Hop til indhold
CarefulGuy

Linda, Kolding & Vejle

Recommended Posts

Besøgte Linda i vejle N, bestilte superfransk, da jeg ikke havde så meget tid. Lindas profil trænger til fornyelse (hun er ikke længere en lille slank pige), men hendes superfransk var ok nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende har jeg også besøgt, bestilte gensidig fransk, det franske fra hendes side var sådan set OK, men ´min del fik lov at vare maks 2 min...., var meget fikseret på tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er på motellet når hun er i Vejle N. I Kolding er det i en lejlighed.

Hotellets navn må ikke nævnes åbenbart.

Det er Dansk Transportcenter nord for Vejle som alle lastbiler holder ind på. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ville være dejligt med en opdateret side.

jeg besøgte hende mens hun var på Hotel i Randers, hun lever slet ikke op til billederne på

http://www.side6.dk/massage/linda eller på hendes hjemmeside, hun er jo en lille prop idag, men ser man på hendes billeder så er hun jo meget slank, jeg var heller ikke tilfreds med med mit besøg.

Link.:

http://www.gimel.dk/Nyheder/nyheder.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med Linda ligger ca 3½ år tilbage, jeg tror hendes billeder er fra den tid ;)

Jeg havde en god time sammen med Linda, og jeg skal indrømme at jeg faldt for hendes tungearbejde, hun formåede at sutte min lille legekammerat stiv flere gange i den time jeg var hos hende.

Jeg savnede nu kys fra Lindas side :(

, men kysseriet på lillemand var til ug. :D

Hvis hun har taget kraftigt på må jeg indrømme at hun er komplet uinteressant for mig, for hun var ikke slank for 3½ år siden men ret tilpas, for hendes højde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...