Guest lovetheladies Skrevet 20. April, 2018 Er der nogen med nyt om Scarlet? Måske er hun et andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoldenBoy 33 Skrevet 23. Maj, 2018 Var der nogen der fandt ud af hvad der skete med Scarlet? Privat besked modtages med kyshånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lover69 0 Skrevet 24. Maj, 2018 GoldenBoy skrev, for 11 timer siden: Var der nogen der fandt ud af hvad der skete med Scarlet? Privat besked modtages med kyshånd. Samme interesse her. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 24. Maj, 2018 Er det ikke normalt således, at hvis en pige stopper, så gør hun selvfølgelig det uden, at der skal indledes en større efterforskning/udredning? Hun er jo øjensynligt ikke i branchen længere - og det har hun sikkert en ganske glimrende grund til. Skulle hun komme tilbage gør hun nok opmærksom på det der hvor hun starter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 225 Skrevet 2. September, 2021 Pussy Galores har lige sat en "tilbagevendende" Scarlet på vagtplanen. https://70210026.dk/scarlet Første vagt fredag 3/9 16-24. Er det mon den Scarlet der er omtalt i denne tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fætter 44 Skrevet 2. September, 2021 Nej det er det DESVÆRRE ikke... hvis Scarlett/Olivia vendte tilbage ville min bank ringe og spørge om jeg havde mistet mit kort... hun er sååååå lækker, sød og kinky at det halve ku være nok..... men hvis vi nu allesammen spørger pænt kommer hun måske .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg