Hop til indhold
DK fyr 34

+/- moms

Recommended Posts

Man læser tit at man skal lægge moms til alder i annoncen :) for et mere realistisk billede.

Jeg oplever på den anden side at man ofte skal trække momsen fra i mænds (egen) mening om deres egen størrelse. Måler de den i blinde og vælger bare det størt mulige mål og holder stædigt fast i det? Eller er mænds tanker om størrelse (og dertil hørende egen mandighed) så indgroet at de bliver cm-blinde? 

Jeg oplever tit henvendelser så som: "kan du klare en tyk en på 19 cm"  eller "jeg har 20-21 stykker, er det for stort for dig?" eller "tyk og meget veludrustet" og når det så kommer til stykket er vi nede i 14 -15  eller 16 -17 cm eller bare ganske almindelig gennemsnit ;) 

 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DK fyr 34

Det lyder da i det mindste som om at mændene ikke bare ringer eller skriver for lirens skyld, men at de rent faktisk møder op og køber dine ydelser.

Det er trods alt positivt, men man kan undres såre over de forespørgsler, hvis de bør vide bedre, og det kunne gøre dig, måske mere tryg ved et besøg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Tror der er mange som enten måler forkert, på deres penis, eller overdriver.... fordi de ikke vil acceptere mindre... :-)

der er jo en del måder at måle på.... ;-)

 

 

prøvemanden

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 14 minutter siden:

Hej DK fyr 34

Det lyder da i det mindste som om at mændene ikke bare ringer eller skriver for lirens skyld, men at de rent faktisk møder op og køber dine ydelser.

Det er trods alt positivt, men man kan undres såre over de forespørgsler, hvis de bør vide bedre, og det kunne gøre dig, måske mere tryg ved et besøg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nej jeg klager absolut ikke over aftaler og fremmøde og er overrasket over så få det bare skal have en hurtig spiller mens de har mig i røret......

Men det undre mig bare at de overdriver sådan og så møder op med en helt anden virkelighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 19 minutter siden:

der er jo en del måder at måle på.... ;-)

Måske har de kopieret et målebånd ned og lavet deres egen målestok - så 21 cm reelt kun er 14 cm ;-)

Men det kan nu også være den anden vej:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Hej DK fyr 34

Det lyder da i det mindste som om at mændene ikke bare ringer eller skriver for lirens skyld, men at de rent faktisk møder op og køber dine ydelser.

Det er alt sammen gratis hos mig, så der burde ikke være nogen hindringer i vejen ;)

Men jeg undrer mig bare over at man ikke er realistisk når man absolut skal fremhæve sine egne mål i en henvendelse. Som om en stor én giver dem særlige fordele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 timer siden:

Man læser tit at man skal lægge moms til alder i annoncen :) for et mere realistisk billede.

Jeg oplever på den anden side at man ofte skal trække momsen fra i mænds (egen) mening om deres egen størrelse. Måler de den i blinde og vælger bare det størt mulige mål og holder stædigt fast i det? Eller er mænds tanker om størrelse (og dertil hørende egen mandighed) så indgroet at de bliver cm-blinde? 

Jeg oplever tit henvendelser så som: "kan du klare en tyk en på 19 cm"  eller "jeg har 20-21 stykker, er det for stort for dig?" eller "tyk og meget veludrustet" og når det så kommer til stykket er vi nede i 14 -15  eller 16 -17 cm eller bare ganske almindelig gennemsnit ;) 

 

Sådan helt lavpraktisk ville jeg da mene at det var mere vigtigt for dem at vide hvilke mål du har......:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 14 minutter siden:

Sådan helt lavpraktisk ville jeg da mene at det var mere vigtigt for dem at vide hvilke mål du har......:shock:

Jeg tilbyder ikke noget der involverer "min" så mine mål er underordnet i den sammenhæng ;) (er udelukkende passiv)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tilbyder ikke noget der involverer "min" så mine mål er underordnet i den sammenhæng ;) (er udelukkende passiv)

Sådan, så er det på plads ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@DK fyr 34 DET ER I BUND OG GRUND LATTERLIGT! VI FINDER UD AF DET HELE PÅ ADRESSEN!

 VÆGT, STØRRELSE, HØJDE, MÅL, HUMØR, HVILKE LAND, HÅR, ÆGTE BILLEDER, STRAM, ALDER

SÅ ÆRLIGHED KOMMER LÆNGST

TAK FOR MODIG TRÅD!

