Hop til indhold

Recommended Posts

Amazing Kimberly - tror ikke det bliver bedre. Sikke en kvinde der åbenlyst nyder sit erhverv og giver sig selv til os. Til dem som siger prisen er i den høje ende, må jeg bare sige - tag en tudekiks. Her er valuta for hver eneste krone - jeg betalte såmænd gerne det dobbelte. 

Eneste lille irriterende issue - der er fa...... langt fra mit Vestjyske domicil til hovedstaden. Kimberly kom gerne en tur herover :-)

https://annoncelight.dk/showad/230667

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, Lige nu:

Ja hun er god i sengen - men der er andre GP’er derude som har bedre krop og smukkere ansigt.

Måske - men jeg bliver nok ved Kimberly en rum tid endnu. Personligheden er nok også vigtigere for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 7 timer siden:

Amazing Kimberly - tror ikke det bliver bedre. Sikke en kvinde der åbenlyst nyder sit erhverv og giver sig selv til os. Til dem som siger prisen er i den høje ende, må jeg bare sige - tag en tudekiks. Her er valuta for hver eneste krone - jeg betalte såmænd gerne det dobbelte. 

Eneste lille irriterende issue - der er fa...... langt fra mit Vestjyske domicil til hovedstaden. Kimberly kom gerne en tur herover :-)

https://annoncelight.dk/showad/230667

Bruger hun ikke falske billeder? det mindes jeg at have læst et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 7 timer siden:

Amazing Kimberly - tror ikke det bliver bedre. Sikke en kvinde der åbenlyst nyder sit erhverv og giver sig selv til os. Til dem som siger prisen er i den høje ende, må jeg bare sige - tag en tudekiks. Her er valuta for hver eneste krone - jeg betalte såmænd gerne det dobbelte. 

Eneste lille irriterende issue - der er fa...... langt fra mit Vestjyske domicil til hovedstaden. Kimberly kom gerne en tur herover :-)

https://annoncelight.dk/showad/230667

tja , men hvad var prisen ? nu du selv nævner pris ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 59 minutter siden:

tja , men hvad var prisen ? nu du selv nævner pris ?

Der er jo en årsag til at Kimberly ikke oplyser priser i hendes annonce, så for mit eget vedkommende vil jeg til hver en tid respektere dette - uagtet at jeg kender hendes priser.

Iøvrigt helt enig med NoBS vedr. Kimberly's kvalitetsniveau vs. pris.

Men du kan jo prøve at checke de mange anmeldelser af hende for lidt hints vedrørende pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 6 timer siden:

Der er jo en årsag til at Kimberly ikke oplyser priser i hendes annonce, så for mit eget vedkommende vil jeg til hver en tid respektere dette - uagtet at jeg kender hendes priser.

Iøvrigt helt enig med NoBS vedr. Kimberly's kvalitetsniveau vs. pris.

Men du kan jo prøve at checke de mange anmeldelser af hende for lidt hints vedrørende pris. 

nå sikke noget vrøvl , hun har sikkert faste priser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 12 timer siden:

Bruger hun ikke falske billeder? det mindes jeg at have læst et sted

I den grad ikke. Hun er præcis hvad hun giver sig ud for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 11 timer siden:

tja , men hvad var prisen ? nu du selv nævner pris ?

Synes det må være hende selv der giver dig den. Desuden kan der jo være meget divergerende meninger om pris. Jeg fandt sammenhængen mellem kvalitet og pris her helt forrygende. Jeg giver hellere flere tusinde for en god oplevelse - end 700-800 For en uengageret ligegyldighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med NoBS. Der kan være mange muligheder for at pigerne ikke har priser i deres annoncer, jeg mener vi skal respektere pigernes valg og derfor undlade at skrive priserne her, hvis pigerne ikke annoncerer med dem (ja, ja, ja - jeg ved godt at jeg tidligere i enkelte tilfælde har forsyndet mig imod dette princip). Hvad angår Kimberly får man oplyst priserne hvis man kontakter hende på sms, så det er ikke nogen større ulejlighed.

Kimberly fortalte mig engang, at hun ikke har priser i sine annoncer fordi det, efter hendes opfattelse, signalerer at pigen interesserer sig mere for at få penge i kassen, end for at yde service. Hendes medlevende op kundeservice, taler for at argumentet holder for hendes vedkommende. Kimberly kan varmt anbefales

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fejl. Stillede spsml som er besvaret i tråden

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 6 timer siden:

nå sikke noget vrøvl , hun har sikkert faste priser 

Der er så absolut ingen af de 3 ting, som du har citeret mig for, der er noget vrøvl.

Står fast på alle 3.

Og iøvrigt har jeg på intet som helst tidspunkt snakket om at hun ikke skulle have faste priser og at dette skulle være bevæggrunden for at hun ikke oplyser priser i hendes annonce.

Havde du gidet og læse de øvrige anmeldelser af hende så kunne du ha' læst den forklaring flere af os har fået oplyst på hvorfor priserne ikke er listet i hendes annonce - hvis du virkelig behøver en forklaring. :rolleyes:

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, 1 time siden:

Kimberly fortalte mig engang, at hun ikke har priser i sine annoncer fordi det, efter hendes opfattelse, signalerer at pigen interesserer sig mere for at få penge i kassen, end for at yder service.

