Hop til indhold
Longman

Thaimassage - Hedemannsgade 4, Aarhus C

Recommended Posts

Kære alle,

Efter et ærinde i Århus i dag havde jeg tid til overs til en gang massage. Havde fået anbefalet Thaimassagen i Hedemannsgade 4. Og jeg blev ikke skuffet.

Blev budt velkommen af slank kvinde (jeg gætter på 30-35, men hun kan være både yngre og ældre) - og det var også hende der skulle stå for massagen. Hun hedder "Pen" til orientering. Fik ikke muligheden for at vælge andre, men hun er nu også helt i vinkel.

Stedet er rigtigt pænt - faktisk noget pænere end thaisteder generelt - og ikke helt så meget thaimusik og plys. Desuden et glimrende badeværelse med gode badefaciliteter til både før og efter.

Fik en times glimrende massage med de obligatoriske, næsten umærkelige, berøringer...kun lige nok til at sætte tankerne i sving og kalorius op i gear. Desuden smyger hun sig kælent rundt om en under massagen og det - kombineret med en opvarmet briks - gør absolut sit til at skabe en dejlig, lun og intens atmosfære.

Fik en ualmindeligt god svensk til afslutning med den helt rigtige mængde pirren til start og et veludført håndarbejde i de sidste sekunder.

Med 10 minutter tilbage, og tom kanon, bad hun mig slappe lidt af mens hun masserede mine ben færdig.

Absolut en flot karakter indenfor thai. Man kan muligvis også få hele pakken, men jeg spurgte ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke til hjemmeside men de færreste thaisteder jeg kender bruger websites med indhold der kan bruges til noget. Jeg betalte 700. Lidt i overkanten men jeg gad ikke forhandle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen hjemmeside. De er to der ejer stedet, Har af og til gæstemassører. Et af de lidt dyrere steder, men generelt er priserne steget i Århus. Men helt ening med Longman, pænt, hyggeligt, rent og de snyder ikke med tiden. Man kan få hvad man vil betale for.

Se iøvrigt tråden på Gimel.dk om dette sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

jeg kan kun istemme Broder Longmans lovprisning af den opvarmede (brede) briks, Stedet er LANGT over gennemsnittet mht indretning, renholdelse og - heldigvis - uden den obligatoriske lugt at thaikøkken/ris...

Jeg har besøgt stedet 2 gange - 2 forskellige kvinder - den ene 37 år (indehaveren) der taler et fint dansk og sim giver en rigtig god massage - hele pakken alt inkluive 1000 dask - 1 time og 15 minutter

næste gang var det den yngre kvinde (28) - usædvanlig smukt ansigt - meget petit bryster - massagen måske knap så god - men til gengæld var resten fantastisk godt - ialt 1200 spir - og næsten to timers seance (hvor hun også fik en gang massage... :) )

absolut anbefalelsesværdigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Tak for anmeldelsen Longman. Afgjort et sted at besøg næste gang en kunde kalder mig på de kanter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen Longman. Afgjort et sted at besøg næste gang en kunde kalder mig på de kanter :)

har du været der idag ? overvejer selv at trille en tur derind iaften ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for ca en måned siden, fik rimelig god massage af en lille sød Thaipige, hun spurgte om jeg ønskede mere, jeg spurgte efter hele pakken, hun hentede en høj tynd Thaipige der var lidt yngre, hun ville ha 1300kr for det hele, fik dog prisen ned.på 1100kr,

Det var desværre endnu en oplevelse af "turbosvensk"

Det undrer mig meget at de gør det, det eneste de opnår er, at jeg mister lysten til at bruge penge der igen, og.det.svækker også min tillid til branchen, de andre klinikker er ikke væsentligt bedre.på.det.område

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for ca en måned siden, fik rimelig god massage af en lille sød Thaipige, hun spurgte om jeg ønskede mere, jeg spurgte efter hele pakken, hun hentede en høj tynd Thaipige der var lidt yngre, hun ville ha 1300kr for det hele, fik dog prisen ned.på 1100kr,

Det var desværre endnu en oplevelse af "turbosvensk"

Det undrer mig meget at de gør det, det eneste de opnår er, at jeg mister lysten til at bruge penge der igen, og.det.svækker også min tillid til branchen, de andre klinikker er ikke væsentligt bedre.på.det.område

Ja det er under al kritik når de laver det der nummer. Det undrer mig dog, idet jeg der 3 gange har fået en virkelig god oplevelse, så tæt på GF som man næsten kan komme for penge :P Det er godt nok nogle måneder siden, men mig bekendt er der 2 der ejer klinikken sammen. Og de to giver begge exelent service. Det lyder som om de har haft et par gæstearbejdere på vagt den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Tak til Longman, il direttore og Århuselsker for at have anbefalet Hedemannsgade 4.

Da jeg kom frem til stedet, blev jeg lukket ind af en thaikvinde på vel omkring 35-40 år. Hun var i øvrigt iført bade/morgen-kåbe. En nydelig kvinde, nok ikke lige frem den mest lækre, men udseendet og kroppen absolut på det pæne og nydelige niveau,. Jeg blev vist ind et nydeligt varmt rum og blev bedt smide tøjet og ligge mig på briksen. Det var formentlig hende Sim som il dirrettore omtaler rosende.

Da jeg havde lagt mig til rette på mavsen og lå og kiggede ned i gulvet gik døren op og der blev sagt ”Hej”. Øeh lidt forvirret lettede jeg hovedet og så at der så var kommet en anden thaipige. En lidt yngre pige, vel omkring de 30 år, præsenterede sig som Pen – den samme som Longman havde fornøjelsen af.

Pen er absolut også en pæn pige, hun var iført en kort nederdel, og slank krop, meget små faste bryster (skulle det senere vise sig).

Hun gik i gang med massagen. Hun sagde ”I think I’ll give you hard massage, tell me if it’s to hard”. Hun taler ikke dansk, og engelsk nok heller ikke hendes stærke side, men forståelig på engelsk kan hun dog gøre sig.

Massagen var absolut meget god og den hårdeste jeg har oplevet, men den var ikke for hård, og havde den været det, havde jeg bare åbnet munden. Jeg har intet imod at pigen tager lidt fat og hellere det end en gang oliepjaskeri, så massagen var absolut god.

Den første halve time hvor hun arbejde med overkroppen var der ingen strejf af erotisk i massagen, jeg tænkte at jeg jo også kunne leve med bare at få massage, hvis hun ikke tilbød mere, når nu massagen var så god.

Men da hun gik i gang med benene så rørte begyndte de små erotiske strejf og senere satte hun sig op på briksen og sad med mit ben mellem hendes bare ben og der var blev skruet op for de erotiske strejf omkring nosser mv.

Jeg blev vendt om på ryggen og efter lidt massage der, så blev der kommunikeret lidt frem og tilbage, hun spurgte, hvad jeg ønskede, og jeg fik dog gjort klart at såfremt hun tilbød det, ville jeg gerne have ”sex – not handjob”.

1300 bad hun om. Og det er jo lidt mere end den tudse som det koster andre steder. Jeg kunne ikke drømme om at ”prutte” om prisen – bl.a. også fordi hvis man ikke betaler det de beder om, kan man også risikere at få en dårligere service/sex, og om man skal betale 1000 eller 1300 – når der nu skal være ”fest” så betyder de 300 jo heller ikke store. Men jeg måtte lige tjekke min pung for at se om jeg havde de penge. Det havde jeg ikke gjort mit hjemmearbejde godt nok for jeg kunne jo have læst her på strengen, at jeg kunne blive bedt at betale dette beløb. Jeg åbnede pungen og tog alle mine sedler ud foran hende. Skæbnen ville utroligt nok at jeg havde 1300 lige akkurat, hun fik min sidste 50’ere også for at nå op på beløbet.

Hun kom kort tid efter tilbage, hvor vi tog det meget stille og roligt, udforskede hinandens kroppe, fransk til mig, og så red hun mig dejligt til sidst.

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet nogle gange inden for de sidste 2 mdr. Har fået en rigtig god behandling af mindst 3 forskellige piger. Rimelig god massage, dejligt med store varme brikse. Har fået fuld pakke flere gange til 12-1300 og svensk til 5-700, dejligt med bad og koldt vand bag efter. Et par af pigerne taler dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Århus' bedste sted, hvad angår:

Indretning

Hygiejne

Badeforhold

Varme brikse

Der har de andre steder - Siam - H&P - Chiang Mai osv MEGET at leve op til ... men de skal passe på, at de IKKE bliver SLIDT op, idet der næsten ALTID er OPTAGET ... jeg med min alder foretrækker absolut SIN pga af massagen og at hun taler dansk - det giver besøget et par ekstra ****** Hvem har besøgt SØNDERPORT, som havde annonce i ÅrhusOnsdag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

normalt er jeg af den opfattelse - at man sagtens kan gøre svenske lige så godt (eller bedre) selv, især når man tænker på prisen...

Men der er undtagelser - og her springer Hedemannsgade 4 i øjnene. Som broder Longman jo har berettet er Hedemannsgade 4 mht renlighed, ambience og generelle kvalitetsindtryk - second to none i Århus. Og den opvarmede kingsize briks er en ekstra feature. Men nu gøres det jo ikke ved omgivelser alene. Betjeningen er - de tre gange jeg har været der i år - ekstraordinært god. Senest i dag ved 2 tiden - iøvrigt på en stille dag som Sim sagde - på sit ganske udemærkede dansk

Sim (som indehaveren vist kalder sig) er en super "kone nummer 2" som hun selv siger. En voksen kvinde på 40 år (plus-minus) der giver en god varm og tilpas langsom massage. Jeg er især vild med at hun konstant har kontakt til dig ved at der er en hånd, en underarm, et knæ eller anden kropsdel der rør ved dig under hele seancen. Den brede briks giver også plads til at hun ubesværet kan sidde mellem dine ben - medens hun masserer baglår, ryg og bagdel.

Handjobbet kommer ubesværet i naturlig forlængelse af seancen - og er nok mere et resultat af hun kan mærke ens ophidelse end et resultat af en forhandling (som jeg ikke tog). Sim sidder mellem dine ben - og løfter ens ben let op over hendes knæ/bløde lår- således at der er ret let adgang til også at nulre ens bagdør - ingen penetrering, men lidt oliemassage i mellemkødet (hvis man kan kalde det) - og en kildren rundt om anus. Lange bløde olie strokes på banditten og små kys på skaftet - meget sensuelt og pirrende - når man efter nogle minutter eller 5 ikke kan holde til det længere er hun også professionel nok til at agere snydt :)

Bad er en naturlig ting efter - og badeforholdene er super - heldigvis er der tænkt lidt længere . for det er Sanex duftneutral der er til afvaskning.

Rigtig fint sted, rigtig fin behandling, rigtig god atmosfære og superbt håndarbejde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Jeg er i Jylland i næste uge. Hvor finder jeg tlf. nr. på dette sted. Det MÅ udforskes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved i hvem der var på job iaften Tirsdag d.20-03/12 .... En lille nips midt 30, i en sort og hvid stribet sag.... hun talte ok dansk.... Hun så mega sød ud men der hun sagde desværre at der var optaget!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved i hvem der var på job iaften Tirsdag d.20-03/12 .... En lille nips midt 30, i en sort og hvid stribet sag.... hun talte ok dansk.... Hun så mega sød ud men der hun sagde desværre at der var optaget!

Hun siger, at hun hedder "Iizz".

Sådan staves det garanteret ikke :D men det var noget med en lang i-lyd og et stemt s.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil blot følge op med lidt mere forbrugerinformation angående Hedemannsgade, der stadig er mit absolut foretrukne thaisted i Århus/DK pt.

Havde for nyligt fornøjelsen af at få en times behandling inkl.en lektion i veludført håndarbejde af den tidligere, af Il Dirrettore omtalte, indehaverske på stedet.

Og jeg blev igen ikke skuffet. Ualmindeligt tiltrækkende moden kvinde til trods for at jeg normalt synes bedst om de yngre modeller. Sød og til tider kærlig behandling samt et, for branchen, ret godt serviceniveau. Massagen er i orden (dog ikke på højde med den rigtige thaimassage i Viby) og håndjobbet hører så afgjort til de bedre jeg har fået.

Og så er der jo stadig varme i briksene, hvilket er tiltalende i en forårstid med polartemperaturer.

Det kan betale sig at komme udenfor de mest overrendte tidspunkter (der er run på fra om eftermiddagen fornemmer jeg).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Puuu ha

Har lige besøgt Hedemannsgade

En moden kvinde på vel ca. 40.

Hun er meget behagelig. Massagen er en blanding, meget sensuel, men alligevel finder hun noget og giver en fast massage.

Jeg følte ikke at hun ville presse mig til andet, men da hun satte sig mellem mine ben efter at have masseret ryg og ben på bagsiden - ja så sagde jeg da ja tak.

Hun indbød til at jeg skulle kærtegne hendes bryster. De er godt nok flotte, jeg kan ikke finde ud af om de havde fået hælp, men det var ihvertfald ikke iøjnefaldende.

Alt i alt en dejlig massage og dejlig hj - hun opfordrer til at man bestille id, det avde jeg gjort og jeg gør det også næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Pen, som jeg og andre rosende har anmeld, var der ikke mere og hende der tog telefonen vidste ikke hvornår hun kom tilbage. Jeg tog derfor ned til sønderport for at prøve det sted men en ældre kvinde tog imod og hun var altså ikke tiltrækkende så jeg gik fra stedet med det samme. Jeg valgte at tage chancen alligevel i hedemansgade og blev mødt af en lidt moden men dog alligevel pæn og nydelig kvinde. Jeg havde set hende også sidst da jeg besøgte Pen. Det var formentlig ejeren. Hun gav en rigtig god massage med masser af erotiske berøringer til sidst. Denne gang blev det afsluttet af en god gang svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Tak til Longman, il direttore og Århuselsker for at have anbefalet Hedemannsgade 4.

Da jeg kom frem til stedet, blev jeg lukket ind af en thaikvinde på vel omkring 35-40 år. Hun var i øvrigt iført bade/morgen-kåbe. En nydelig kvinde, nok ikke lige frem den mest lækre, men udseendet og kroppen absolut på det pæne og nydelige niveau,. Jeg blev vist ind et nydeligt varmt rum og blev bedt smide tøjet og ligge mig på briksen. Det var formentlig hende Sim som il dirrettore omtaler rosende.

Da jeg havde lagt mig til rette på mavsen og lå og kiggede ned i gulvet gik døren op og der blev sagt ”Hej”. Øeh lidt forvirret lettede jeg hovedet og så at der så var kommet en anden thaipige. En lidt yngre pige, vel omkring de 30 år, præsenterede sig som Pen – den samme som Longman havde fornøjelsen af.

Pen er absolut også en pæn pige, hun var iført en kort nederdel, og slank krop, meget små faste bryster (skulle det senere vise sig).

Hun gik i gang med massagen. Hun sagde ”I think I’ll give you hard massage, tell me if it’s to hard”. Hun taler ikke dansk, og engelsk nok heller ikke hendes stærke side, men forståelig på engelsk kan hun dog gøre sig.

Massagen var absolut meget god og den hårdeste jeg har oplevet, men den var ikke for hård, og havde den været det, havde jeg bare åbnet munden. Jeg har intet imod at pigen tager lidt fat og hellere det end en gang oliepjaskeri, så massagen var absolut god.

Den første halve time hvor hun arbejde med overkroppen var der ingen strejf af erotisk i massagen, jeg tænkte at jeg jo også kunne leve med bare at få massage, hvis hun ikke tilbød mere, når nu massagen var så god.

Men da hun gik i gang med benene så rørte begyndte de små erotiske strejf og senere satte hun sig op på briksen og sad med mit ben mellem hendes bare ben og der var blev skruet op for de erotiske strejf omkring nosser mv.

Jeg blev vendt om på ryggen og efter lidt massage der, så blev der kommunikeret lidt frem og tilbage, hun spurgte, hvad jeg ønskede, og jeg fik dog gjort klart at såfremt hun tilbød det, ville jeg gerne have ”sex – not handjob”.

1300 bad hun om. Og det er jo lidt mere end den tudse som det koster andre steder. Jeg kunne ikke drømme om at ”prutte” om prisen – bl.a. også fordi hvis man ikke betaler det de beder om, kan man også risikere at få en dårligere service/sex, og om man skal betale 1000 eller 1300 – når der nu skal være ”fest” så betyder de 300 jo heller ikke store. Men jeg måtte lige tjekke min pung for at se om jeg havde de penge. Det havde jeg ikke gjort mit hjemmearbejde godt nok for jeg kunne jo have læst her på strengen, at jeg kunne blive bedt at betale dette beløb. Jeg åbnede pungen og tog alle mine sedler ud foran hende. Skæbnen ville utroligt nok at jeg havde 1300 lige akkurat, hun fik min sidste 50’ere også for at nå op på beløbet.

Hun kom kort tid efter tilbage, hvor vi tog det meget stille og roligt, udforskede hinandens kroppe, fransk til mig, og så red hun mig dejligt til sidst.

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Var forbi Hedemansgade igen og Pen var på arbejde igen. Fik igen en super-god behandling. Priserne er i den dyre ende, men det er helt ok, når man får en ekstraordinær god oplevelse. Hun er der kun kort tid nu, så skal hun tilbage til Thailand, men kommer tilbage igen ultimo 2012, sagde hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...