Hop til indhold
Sentinel

Privat sexuelt experiment - Pris?

Recommended Posts

Hvis nu min kæreste og jeg er legefulde nok til at prøve en seance hvor hun er bundet hen over en stol siddende på knæ, hvad bør det så koste for en fremmede at få lov til at tage hende bagfra med kondom og kun det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster en burger? 10 kroner på mc d og 185 på Mash... 

Det er svært at sige en pris, sæt den ud fra det i ønsker og se om der er nogle der byder på. Udbud / efterspørgsel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 54 minutter siden:

Hvis nu min kæreste og jeg er legefulde nok til at prøve en seance hvor hun er bundet hen over en stol siddende på knæ, hvad bør det så koste for en fremmede at få lov til at tage hende bagfra med kondom og kun det? :)

Du skal nok beskrive set-up'et lidt mere!

Får man 5 minutter eller 2 timer? Vil du selv være tilstede og lege med? Hvor sexet er din kæreste (et billede siger mere end.....)?

300 - 1000 kr afhængig af set-up.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja dervmå flere ord på, tid og antal gange gæsten må bruge din kvinde (hvor mange genge må han komme) hvilken alder har hun,  og udseende I kunne lave en auktion på AL...med et foto  og tætte beskrivelse af aktivitet, budgiver sksl såmsrlv angive høje vægt alder og størrelse d fea det kan i så vælge...the lucky one.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja okay, gode pointer :)

22 år gammel, 164 høj, utrolig lys hud og rødt hår, 52 kg. og faste b-skåls bryster ;)

setuppet er måske bare at tage et kondom på og så ellers kneppe forsigtigt i doggy da hun er ret stram og synes det er ubehageligt at blive taget for hårdt før hun giver efter i underlivet :) Jeg tror jeg selv godt kunne tænke mig at være til stede og kigge på ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 3 timer siden:

Ja okay, gode pointer :)

Ja, men både Alkoholikeren og jeg spurgte efter hvor meget tid du regner med man har til seancen.........???

Hvis man har nogenlunde god tid: 600,-  til 800,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne I overveje at binde hende i en for hende behagelig position, og så lade flere mænd tage hende efter tur?

Under kyndig overvågning af dig.

Hvis ja, så kunne det måske være til en quickie pris for max 10  - max 15 minutter pr mand.

600 kr måske?

Måske ikke første gang, men måske siden, hvis det er vellykket hver gang med kun 1 mand.

Mon mænd kan klare forspillet helt for egen hånd, uden et pige-blow til hjælp - det er vel individuelt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med/uden anal?

Kr. 500,- er nok et godt udgangspunkt - så kan I jo se om konceptet sælger, så der er kø ned ad gaden - eller om folk hellere vil tage en gratis spiller ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med det i prøve at lege med, SKAL du være til stede.

Lidt efter tid mellem 700-1000. Det er ikke sexen i "sælger" det på. Det er besøget i noget privat.

På en god dag kunne jeg overveje et bud på 10.000 :D

God fornøjelse med legen

Mvh Mr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se det er i Odense området.

Hvis der måske kunne arrangeres noget i Kbh området ved lejlighed, så er jeg frisk på at komme forbi til en 1.000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 5 timer siden:

Ja, men både Alkoholikeren og jeg spurgte efter hvor meget tid du regner med man har til seancen.........???

Tid... Ja, hele sceancen skal nok vare en time eller to, og måske en eller to fyre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Kunne I overveje at binde hende i en for hende behagelig position, og så lade flere mænd tage hende efter tur?

Under kyndig overvågning af dig.

Hvis ja, så kunne det måske være til en quickie pris for max 10  - max 15 minutter pr mand.

600 kr måske?

Måske ikke første gang, men måske siden, hvis det er vellykket hver gang med kun 1 mand.

Mon mænd kan klare forspillet helt for egen hånd, uden et pige-blow til hjælp - det er vel individuelt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er ikke meningen det skal være et gangbang men mere at hun prøver at være for enden af pikken af en anden fyr :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Med/uden anal?

Kr. 500,- er nok et godt udgangspunkt - så kan I jo se om konceptet sælger, så der er kø ned ad gaden - eller om folk hellere vil tage en gratis spiller ;-)

Uden anal ;) Hun er okay med at prøve det en gang i mellem, men det udelukkende for min skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 1 time siden:

Med det i prøve at lege med, SKAL du være til stede.

Lidt efter tid mellem 700-1000. Det er ikke sexen i "sælger" det på. Det er besøget i noget privat.

På en god dag kunne jeg overveje et bud på 10.000 :D

God fornøjelse med legen

Mvh Mr

Hold da op! :o Og egentlig gør vi det heller ikke for pengenes skyld... Det er nok mest hende der er pengemotiveret, men egentlig vil jeg bare gerne have oplevelsen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Held og lykke I sætter selv prisen, ja rødhætte er sjældne, men Jasmin i Herlev er rødhætte og lækker....hende kan man også knalde med så sæt pris realistisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 12 timer siden:

Du skal nok beskrive set-up'et lidt mere!

Får man 5 minutter eller 2 timer? Vil du selv være tilstede og lege med? Hvor sexet er din kæreste (et billede siger mere end.....)?

300 - 1000 kr afhængig af set-up.

det er et godt gæt 
og godt nytår, hm kineser, bliver du så futtet af til nytår )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 22 timer siden:

Hvis nu min kæreste og jeg er legefulde nok til at prøve en seance hvor hun er bundet hen over en stol siddende på knæ, hvad bør det så koste for en fremmede at få lov til at tage hende bagfra med kondom og kun det? :)

Jeg ved godt at EG er en side for købesex, men...hvis jeg og en kæreste talte om fælles sexfantasier der ville kræve en tredje part ville jeg nok ikke som det første tænke i penge. :) Nu fremgår det jo ikke at det korte indlæg, om din kæreste er GP og reelt bare ønsker bud på hvad en sådan ydelse burde koste, så måske har jeg bare læst det ud fra nogle forkerte forudsætninger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 16 timer siden:

Jeg ved godt at EG er en side for købesex, men...hvis jeg og en kæreste talte om fælles sexfantasier der ville kræve en tredje part ville jeg nok ikke som det første tænke i penge. :) Nu fremgår det jo ikke at det korte indlæg, om din kæreste er GP og reelt bare ønsker bud på hvad en sådan ydelse burde koste, så måske har jeg bare læst det ud fra nogle forkerte forudsætninger

 

Nej nej :) Hun er ikke glædespige men ja, det er da 100% en luderleg og fantasi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Hvorfor al den snak om penge. Jeg skal nok kommer forbi og gi hende en ordentlig omgang pik, og det skal ikke koste jer noget, jeg vil godt hjælpe jer med jeres fantasi om en fremmed pik;)

jeg går meget op i frivilligt arbejde, man har vel været spejder engang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, den 28/12/2017 at 07:30:

Hvorfor al den snak om penge. Jeg skal nok kommer forbi og gi hende en ordentlig omgang pik, og det skal ikke koste jer noget, jeg vil godt hjælpe jer med jeres fantasi om en fremmed pik;)

jeg går meget op i frivilligt arbejde, man har vel været spejder engang. 

DU ER DA BARE BEFRIENDE! TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...