Sorry to say - fucking naivt - de her piger er ikke dumme, især de polske. Intet er tilfældigt - de har hver deres forretnings model som har de ene formål at få penge i kassen. Jeg er sikker på at nogen har et tæt og “privat” forhold til GPerne. Men pas på ikke at glemme at de er proffecionelle skuespillere, de er lige præcis den person du ønsker at de skal være. Med mindre du har besøgt dem privat i deres hjemland så vil jeg vove og påstå at INGEN rigtig kender pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 11 minutter siden:

Sorry to say - fucking naivt - de her piger er ikke dumme, især de polske. Intet er tilfældigt - de har hver deres forretnings model som har de ene formål at få penge i kassen. Jeg er sikker på at nogen har et tæt og “privat” forhold til GPerne. Men pas på ikke at glemme at de er proffecionelle skuespillere, de er lige præcis den person du ønsker at de skal være. Med mindre du har besøgt dem privat i deres hjemland så vil jeg vove og påstå at INGEN rigtig kender pigerne.

At generalisere er næppe nogen farbar vej.

Så medmindre du rent faktisk har besøgt Kimberly, og derfor er helt klar over, at hun efter eget valg har ganske få kunder, så kan du vel ikke rigtigt sætte hende i bås.

Selvfølgelig er det hendes job, og selvfølgelig handler det om at tjene penge, men hvordan gp'erne angriber det er jo vidt forskellig. Nogen lader sig kneppe i ugevis fra morgen til aften, indtil de dårligt kan gå, stå eller ligge, mens andre er noget mere varsomme og klar over at det næppe er den bedste måde for dem at beskytte deres forretning også på længere sigt, herunder deres helbred.

Jeg bakker 100% op om @Balshoi 's forklaring.

Og som hun noterer hér kan man jo bare kontakte hende for priser:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/76740-the-amazing-kimberly-one-of-a-kind/?do=findComment&comment=655891

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt du er lidt små forelsket I hende og tror du er special @XXXfootlover

så jeg ved godt jeg skal træde lidt Varsomt og derfor vil jeg prøve at formulere mig så Det ikke er personligt.

jeg mener Det er naivt at tror at hun gør som hun gør udelukket for at yde en god service. Den gode service giver indtjening. 

Så længe man er betalende gæst så vil man aldrig 100% kunne stole på hvad en GP siger til en. Jeg syntes mange herinde har lidt svært ved at adskille tingende, det er cool business... intet andet! 

Ps jeg har mødt hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved godt du er lidt små forelsket I hende og tror du er special @XXXfootlover

 

Når man svarer på et spørgsmål længe efter det er trukket tilbage, så er det åbenlyst at dømmekraften er gået fløjten og følelserne har taget over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 23 minutter siden:

Jeg ved godt du er lidt små forelsket I hende og tror du er special @XXXfootlover

så jeg ved godt jeg skal træde lidt Varsomt og derfor vil jeg prøve at formulere mig så Det ikke er personligt.

jeg mener Det er naivt at tror at hun gør som hun gør udelukket for at yde en god service. Den gode service giver indtjening. 

Så længe man er betalende gæst så vil man aldrig 100% kunne stole på hvad en GP siger til en. Jeg syntes mange herinde har lidt svært ved at adskille tingende, det er cool business... intet andet! 

Ps jeg har mødt hende 

Okay, jeg giver op :rolleyes:

Det er jo nærmest hylende grinagtigt, at du tror at min kommentar (som du har svaret på) skyldes, at jeg skulle være forelsket i hende. LOL! Mon ikke du skal holde lidt igen med de der julebajere. :rolleyes:

Men bortset fra det, så glæder jeg mig da til at læse om dine egne fantastiske teorier på hvorfor priserne så ikke er oplyst. :mrgreen:

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Når man svarer på et spørgsmål længe efter det er trukket tilbage, så er det åbenlyst at dømmekraften er gået fløjten og følelserne har taget over.

Når man trækker et spørgsmål tilbage længe efter det er besvaret, så er det åbenlyst at dømmekraften er gået fløjten og lysten til ligegyldige kommentarer har taget over.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venner venner. Skal vi holde os til Kimberly?

Hun fortjener at denne tråd handler om hende konkret - det er derfor, den er etableret ;).....

Der er masser tråde at debattere pigernes motiver i. 

Jeg finder Kimberly helt enestående, smuk, indbydende og indlevende. Skulle det være skuespil er det helt fint med mig. Man går vel næppe til en gp i forventning om stor kærlighed? Hun er pengene værd - andre synspunkter på dette og Kimberly er naturligvis velkomne - så kan vi motivforske andre steder :rolleyes:

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 19 minutter siden:

Venner venner. Skal vi holde os til Kimberly?

Hun fortjener at denne tråd handler om hende konkret - det er derfor, den er etableret ;).....

Der er masser tråde at debattere pigernes motiver i. 

Jeg finder Kimberly helt enestående, smuk, indbydende og indlevende. Skulle det være skuespil er det helt fint med mig. Man går vel næppe til en gp i forventning om stor kærlighed? Hun er pengene værd - andre synspunkter på dette og Kimberly er naturligvis velkomne - så kan vi motivforske andre steder :rolleyes:

Fuldstændig enig.

Kimberly: Still one of a kind .. https://www.eroguide.dk/forum/topic/76740-the-amazing-kimberly-one-of-a-kind/

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, for 28 minutter siden:

Jeg syntes hendes ansigt er tude grimt. Men ok, jeg kom da igennem ved at fokusere på hendes krop som er ok - lidt for stor røv. Men det er jo smag og behag. 

Hvad fanden har det med min kommentar at gøre? :rolleyes:

Hvis du har så meget imod hende, så kan man da ikke andet end undre sig over, at du så ikke har oprettet en negativ anmeldelse om hende, om ikke andet så som modvægt til de mange mange positive anmeldelser af hende.

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...