.

Desværre ingen GFE, og en gang ordinær ridt, ikke noget man kan klage over, men uha da da det var et antiklimaks med alt det man ikke måtte. Respekten for en som kunde lå også på et lavt sted, hun var afsted 2 gange da det ringede på for at fortælle at hun var optaget, eneste + var den smukke numse og krop der valsede væk fra sengen.

Værelset er i stueetagen og intet at klage på, stort fint og rummeligt.

Kommer jeg igen, nej, på trods af at hun nok er en af de smukkeste kvinder jeg har haft sex med, så mangler der indlevelse og engagement, man føler ikke trang til at returnere desværre.

Visuelt udseende 13, engagement et fladt 5 tal, på 13 skalaen.

Er man til smukke kvinder men er ligeglad med resten er hun en topkandidat, hun kunne godt gå som model.

olemadesen er vistnok ikke kommet ved mange piger her i flensburg når han kalder tabea gudesmuk

hun er da den mindst gudesmukke afdem jeg har ebsøgt her

hun er da rimlig pæn især hendes krop, men så heller ikke mer

men jeg er enig med ham lige før, hun giver rigtig god prøjsersex, og hendes franske, den fejler betsmt ikke noget og så kan hun noget med den kusse (som også er retstram :roll: )

men hun snakker for meget og for hurtig synes jeg

havde du været i bad om???? det kan mange piger hernede godt lide at man har

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg oplyste jo at hun i mine øjne var smuk, og vores smag må så være ret forskellig :)

Det skal der også være plads til.

Må dog sige at jeg må være gået glip af en del i mine tidligere besøg i FL, ang skønhed.

Det tegner da meget lyst hvis i mener hun ikke er så smuk i forhold til så mange andre piger i FL.

Jeg kan ikke anbefale Tabea, da hun i forhold til så mange andre piger i FL virkede meget kold og proffesionel.

Dette er jo blot min subjektive observation, og har jeg foranledt nogen til at besøge Tabea ved at oplyse om at jeg menet hun var gudesmuk, vil jeg da beklage det meget. Men anbefalet har jeg absolut ikke.

Iøvrigt er jeg altid nyvasket inden jeg tager mod FL, og beder altid om at låne badet for lige at friske mig op, så beklager det var ikke det der burde ødelægge den positive stemning.

Årsagen hvis en sådan absolut skal findes må være den personlige kemi, da jeg hidtil har haft ret mange positive oplevelser syd for grænsen.

Jeg glæder mig allerede til næste uge da en af mine favorit piger skal genbesøges for 4 eller 5 gang, denne gang med næsten 100% garanti for GFE sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexsucks

Jeg håber da at du vil dele info om nogen af de piger du har besøgt.

:)

Hvis Tabea ikke kan måle sig med de andre glæder jeg mig til at teste dine anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...