AalborgLook 5182 Skrevet 25. December, 2017 Håber det er endnu en fake annonce. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. December, 2017 AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Håber det er endnu en fake annonce. Gad vide om hun skal kræver at sniffe det inden akten for at sikre sig det er ægte ?.....eller springer fra når hun har fået sit? Men en besynderlige forretningsmodel hvor det gælder om ikke at komme sidst efter en travl dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LabreLaura 53 Skrevet 25. December, 2017 "Hej jeg er velkommen"... Nå ja, hvis ikke andre vil, må man kan jo byde sig selv indenfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 25. December, 2017 AalborgLook skrev, for 28 minutter siden: Håber det er endnu en fake annonce. Det er direkte forfærdeligt med sådan en annonce. Så er man godt nok stofhungrende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wouldloveto 89 Skrevet 25. December, 2017 Lyder vildt besværligt at slæbe 8 kasser cola med for en halv times sex 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 25. December, 2017 wouldloveto skrev, 1 time siden: Lyder vildt besværligt at slæbe 8 kasser cola med for en halv times sex der er jo en prisliste i hendes anonnce kan man se Så hvorfor de Coke er nævnt ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 142 Skrevet 25. December, 2017 Kunne være en dårlig oversættelse af en spansk annonce "Fiesta blanca" er ret populært dernede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. December, 2017 AalborgLook skrev, for 5 timer siden: Håber det er endnu en fake annonce. Ja, lad og håbe det, på trods af at det - desværre - er temmelig udbredt at sniffe coke eller dyrke andre stimulanser i sex-branchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. December, 2017 Der har været en annonce før, med ansigts billeder, men om det er den samme skal jeg ikke kunne sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. December, 2017 Jamen jeg kan da ikke se noget galt, i at hvis dullen, vil lave en byttehandel for nogle "hårde hvidevare" so what? Jeg husker tydeligt en gangbang dronning, med et billede hvor hele støvsugeren, var nede i en kummefryseren, det var vist helt okay, så længe det var hende? Så hvad er problemet? Jeg tror jeg har noget bagepulver, nogen der vil købe? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. December, 2017 @Lady Cherie Jeg tænkte ærlig talt lidt det samme. @Filosoffen Lige her vil jeg give dig ret... og nogle af alle tiders mest berømte og savnede ( nu stoppede piger ) havde store problemer med stoffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. December, 2017 Kære trine for at tage et kvantespring....så kommer vi jo ikke udenom at rigtig mange stjerner inde for film og musik branchen er og har været på stoffer....så skriver du, store problemer....så spørger jeg, hvornår er det et problem? når det ikke kan styres? eller det ikke kan skaffes? eller det overgøres? Sådan en som Michael Jakson, Elvis osv....var jo gudsbenået kunstnere....de fik jo rigeligt, hvortil man kan sige at det har Rolling Stones helt klart også fået....prøvede de andre bare noget mere spændene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. December, 2017 Trinetease skrev, for 1 minut siden: @Lady Cherie Jeg tænkte ærlig talt lidt det samme. Aj altså.... stofmisbrug er og bliver en personlig tragedie .... at det er den enkelt persons eget ansvar er vi enige om, men det betyder altså ikke, at man sidde og nikke anerkendende til det. Trinetease skrev, for 1 minut siden: @Filosoffen Lige her vil jeg give dig ret... og nogle af alle tiders mest berømte og savnede ( nu stoppede piger ) havde store problemer med stoffer. Ja, det er helt korrekt. Desværre. At du skriver "nu stoppede", betyder desværre ikke, at de pt. aktive piger kan sige sig fri fra stoffer. Jeg har kendskab til flere aktive piger, som dyrker stofferne, men dog er blevet "oplært" (tvunget af mutter?) til aldrig at være påvirkede på vagt. F.eks. piger der efter endt vagt lægger kursen direkte til nærmeste offentlige toilet for at klare et par striber... trist... Der er også flere piger, der har betroet mig med historier om at de har sniffet sammen med kunder inden sex.... ak og ve... ... og det sjove er, at de alle som en siger at de er "clean" nu.. jo tak... jeg har haft en stofmisbruger i familien... de er ikke til at stole på!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. December, 2017 Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden: Kære trine for at tage et kvantespring....så kommer vi jo ikke udenom at rigtig mange stjerner inde for film og musik branchen er og har været på stoffer....så skriver du, store problemer....så spørger jeg, hvornår er det et problem? når det ikke kan styres? eller det ikke kan skaffes? eller det overgøres? Sådan en som Michael Jakson, Elvis osv....var jo gudsbenået kunstnere....de fik jo rigeligt, hvortil man kan sige at det har Rolling Stones helt klart også fået....prøvede de andre bare noget mere spændene? Det er netop sådan en argumentation som unge mennesker under uddannelse bruger, når de lige tager en stribe coke inden de skal til eksamen.... Hvor ville livet dog være dejligt, hvis vi ikke lagde sådan et pres på hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. December, 2017 (edited) @Filosoffen Jeg kender ærlig talt ikke nogen aktive misbrugere i branchen pt. Men jeg har mødt mange igennem tiden. En Mutter oplærer altså ikke nogen til noget som helst - men det er ærlig talt helt ok hvis en pige ikke må møde op påvirket. Alle danske klinikker har en Nul tolerance over for alkohol og stoffer. Jeg har selv rendt fra Herodes til Pilatus for at hjælpe piger i nød. Bla med at komme