Hop til indhold
Slow Starter

Strip mm i Bangkok??

Recommended Posts

Jeg er helt nyt medlem herinde selv om jeg har læst med på sidelinjen 

Nu er der dog bukket noget nyt op for mig

Jeg skal i slutningen af januar udsendes en uge til Indonesien - i den forbindelse mellemlander jeg i Bangkok,  og har en weekend der. 

Jeg har læst meget af det spændende som i har skrevet om Thailand herinde, men jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til købsex der.

Er der nogen som kan hjælpe mig hvis jeg søger et sted hvor der er en stripklub, og hvor jeg kan se på hvis at der måske sker mere end bare strid? 

Findes det i Bangkok? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja !! ;-) Tag ud til Sukhumvit Road..... start ved Soi 1 (Nana) og bevæg dig ud efter.....masser af steder..... jeg er sikker på du nok ikke kun kan nøjes med at kigge på.....hehe

God tur...du bliver IKKE skuffet...tro mig ... ;-)

 

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, den 25/12/2017 at 16:51:

Jeg er helt nyt medlem herinde selv om jeg har læst med på sidelinjen 

Nu er der dog bukket noget nyt op for mig

Jeg skal i slutningen af januar udsendes en uge til Indonesien - i den forbindelse mellemlander jeg i Bangkok,  og har en weekend der. 

Jeg har læst meget af det spændende som i har skrevet om Thailand herinde, men jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til købsex der.

Er der nogen som kan hjælpe mig hvis jeg søger et sted hvor der er en stripklub, og hvor jeg kan se på hvis at der måske sker mere end bare strid? 

Findes det i Bangkok? 

Findes der sand i Sahara? :-)

Der er 3 områder i Bangkok med stripklubber (go-go barer). Hvis du kun har en weekend så begræns din indsats til Soi Cowboy. Jeg har haft de fedeste byturer der (alene), hvor man bare hænger ud på en bar med smukke piger, og har det sjovt. Vil du ha' dem med en tur i byen eller på klub kan du bare bar fine en af dem for 500 - 600 bath. Vil du mere end det kan du også det. Der er også masser af oil og soapy massage steder, hvis det kun er intimiteten man søger.

Læs evt mere her: http://bangkokredeye.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...