Hop til indhold
Jernsvinet

Langtidsbesøg af webcamgirl fra østeuropa

Recommended Posts

En lettere moden webcamgirl (MILF) fra østeuropa har spontant udtrykt ønske om at hun gerne vil komme at besøge mig en uges tid - jeg vil derfor gerne høre, om andre har engageret sig i et lignende arrangement - og hvad de evt. har måttet punge ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 minutter siden:

En lettere moden webcamgirl (MILF) fra østeuropa har spontant udtrykt ønske om at hun gerne vil komme at besøge mig en uges tid - jeg vil derfor gerne høre, om andre har engageret sig i et lignende arrangement - og hvad de evt. har måttet punge ud ;-)

HVordan og hvorledes kender I hinanden? Hvis I har en længerevarende relation og du ved hvem hun er og hvad du går ind til, så synes jeg da du skal springe ud i det.......:)

Glæder mig til at høre hvordan det gik, hvis det da bliver til noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LabreLaura skrev, for 8 minutter siden:

Det lyder dyrt :D Sørg for at aftale prisen inden hun kommer ;) 

Vi er slet ikke kommet til at snakke om prisen endnu - og det lyder mest som om hun bare gerne vil på gratis ferieophold, da hun synes hendes nuværende liv med at arbejde som webcamgirl, passe hus og børn er lidt kedeligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også spændt på at høre, hvordan du har lært hende at kende :-o

Kom nu med hele historien. Jeg er næppe den eneste, der synes at det kunne være fedt at få den serveret her på en kedelig juledag;-)

Jeg har i øvrigt haft besøg af piger fra FKK-klubber. Det har ikke været specielt dyrt i forhold til hvor lang tid de har været her, og hvad man kunne nå at få fra hånden:wub:

Redigeret af Easterneuropeplease
Havde glemt noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Vi er slet ikke kommet til at snakke om prisen endnu - og det lyder mest som om hun bare gerne vil på gratis ferieophold, da hun synes hendes nuværende liv med at arbejde som webcamgirl, passe hus og børn er lidt kedeligt ;-)

Så lyder det jo meget godt ;) Jeg er spændt på at høre, hvordan det er gået :P

Redigeret af LabreLaura

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 7 timer siden:

Kom nu med hele historien. Jeg er næppe den eneste, der synes at det kunne være fedt at få den serveret her på en kedelig juledag;-)

Det var på chaturbate https://chaturbate.com/ at jeg lige fandt hende - der er normalt ikke så mange lettere modne piger - ihvertfald ikke interessante - og vi tog en stort set normal session, hvorefter hun begyndte at snakke på rimelig godt engelsk, selvom hun hverken kunne se eller høre mig - ja, ialt varede sessionen næsten 2 timer, men til kun 6 tokens/minut, blev det jo kun til ca. kr. 350,-, hvoraf hun kun får ca. kr. 250,- udbetalt fra chaturbate - jo, jeg havde mistanke om hun bare holdt dialogen kørende, da der jo imens tikker penge fra min konto over på hendes konto - og der kan være lang tid mellem at andre byder ind og hyrer hende til at preforme eller bare giver one token tips = ca. 0,40 øre til pigen/studiet hun arbejder fra.

Nogle piger bruger at snakke og skrive først for at trække tiden ud og på den måde tjene flere penge, eller forlange ekstra tokens for at gøre dit og dat - dem må man nogen gange bare afbryde sessionen med - men hun var hurtig til at smide tøjet og komme igang ;-)

Først bagefter begyndte hun at fortælle om sit liv og sine problemer - men hun virkede nu meget oprigtig og vi sluttede først, da hun var ved at græde over at fortælle om sin gamle far ;-)
 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det lyder som om du rigtigt gerne vil have besøg af hende, så jeg siger "go for it"

Har selv været gift med en Ungarnsk pige, som jeg mere eller mindre mødte på en stripklub. Netop pga. de rammer vi mødtes under, var jeg meget skeptisk omkring hvor hendes interesse egentligt lå, men idag er hun nok en af mine bedste venner (hun bor i Danmark nu) - pointen er at nogen gange bliver man overrasket.

Så længe hun ikke beder om en western union overførsel til flybiletten, så kan jeg ikke se der skulle været noget galt i at være hendes sponsor med henblik på lidt kulturel udveksling, spørg evt. direkte hvad hun ville forvente af dig. Kan du leve med det hun vil have, så gør det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig, men det stinker langt væk af scam - gætter på at hun snart beder om penge til rejsen osv.

Mit bud: Det sekund du betaler, så laver hun en keyser söze og dukker aldrig op igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 32 minutter siden:

Undskyld mig, men det stinker langt væk af scam - gætter på at hun snart beder om penge til rejsen osv.

Mit bud: Det sekund du betaler, så laver hun en keyser söze og dukker aldrig op igen

Det er desværre også min umiddelbare tanke.. De er nemlig super snu og kan få alle til at tro på deres krodkodilletåre. Det behøver naturligvis ikke at være tilfældet her, men hav paraderne oppe Jernsvinet, så ikke du bliver narret. Giv hende kun de penge der er aftalt og ikke før hun er hos dig - også måske ikke engang før hun smutter igen, hvis det er ok med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LabreLaura skrev, for 19 minutter siden:

Det er desværre også min umiddelbare tanke.. De er nemlig super snu og kan få alle til at tro på deres krodkodilletåre. Det behøver naturligvis ikke at være tilfældet her, men hav paraderne oppe Jernsvinet, så ikke du bliver narret. Giv hende kun de penge der er aftalt og ikke før hun er hos dig - også måske ikke engang før hun smutter igen, hvis det er ok med hende :)

ja køb en billet til hende  med refusionsmulighed, så taber du kun det, og overfør nul penge til hende til billet 
i første omgang kan det jo bare være envejs billet )

det lugter af scam sorry, hun har ikke set dig skriver du selv, det er et faresignal, alle som vil besøge nogen i længere tid, vil se vedkommende 

godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv brugt streamate hvor jeg fald i snak / fandet en pige fra riga og vi snakkede kun sammen i næsten 3 år eller ligende før hun stoppede med at være webcam model 

Men vores snak forsatte endtil for godt et år siden hvor hun bare stoppede alt kontakt 

Se det sjove er at jeg nok dumme mig for vi begge vil gerne mødes men hun føles sig ikke klar men vi sendte julegaver til hinanden og snakkede et par gange over telefonen sammen 

Det bare lidt træls at hun så bare stoppede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet Der vil altid være folk der fortæller sødsuppe historier om at den store kærlighed i de situationer sagtens kan ske, og at de har oplevet noget lignende osv. Med fare for at lyde arrogant, så lad mig være fornuftens stemme:

Brug det øverste hovede - Fortsæt endelig korrespondancen, så længe det er gratis hvis du føler for det, MEN det sekund hun beder dig om penge - take your money and run!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 6 timer siden:

hun har ikke set dig skriver du selv, det er et faresignal, alle som vil besøge nogen i længere tid, vil se vedkommende 

Hun har netop bedt om at se billeder af mig - eller gå på skype/chatubate først - og det skal vi bare lige have koordineret

gomorra skrev, for 5 timer siden:

Brug det øverste hovede - Fortsæt endelig korrespondancen, så længe det er gratis hvis du føler for det, MEN det sekund hun beder dig om penge - take your money and run

Har også tænkt at så længe det koster gratis - ville jeg fortsætte og se hvor langt det bær ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Hun har netop bedt om at se billeder af mig - eller gå på skype/chatubate først - og det skal vi bare lige have koordineret

Har også tænkt at så længe det koster gratis - ville jeg fortsætte og se hvor langt det bær ;-)

Ja efter du har vist dig villig til at spytte i kassen

Scam Sir jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, den ‎2017‎-‎12‎-‎25 at 20:15:

Jeg er også spændt på at høre, hvordan du har lært hende at kende :-o

Kom nu med hele historien. Jeg er næppe den eneste, der synes at det kunne være fedt at få den serveret her på en kedelig juledag;-)

Jeg har i øvrigt haft besøg af piger fra FKK-klubber. Det har ikke været specielt dyrt i forhold til hvor lang tid de har været her, og hvad man kunne nå at få fra hånden:wub:

Kunne du evt. afsløre, hvad "ikke specielt dyrt" er? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 13 timer siden:

ja køb en billet til hende  med refusionsmulighed, så taber du kun det, og overfør nul penge til hende til billet 
i første omgang kan det jo bare være envejs billet )

En billet direkte fra Billund til f.eks. Cluj i Rumænien med 2½ times flyvetid koster helt ned til kun 79,- - så det er til at overse - men det er kun med håndbagage - en normal kuffert koster ca. kr. 180,- ekstra :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

En billet direkte fra Billund til f.eks. Cluj i Rumænien med 2½ times flyvetid koster helt ned til kun 79,- - så det er til at overse - men det er kun med håndbagage - en normal kuffert koster ca. kr. 180,- ekstra :wacko:

hvad 79 lkr , ja men en retur er så en del dyrere, men tja du må selv om det jo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 1 time siden:

hvad 79 lkr , ja men en retur er så en del dyrere, men tja du må selv om det jo 

Ahr - du skal bare huske at slette cookies mv. før du laver din endelige bestilling/bruge en anden computer ;-) - og det var bare et eksempel, da jeg ikke har nogen konkrete datoer - men jeg så f.eks. priser på € 44,-  (kr. 300,-) for en retur - men det er jo et spørgsmål om at kombinere afgangstider, flyselskaber og lufthavne, mv. - f.eks. var det dyrere at flyve fra Hamburg end fra Billund - og vil du flyve helt til Bukarest - bliver flyvetiden noget længere, da Cluj bruges som mellemlanding med det flyselskab, hvor andre måske flyver via London - og så direkte til Bukarest - men hvem gider bruge 15 timer på det, der kan gøres på 2½ - men skal man så ud at rejse i lang tid med bus eller tog i den anden ende, kan det gå lige op ;-) 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 13 timer siden:

Ca. 50 euro pr. time. Plus flybillet

Så fx to døgn = 50 EUR/time x 48 timer x 7,5 DKK/EUR = 18.000 DKK + flybillet..(?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 27/12/2017 at 02:28:

En billet direkte fra Billund til f.eks. Cluj i Rumænien med 2½ times flyvetid koster helt ned til kun 79,- - så det er til at overse - men det er kun med håndbagage - en normal kuffert koster ca. kr. 180,- ekstra :wacko:

Alle tiders chance for at få hende klædt på efter din smag. Det behøver ikke være dyrt hos H&M :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...