Hop til indhold
bakkely

Flæske,sugarbabe 24 år

Recommended Posts

bakkely skrev, for 4 minutter siden:

Hej gutter , vil lige sige at hende her på SD er fake , hun er smadder sød at skrive med i starten og når man er ved at få en aftale på plads og aftaler en dag , begynder hun med at prøve at sælge billeder.

https://sugardaters.dk/show?alias=Flæske

Sikkert en mand så, de fleste der prøver at sælge billeder og videoer mod forudbetaling , er som regel mænd, det er noget møg de sidder og hiver ned fra nettet og ikke har ophavsretten til og derfor strafbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
bakkely skrev, for 30 minutter siden:

Hej gutter , vil lige sige at hende her på SD er fake , hun er smadder sød at skrive med i starten og når man er ved at få en aftale på plads og aftaler en dag , begynder hun med at prøve at sælge billeder.

https://sugardaters.dk/show?alias=Flæske

Så anmeld hende på sugardaters, de plejer at slette den type profiler..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay ?? jeg skrev frem og tilbage med hende , jeg syntes det gik rigtig godt :)  vi aftalte " på skrift " at vi skulle ses i dag.

Hun tilbød så foto for et beløb og da jeg sagde nej tak , stoppede alt kommunikation. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bilmanden skrev, for 3 minutter siden:

Hej for din egen skyld så stop med de sider, det er mænd, som du chatter med, de vil kun tjene penge på dig

ja og det ved du

har været derinde i næsten 4 år og mødt over 30 mænd , ups søde flotte sexede sjove forskellige kvinder , så hm ja der er måske et par smutter imellem meeen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, for 2 timer siden:

Hej gutter , vil lige sige at hende her på SD er fake , hun er smadder sød at skrive med i starten og når man er ved at få en aftale på plads og aftaler en dag , begynder hun med at prøve at sælge billeder.

https://sugardaters.dk/show?alias=Flæske

få hendes mobil nummer og find ud af om hun findes på google , krak, facebook, i søgning, og ellers gå i gang med at sende på mobile pay, så kan du inden du sender se modtager
god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det overrasker mig meget at der er alt den snak om personer (enten mand/kvinde) der prøver at sælge billeder. Jeg har kun oplevet en billedsælger i al den tid jeg har været medlem af SD, og det er efterhånden mere end et år siden at jeg blev medlem. Og ja, der er da uden tvivl en del useriøse profiler, men også mange der er tilpas seriøse sådan at de er klar på at få stablet et møde på benene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 11 timer siden:

profilen er dog væk

Nej, begge profiler der er blevet linket til i dette emne er der endnu, så du er nok bare blevet blokeret.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, 1 time siden:

Nej, begge profiler der er blevet linket til i dette emne er der endnu, så du er nok bare blevet blokeret.

Det var TM s link som var væk så næppe

Men tak for den ligegyldige overflødige information

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...