Hop til indhold
Sentinel

Privat sexuelt experiment - Pris?

Recommended Posts

Hvis nu min kæreste og jeg er legefulde nok til at prøve en seance hvor hun er bundet hen over en stol siddende på knæ, hvad bør det så koste for en fremmede at få lov til at tage hende bagfra med kondom og kun det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster en burger? 10 kroner på mc d og 185 på Mash... 

Det er svært at sige en pris, sæt den ud fra det i ønsker og se om der er nogle der byder på. Udbud / efterspørgsel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 54 minutter siden:

Hvis nu min kæreste og jeg er legefulde nok til at prøve en seance hvor hun er bundet hen over en stol siddende på knæ, hvad bør det så koste for en fremmede at få lov til at tage hende bagfra med kondom og kun det? :)

Du skal nok beskrive set-up'et lidt mere!

Får man 5 minutter eller 2 timer? Vil du selv være tilstede og lege med? Hvor sexet er din kæreste (et billede siger mere end.....)?

300 - 1000 kr afhængig af set-up.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja dervmå flere ord på, tid og antal gange gæsten må bruge din kvinde (hvor mange genge må han komme) hvilken alder har hun,  og udseende I kunne lave en auktion på AL...med et foto  og tætte beskrivelse af aktivitet, budgiver sksl såmsrlv angive høje vægt alder og størrelse d fea det kan i så vælge...the lucky one.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja okay, gode pointer :)

22 år gammel, 164 høj, utrolig lys hud og rødt hår, 52 kg. og faste b-skåls bryster ;)

setuppet er måske bare at tage et kondom på og så ellers kneppe forsigtigt i doggy da hun er ret stram og synes det er ubehageligt at blive taget for hårdt før hun giver efter i underlivet :) Jeg tror jeg selv godt kunne tænke mig at være til stede og kigge på ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 3 timer siden:

Ja okay, gode pointer :)