ER DU FORDI DU IKKE TAGER PENGE FOR DET DE VIL IMPONERER OG HÅBER IKKE AT BLIVE SMIDT UD ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 minut siden:

@DK fyr 34 DET ER I BUND OG GRUND LATTERLIGT! VI FINDER UD AF DET HELE PÅ ADRESSEN!

 VÆGT, STØRRELSE, HØJDE, MÅL, HUMØR, HVILKE LAND, HÅR, ÆGTE BILLEDER, STRAM, ALDER

SÅ ÆRLIGHED KOMMER LÆNGST

TAK FOR MODIG TRÅD!

ER DU FORDI DU IKKE TAGER PENGE FOR DET DE VIL IMPONERER OG HÅBER IKKE AT BLIVE SMIDT UD ?

Jo men ville det ikke være rarest hvis pigerne var ærlige om det hele i annoncen så du kunne vælge til/fra hjemme ikke ikke behøvede at gå forgæves? :)

Jeg tror ikke at de fyre, jeg oplever der lyver om deres egen størrelse, gør det fordi de frygter en afvisning fordi jeg ikke tager penge for det. Jeg tror bare det ligger i dem at en vis størrelse er et aktiv......

Personligt er jeg ligeglad med størrelse da det er personen og den følelse der opstår i mødet, der er spændende og som på sin vis er pirrende......

- men på den anden side, så gør jeg mig da nogle tanker, når man får præsenteret et mål på f.eks. 20 cm, om, hvem sådan en bandit sidder fast på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
DK fyr 34 skrev, for 8 timer siden:

Jeg tilbyder ikke noget der involverer "min" så mine mål er underordnet i den sammenhæng ;) (er udelukkende passiv)

Så fordi du kun tager imod, er det gratis. Kunne du ikke lige tage en snak med dine kvindelige kollegaer og overbevise dem om det samme :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 minut siden:

Så fordi du kun tager imod, er det gratis. Kunne du ikke lige tage en snak med dine kvindelige kollegaer og overbevise dem om det samme :lol:

Haha @Sweex den var god :lol:......det kunne måske være den nye trend i 2018 ? 

Spøg til side....jeg tager ikke penge da jeg udelukkende  gør det fordi jeg kan lide det.  Og fordi jeg ikke er afhængig af pengende føler jeg, at jeg  har en vis form for kontrol og ikke behøver sige ja til hvad som helst.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Jo men ville det ikke være rarest hvis pigerne var ærlige om det hele i annoncen så du kunne vælge til/fra hjemme ikke ikke behøvede at gå forgæves? :)

Jeg tror ikke at de fyre, jeg oplever der lyver om deres egen størrelse, gør det fordi de frygter en afvisning fordi jeg ikke tager penge for det. Jeg tror bare det ligger i dem at en vis størrelse er et aktiv......

Personligt er jeg ligeglad med størrelse da det er personen og den følelse der opstår i mødet, der er spændende og som på sin vis er pirrende......

- men på den anden side, så gør jeg mig da nogle tanker, når man får præsenteret et mål på f.eks. 20 cm, om, hvem sådan en bandit sidder fast på :)

Å HVOR ER DU SØD SOM I SØD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

må spørger er der så en "officiel" måde at måle for, man skulle arbejde med :-)

Hvad vil man regne for ægte mål, jeg personligt måler på oversiden, og så ud :-)

Samt siger data ikke at 80% af os ligger mellem 14 -18 cm... resten er så under og over :-)

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 23 minutter siden:

Samt siger data ikke at 80% af os ligger mellem 14 -18 cm... resten er så under og over :-)

Jo det skal nok passe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 27 minutter siden:

Hej,

må spørger er der så en "officiel" måde at måle for, man skulle arbejde med :-)

Hvad vil man regne for ægte mål, jeg personligt måler på oversiden, og så ud :-)

Samt siger data ikke at 80% af os ligger mellem 14 -18 cm... resten er så under og over :-)

 

prøvemanden

Jeg vil jo også sige at man måler fra roden på oversiden og så heeeelt til spidsen :) Det giver det mest realistiske billede i mine øjne.

Jeg tror du har ret i at ca. 80 % ligger i det interval men nok flest i den lavere den af intervallet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 50 minutter siden:

Jeg vil jo også sige at man måler fra roden på oversiden og så heeeelt til spidsen

 

Ja, det er den anerkendte metode, som vist her (blandt mange steder):

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...