på afvænning. Så lige denne her problematik kender jeg faktisk noget til. At du så mener at det er meget udbredt må stå helt for egen regning. Jeg kan iøvrigt ikke se hvordan at jeg nikket anderkendene til noget som helst.... Jeg kan bare godt undre mig over ( lige som Cherie jo gør) at man kan syntes at den ene piger er frisk og fræk ( selv om hun åbenlyst på sine billeder tager Narko) mens den anden pige er skrækkelig og en stakkel. Begge piger er sq da stakler - Man bliver ikke misbruger fordi at man er GP - man bliver GP for finansiere sit misbrug. Redigeret 25. December, 2017 af Trinetease Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. December, 2017 Filosoffen skrev, for 5 minutter siden: Det er netop sådan en argumentation som unge mennesker under uddannelse bruger, når de lige tager en stribe coke inden de skal til eksamen.... Hvor ville livet dog være dejligt, hvis vi ikke lagde sådan et pres på hinanden. Præcis. Jeg havde en klassekammerat i gymnasiet, der tog en pibe hash lige inden geografieksamen, fordi han "ikke kunne klare det", som det hed dengang. Jeg behøver vel ikke fortælle, at eksamen gik helt skæv. Han skulle artsbestemme ti mineraler og sten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 25. December, 2017 I den helt perfekte verden, findes det uperfekte menneske. Kødet er skrøbeligt og sindet kan sendes på afveje. Det er kun et spørgsmål om, at de rette eller forkerte omstændigheder er tilstede på det forkerte tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. December, 2017 Connoisseur skrev, for 38 minutter siden: I den helt perfekte verden, findes det uperfekte menneske. Kødet er skrøbeligt og sindet kan sendes på afveje. Det er kun et spørgsmål om, at de rette eller forkerte omstændigheder er tilstede på det forkerte tidspunkt. Den helt perfekte verden findes ikke. Det er en fiktion, og derfor er det uperfekte menneske reglen og ikke undtagelsen – med alt, hvad der deraf følger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 25. December, 2017 Trinetease skrev, for 33 minutter siden: @Filosoffen Jeg kender ærlig talt ikke nogen aktive misbrugere i branchen pt. Men jeg har mødt mange igennem tiden. Som jeg skriver, så er de jf. dem selv "clean" nu... Så jeg har principielt heller ikke mødt nogle "aktive" stofmisbrugere. Problemet er bare, hvad det vil sige at være "clean" og "aktiv".... i mine øjne er man også en stofmisbruger hvis man engang i mellem tager en stribe coke... f.eks. sammen med en gæst el. til festlige lejligheder el. lign... og jeg mener faktisk, at en af de piger som jeg har kendskab til, rent faktisk har afholdt sexparty med dig i dette år... Det kan godt være, at du bevæger dig meget rundt i branchen, men det betyder altså ikke, at du får alt at vide... Trinetease skrev, for 33 minutter siden: En Mutter oplærer altså ikke nogen til noget som helst - men det er ærlig talt helt ok hvis en pige ikke må møde op påvirket. Alle danske klinikker har en Nul tolerance over for alkohol og stoffer. Du skal ikke tage det så bogstaveligt med "mutter". Nul-tolerancen er jeg fint bekendt med. Det er netop den jeg mener "oplærer" pigerne til at være upåvirkede på vagt. Trinetease skrev, for 33 minutter siden: Jeg har selv rendt fra Herodes til Pilatus for at hjælpe piger i nød. Bla med at komme på afvænning. Så lige denne her problematik kender jeg faktisk noget til. Det ved jeg. Jeg er ganske overbevist om godheden i dig. Trinetease skrev, for 33 minutter siden: At du så mener at det er meget udbredt må stå helt for egen regning. Jeps. Jeg mener faktisk, at jeg har en unik mulighed for at opnår en helt anden fortrolighed med pigerne, end pigerne imellem, idet de jo både er konkurrenter, samt skal udvise stor forsigtighed til at udtale sig om, om man synes den ene pige er f.eks. stofmisbruger/alkoholiker, eller sutter uden kondom og derfor stjæler alle gæsterne osv. osv. Trinetease skrev, for 33 minutter siden: Jeg kan iøvrigt ikke se hvordan at jeg nikket anderkendene til noget som helst.... Jeg kan bare godt undre mig over ( lige som Cherie jo gør) at man kan syntes at den ene piger er frisk og fræk ( selv om hun åbenlyst på sine billeder tager Narko) mens den anden pige er skrækkelig og en stakkel. Ok, jeg var ikke lige opmærksom på den vinkel. Det er selvfølgelig total dobbeltmoralsk hvis man synes den ene narko-pige er tip-top, og en anden narko-pige er forfærdelig. Jeg læste det som at I bare synes at det bare var helt ok, og at det var personens eget valg/ansvar (hvilket ingen mening giver ifbm. misbrug). Trinetease skrev, for 33 minutter siden: Begge piger er sq da stakler - Man bliver ikke misbruger fordi at man er GP - man bliver GP for finansiere sit misbrug. Enig. Og men den krølle, at man som misbruger godt kan blive clean, men fortsætte som GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 25. December, 2017 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Den helt perfekte verden findes ikke. Det er en fiktion, og derfor er det uperfekte menneske reglen og ikke undtagelsen – med alt, hvad der deraf følger. Netop! Det er derfor, at livet nogen gange er helt vidunderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambino 79 Skrevet 25. December, 2017 Hun har haft lignende annoncer på masser af gange, hun er hardcore narkoman. Når man kontakter hende er alt hun skriver totalt usammenhængende. Hun er smidt ud masser af gange. Jeg ville nok vælge en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 25. December, 2017 Altså hvis jeg havde været besværet igennem med at skaffe coke af en acceptabel kvalitet, så ville jeg meget nødigt bruge det som valuta... jeg finder kontanter væsentligt nemmere at komme i besiddelse af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg