Hop til indhold
CJ69

FKK Atmos, Hamburg - mid december 2017

Recommended Posts

Så har jeg været på tour igen i Tyskland – denne gang besøgte jeg følgende:
-    FKK Artemis, Berlin
-    FKK Atmos, Hamburg
-    Dolce Vita, Wagenfeld
-    Love Toxic, Enger
Jeg har valgt at lave 4 tråde – en for hvert sted, så det er lettere at finde relevant info i søgefunktionen senere. 

FKK Atmos

Besøgte midt december. 
Pris: Entre: 65 euro. 30 minutter med pigerne koster 60 euro, 60 minutter 120 euro og alt ud over blowjob og sex med gummi er ekstra. Se mere nedenfor.

Hjemmeside: http://atmos-fkk.de/de/home/ Giver ikke noget synderligt godt indtryk af layout. Desuden opdateres hjemmesiden vist ikke særlig ofter – under News står der f.eks. omtalt kommende events for 2015, altså mere end 2 år i fortiden. 

Pigerne: En enkelt 9, nogle 7-8 og kun få under. Generelt pænt og kan sagtens konkurrere med andre FKK’er. Dog var der kun 25 piger, og kun enkelte var helt nøgen eller topløs mens de fleste var i undertøj. Jeg foretrækker nøgen da det er frækkere.

Priser og ydelser: 60 euro for 30 min. blowjob og sex med gummi. ALT andet var ekstra, hvilket jeg ikke har oplevet før. Hvis man f.eks. ville kysse brysterne så kostede det ekstra – absurd. Alt i alt var det bare dårlig service, som var ringere end flat rate (der må man da kysse eller slikke lidt på brysterne), det var maskin-sex, og de 30 minutter var over efter ca. 15 minutter. Bestemt ikke 60 euro værd. 

Husk: At forhandle ALT på plads inden værelse. Også de ting som man normalt antager er med son standard. Med den nye lov er der stadig udbredt superfransk men priserne er steget en del. Forvent at betale 110 euro (820 kr.) for 30 min. med superfransk. Dertil kommer entre At transport mv. Tag ikke af sted fordi du forventer lavere priser end i DK.

Maden: En ok restaurant med 1-2 varme retter samt lidt buffet. På niveau med FKK Artemis men ikke så godt som i Frankfurt (Sharks og World) hvor maden er langt bedre. Men man kan blive mæt og det smager fint.

Stedet: Lidt forvirende lay-out og ikke så stort som Artemis eller i Frankfurt – selvom entreen matcher. Men stedet var nu fint nok – for mig virkede det slet ikke slidt men ny-istandsat.

Faciliteter: Bar (med elendig service), restaurant (se ovenfor), en pool som er kold og hvor man via vinduer nedenunder kan se folk der svømmer nøgen (ad), kino, kontakt rum med TV, stille rum hvor man kan tage en lur, massage mv. Så ikke udenfor pga. årstiden men stedet var godkendt.

Kommer jeg igen? Nej. Priserne er for høje, servicen er for lav og faciliteter ikke gode nok. Derudover er pigerne for få og ikke nøgne, så man får ikke den særligt FKK oplevelse som man har andre steder hvor der er 80 nøgne piger. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Så giver det jo megen god mening, at Harmony er så overbefolket af Mænd. Der er reelt ikke et alternativt til klubben i et område som dækker 5 millioner mennesker. Dertil skal lægges det nordlige Tyskland og "die dumme Dänen"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak CJ69 for en beretning, der i detaljer informerer os om nye tider på Atmos.

Det er år siden jeg sidst besøgte klubben, og for tiden bliver det ingen ture til, som tidligere.

Men forhåbentlig kommer jeg afsted igen før eller siden, og nu bliver det sandsynligvis ikke Atmos næste gang.

Iøvrigt, den nye lov med kondompligt.

Er det kun piger og klub der risikerer en bøde for at yde fransk uden kondom, og ikke gæsten som takker ja til det?

Hvis tilfældet kan man måske betragte tillægget for fransk uden, som en risikopræmie pigerne beregner sig for at yde fransk uden.

Bortset fra hvordan myndighederne skulle kunne bevise at fransk uden er ydet.

Det nærmeste pigerne kommer en risiko, er måske hvis vi mænd skriver i vores anmeldelser at vi har modtaget fransk uden.

Jeg for egen part skal ikke nyde noget, hvis jeg blot i teorien risikerer selv at få en klækkelig bøde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 11 timer siden:

Så giver det jo megen god mening, at Harmony er så overbefolket af Mænd. Der er reelt ikke et alternativt til klubben i et område som dækker 5 millioner mennesker. Dertil skal lægges det nordlige Tyskland og "die dumme Dänen"

 

ER Harmony "overbefolket" og er det alle ugens dage?
Er indstilling / serviceniveau stadig OK på Harmony?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Frisk skrev, for 9 timer siden:

ER Harmony "overbefolket" og er det alle ugens dage?
Er indstilling / serviceniveau stadig OK på Harmony?

Mest weekend. Man kan godt opleve der er lange perioder med kun 1-3 ledige piger og det er svært at få en du gerne ønsker

Når der er mest tryk på kan du naturligvis godt opleve lidt trætte piger. 

Men vil tro det er ok mandag- torsdag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 22 timer siden:

Så giver det jo megen god mening, at Harmony er så overbefolket af Mænd. Der er reelt ikke et alternativt til klubben i et område som dækker 5 millioner mennesker. Dertil skal lægges det nordlige Tyskland og "die dumme Dänen"

 

Synes nu at Babylon var godt...flotte piger, stort udbud, ok mad, genial indretning, dejlige faciliteter, mega value...Boede jeg i Hamborg kunne jeg godt tilbringe mange timer der, også uden at skulle knalde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
underdog40 skrev, for 46 minutter siden:

Synes nu at Babylon var godt...flotte piger, stort udbud, ok mad, genial indretning, dejlige faciliteter, mega value...Boede jeg i Hamborg kunne jeg godt tilbringe mange timer der, også uden at skulle knalde.  

Har selv lavet en anmeldelse af Babylon, hvor jeg anmeldte positivt på nogle punkter.

entreprisen er meget rimelig, da jeg var der. Maden slog harmony... desuden indendørs svømmingpool, gode faciliteter og som du selv nævner genial indretning (i hvert fald i forhold til Harmony)

 

Efterfølgende har en logebroder besøgt klubben og fortæller maden haltede lidt. Måske han har været uheldig eller dig og mig har været heldige. Who knows. Han rendte ind i en nitte pige, som ikke gad levere noget for 60 euro. ( der var jeg selv noget heldigere)

 

Uanset er primære årsag til at besøge klubben pigerne. Jeg mener klart mand/kvinde forholdet er væsentlig mere til mændenes fordel på Babylon. For det kan dæleme nogengange være skidt på Harmony.

Men sexen... ja vil du lidt fisseslik, superfransk og evt kysse så kan du vitterlig blive rippet for vildt på Babylon. Det trækker meget ned på klubbens karakter. Ja det gør jo nok altsammen Harmony til en vinder, hvilket man kan se på antallet af Mænd på Harmony.

Men sammenligner man Harmony og Babylon med de fede klubber i NRW og Hessen (Frankfurt) så er klubberne temmelig dårlige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 10 timer siden:

Synes nu at Babylon var godt...flotte piger, stort udbud, ok mad, genial indretning, dejlige faciliteter, mega value...Boede jeg i Hamborg kunne jeg godt tilbringe mange timer der, også uden at skulle knalde.  

Fredag før jul var jeg på Babylon. Kl. 13.00 var der 4 piger tilstede. Og kl.18.30 var der stadig under 20 piger tilstede. Pigerne selv fortalte at der først rigtig kom gang i klubben efter kl 20.00. Jeg var eneste mand i klubben da jeg ankom. Og på intet tidspunkt var der mere end 10-12 mænd til stede på samme tid frem til kl. 18.30. 

Vedr. maden så var der ikke kommet noget varmt mad kl. 18.30. Der var kun rundstykker + lidt kødpålæg og ost. Brødet bar præg af at have stået fremme hele dagen ( siden klokken 10.00). 

Damen i baren var høflig, men meget langsom. Man kunne godt vente længe på noget at drikke. Damen i receptionen var direkte uhøflig.

Klubben fremstod ren og pæn, dog var der meget vand på gulvet i baderummene og på tolitterne ude ved omklædningsrummet. Og der lugtede af sur kloak. De andre baderum og toilettter var fine. På de 5.5 timer jeg var i klubben så jeg ingen service personale ud over damerne i baren og receptionen. Hvilket betød at der begyndte at mangle sæbe og håndklæder ved nogle af baderummene.

Dampbadet var koldt, og saunaen var lunken. Mens jeg var der, så det ikke ud til det var muligt at få alm. Massage eller komme i tyrkiskbad. Poolen var ok.

Bioen/kinoen her passede billedet ikke til rummet størelse, og lyden var slået fra. Der var ingen aktion i bioen. Sad selv i over 40 min uden at der var en eneste pige eller mand der kiggede ind. Har aldrig før oplevede i nogen klub at pigerne ikke er opsøgende når man sidder i bioen.

Var kun på et rum. Og her var der pænt og rent. Dog er der kun et stræklagen på halvdelen af madrassen. Og der blev ikke lagt et frisk lagen på inden vi lagde os på sengen. Ved ikke om der kommer personale og skifter efter man er færdig på rum, men så som tidliger nævnet ingen servicepersonale gå rundt i klubben og flyde op. Tanken om at man ligger og ruller rundt i efterladenskaber fra andre gæster er ikke just ophidsende. 

 

Kan godt ske at jeg har ramt klubben på en dårlig dag. Men dette var mit første besøg i denne klub. Og jeg kommer ikke igen. Da jeg mener at klubben ikke levere en service der er 65 euro værd. Entreen er 30% mere end på Harmony som har langt bedre service. Og 100% dyrer end Acapulco som har lidt bedre service.

 

 

Det har ikke været min mening at afspore denne tråd om Atmos. Men har valgt at skrive videre i denne tråd, da der var kommet info om andre Hamburg klubber alle rede. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Lørdag d 30 december, besøgte jeg både Atmos og Harmony. Jeg burde have vidst bedre med Atmos på en lørdag. Der var fyldt op med mænd af alternative nationaliteter og ret få piger. Der var en enkelt pige der kunne friste, men hun var travlt optaget, så jeg skred på Harmony med uforettet sag.

Til min overraskelse var der ikke fyldt op på parkeringspladsen med biler, som der plejer at være og jeg havde checket på nettet, at der var 18 piger på stedet den aften. Maden var som altid rigtig fin.

Det blev en herlig aften med oplevelser med 2 piger, dampbad, massage og god mad.

Oplevelsen med pige nummer 2 var helt uovertruffen og det er langt tid siden jeg  har oplevet noget lignende og så til sølle 60 Euro - stak hende dog 80. Må jeg anbefale Fernanda. Hun er enten spansk eller mellemamerikansk - lidt svær at bedømme. Flotte bryster halvlangt mørkt hår og en lille smule bastant bygget. Hun kysser som en vanvittig med tunge og kan et eller andet med noget olie hun medbringer. Jeg fik hele klokkeværket fedtet ind i olie og en finger i numsen, mens jeg fik det dybeste blowjob. Hun er for vild og en af mine favoritter fra nu af.:P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 2/1/2018 at 01:46:

Tak CJ69 for en beretning, der i detaljer informerer os om nye tider på Atmos.

Det er år siden jeg sidst besøgte klubben, og for tiden bliver det ingen ture til, som tidligere.

Men forhåbentlig kommer jeg afsted igen før eller siden, og nu bliver det sandsynligvis ikke Atmos næste gang.

Iøvrigt, den nye lov med kondompligt.

Er det kun piger og klub der risikerer en bøde for at yde fransk uden kondom, og ikke gæsten som takker ja til det?

Hvis tilfældet kan man måske betragte tillægget for fransk uden, som en risikopræmie pigerne beregner sig for at yde fransk uden.

Bortset fra hvordan myndighederne skulle kunne bevise at fransk uden er ydet.

Det nærmeste pigerne kommer en risiko, er måske hvis vi mænd skriver i vores anmeldelser at vi har modtaget fransk uden.

Jeg for egen part skal ikke nyde noget, hvis jeg blot i teorien risikerer selv at få en klækkelig bøde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vi skal være varsomme med hvad vi skriver, feministerne læser med. Har selv prøvet at blive citeret i pressen, tingene var selvfølgelig helt ude af kontekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 19 timer siden:

Har selv lavet en anmeldelse af Babylon, hvor jeg anmeldte positivt på nogle punkter.

entreprisen er meget rimelig, da jeg var der. Maden slog harmony... desuden indendørs svømmingpool, gode faciliteter og som du selv nævner genial indretning (i hvert fald i forhold til Harmony)

 

Efterfølgende har en logebroder besøgt klubben og fortæller maden haltede lidt. Måske han har været uheldig eller dig og mig har været heldige. Who knows. Han rendte ind i en nitte pige, som ikke gad levere noget for 60 euro. ( der var jeg selv noget heldigere)

 

Uanset er primære årsag til at besøge klubben pigerne. Jeg mener klart mand/kvinde forholdet er væsentlig mere til mændenes fordel på Babylon. For det kan dæleme nogengange være skidt på Harmony.

Men sexen... ja vil du lidt fisseslik, superfransk og evt kysse så kan du vitterlig blive rippet for vildt på Babylon. Det trækker meget ned på klubbens karakter. Ja det gør jo nok altsammen Harmony til en vinder, hvilket man kan se på antallet af Mænd på Harmony.

Men sammenligner man Harmony og Babylon med de fede klubber i NRW og Hessen (Frankfurt) så er klubberne temmelig dårlige. 

 

Jeg har desværre ikke noget sammenligningsgrundlag. For jeg har kun besøgt Babylon. Men som jeg hører det virker det til at niveauet på Atmos og Babylon til dels kan sammenlignes. Harmony tilskrives en lidt mere laid-back og frisindet atmosfære i de anmeldelser jeg læser herinde. Men måske også lidt mere slidt i krogene. I dont know!

Jeg ville gerne have besøgt Harmony da jeg var i Hamborg i Kristi Himmelfartsferien (tror jeg det  var). Omstændighederne ville det dog anderledes.

Men kan istemme at man godt kan ribbes på stedet. Det blev jeg med første pige. Blev dyppet i tjære og rullet i fjer, rent mentalt. Men er det ikke normal praksis når det lyser ud af én at man er en newbie? :) 

Jeg ved ikke om niveauet for stedet, eller alle andre steder, har ændret sig siden lovændringen. Det lyder lidt sådan. Jeg husker blot stedet som fyldt med flotte piger, da jeg var der. Specielt om fredagen. Overaskende mange tyske piger. Og alle faciliteterne spille også. Den oplevelse som @Kwassi2 har haft, kan jeg slet ikke nikke genkendende til. Trist hvis det er den vej klubberne er på vej ned af :( 

Det lyder på dig som man skal køre lidt længere sydpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke mene harmony er slidt i krogene. Der går dagen igennem 3-4 personer rundt og holder værelser rene, ligger nye rene lagner frem. Fylder op med håndklæder, tørre vand op i baderummene mm. Alt ialt mener jeg harmony er holdt pænt og rent og over babylons standart. Om man så kan lide klubbens layout er en anden sag. 

 

Der er også piger på harmony der vil forsøge at rulle dig hvis de fornemmer du er ny i faget. Men der er også flere piger som yder en yderst fair service uden at alt skal koste extre. 

Jeg er nok noget farvet i min holdning da jeg har 50+ besøg på harmony. Og kun 1 på Babylon. 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 23 timer siden:

Men sammenligner man Harmony og Babylon med de fede klubber i NRW og Hessen (Frankfurt) så er klubberne temmelig dårlige. 

 

Hvilke klubber er dine favoritter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Frisk skrev, for 16 timer siden:

Hvilke klubber er dine favoritter?

ACA, sharks og goldentime er nogle jeg meget gerne besøger

ACA: Jeg vil lige starte med at advare imod klubben :D klubben har no approach og pigen spørger efter rum næsten med det samme. Så klubben kan godt virke ret kedelig hvis du ikke tager en bog eller ipad med. ( eller en ven) Desuden er den ret slidt og maden ikke  noget at råbe hurra for. Men man betaler altså også kun 30 euro i entre

Men hey det er sgu da pigerne vi kommer for :) mange piger og lækre piger.  Sølle 40 euro for 30 min og det er IKKE  " alles ekstra" desuden er jeg stødt på utrolig få nitter selvom jeg efterhånden har været med rigtig mange piger. Ja faktisk er en del af mine top 10 købesexoplevelser netop fra ACA.

SHARKS se at komme afsted med dig hvis du ikke har været der før!!!!! Det er paradis på jorden!!! Rigtig mange piger og nøgne allesammen. Nok den stærkeste line up du ser på nogen FKK i Tyskland med meget varieret udvalg. Maden og faciliteter rigtig godt. 60-65 euro i entre, hvilket egentlig er billig... 50'euro 30 min

nitten er lidt at pigerne godt ved hvad penge er og de bestemt godt ved hvad mange penge er. Desuden kan tiden godt blive kortet noget af. Jeg har heller ikke haft vild meget drømmesex der. Men oplevelsen når man ankommer  og der er flotte nøgne piger så langt øjet rækker og altid rigtig mange tilgængelig er simpelt hen en fed oplevelse

Goldentime. 60 euro entre. Faciliteter og mad er super 50 euro 30 min. Jeg havde rigtig gode oplevelser der. Eneste ulempe er der kan være for crowded

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for opsummeringen :-)

Umiddelbart lyder ACA bedst i mine ører. Jeg bliver ret hurtigt træt af "mersalgssnak" på værelset.

Jeg KAN nok godt søge mig frem til noget info - men nogen af de berejste medlemmer ved det sikkert allerede:

Hvilke lufthavne i nærheden af klubberne har billige billetter fra CPH?

Redigeret af Frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 5 timer siden:

Tak for opsummeringen :-)

Umiddelbart lyder ACA bedst i mine ører. Jeg bliver ret hurtigt træt af "mersalgssnak" på værelset.

Jeg KAN nok godt søge mig frem til noget info - men nogen af de berejste medlemmer ved det sikkert allerede:

Hvilke lufthavne i nærheden af klubberne har billige billetter fra CPH?

Sharks ligger i Darmstadt lidt syd for Frankfurt. Mon ikke du kan flyve til frankfurt.

Acapulco ligger midt mellem en masse byer. Essen, Dortmund, Køln og Düsseldorf. Essen er tættest på, men ved ikke om man kan flyve der til.

Selv plejer jeg at køre hele vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak :-)

Umiddelbart er der jo et stykke vej - så hvis man kan nå de gode steder med Norwegian, Ryanair eller lignende fra Kastrup ville jeg foretrække dette. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 26 minutter siden:

Tak :-)

Umiddelbart er der jo et stykke vej - så hvis man kan nå de gode steder med Norwegian, Ryanair eller lignende fra Kastrup ville jeg foretrække dette. :-D

Det er jo en smags sag. 

Jeg bor tæt ved den dansk/tyske grænse. Så for mig er det hurtiger og nemmere selv at køre. 

Klubberne ligger ikke altid så man kan nå dem med tog og bus. Så hvis man skal bruge tid og penge på også at leje en bil. Så mener jeg det er at foretrække selv at køre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 3/1/2018 at 17:58:

Men kan istemme at man godt kan ribbes på stedet. Det blev jeg med første pige. Blev dyppet i tjære og rullet i fjer, rent mentalt. Men er det ikke normal praksis når det lyser ud af én at man er en newbie? :)

Tror mere at du som newbie, nemt kommer til at vælge de mest påtrængende piger, som ofte står lige ved indgangen - og som er dem man helst bare skal undgå - især, hvis man er ny i faget.

Gå derimod lige forbi dem og se om du ikke kan komme i snak med den mere stille, der sidder nede for enden af baren og få hende til at forklare lidt om reglerne - eller se om du ikke kan komme i snak med a "friend in crime" og få ham til det og evt. at anbefale en pige ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8/1/2018 at 00:47:

Tror mere at du som newbie, nemt kommer til at vælge de mest påtrængende piger, som ofte står lige ved indgangen - og som er dem man helst bare skal undgå - især, hvis man er ny i faget.

Gå derimod lige forbi dem og se om du ikke kan komme i snak med den mere stille, der sidder nede for enden af baren og få hende til at forklare lidt om reglerne - eller se om du ikke kan komme i snak med a "friend in crime" og få ham til det og evt. at anbefale en pige ;-)

Jeg kan kun give Jernsvinet ret og vil tilføje. Gå ikke direkte efter den flotteste pige som newbee, vælg først en i den anden ende af skalaen, hun har sikkert ikke å mange kunder så du kan være heldig at hun giver en bedre service end de flotteste. Der er dog ingen garantier i dette spil. Personligt holder jeg mig til mine favoritter; men dem må man jo finde først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det er også min erfaring - man får den bedste sex med hende der holder sig lidt i baggrunden og lidt for sig selv. De andre har lige så travlt i sengen som de har med at skabe kontakt og promovere sig selv.

Skab selv diskret kontakt og indled med et par høfligheder, spørg ind til hvad hun har på programmet og slut af med at spørge om hun har lyst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Frisk skrev, den 4/1/2018 at 18:52:

Tak for opsummeringen :-)

Umiddelbart lyder ACA bedst i mine ører. Jeg bliver ret hurtigt træt af "mersalgssnak" på værelset.

Jeg KAN nok godt søge mig frem til noget info - men nogen af de berejste medlemmer ved det sikkert allerede:

Hvilke lufthavne i nærheden af klubberne har billige billetter fra CPH?

Opdateringen på ACA

klubben er i lejede lokaler som har været til salg i flere år.

Det gør naturligvis at der ikke er den store interesse i at modernisere klubben. Det gør det bliver mere og mere slidt. Jeg kan stadig sagtens leve med det...

Men det ser ud til pigerne stille og rolig siver fra klubben. For få år siden kunne du sagtens opleve 40-50 piger på en mandag. Ja måske endda flere. Jeg kommer løbende i klubben og kan godt se der kommer færre og færre piger. Forleden tror jeg kun der var 12-15 piger på en mandag, hvilket er lidt for sådan en størrelse klub

 

Jeg er stadig rigtig glad for klubben og kommer gladeligt igen!!! Men når klubben lægger næsten 600 km væk fra den Danske grænse, vil jeg gerne give et så objektivt indtryk af klubben som muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...