Hop til indhold
Latino

Hvor i flensborg?

Recommended Posts

Hej alle!!

Mig og en ven skal til tyskland og handle ind og så tager vi også lige en smut ind til flensborg.

Jeg ville høre om der en gade/område hvor der er samlet en masse ''hygge steder'' et slags redlight district? eller er de bare spredt omkring?

synes jeg har hørt om nogle gader, men er ikke blevet klogere på det.

ps kender godt til de der sider sex-nord og fair gir1s. disse sider er det for private piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Latino

Flensborg er rigtig godt hvis man besøger de private piger synes jeg.

Der er ikke noget egentlig red light district i Flensborg mere. I gamle dage var der en smal gade ved havnen hvor der var piger. Jeg var der sidst for 1 år siden og der kun een, ikke attraktiv, kvinde i et vindue og det var det.

Feldstrasse og Gasstrasse ligger lige ved siden af hinanden (75m). Her kan i møde 2-5 piger i de 2 huse.

I Finkenstrasse 6 er der altid 4 piger. Godt sted med masser af god anmeldelser. Polske piger. Nikol har jeg været på 2 gange. Hun er 9 på en 13 skala og jeg kommer gerne igen. Hun har meget små, men ægte bryster og red mig ret længe første gang jeg var der. Hun er der hver 14 dag tror jeg.

http://www.hot-girls-web.de/frauen-aktuell.html

FKK. Om det her er det gamle Grenz FKK ved jeg ikke. Har aldrig været der. Nyder mine ture rundt fra dør til dør i Flensborg hos de private piger. Men det hedder ikke Grenz FKK mere. Måske kan en anden bruger berette hvad der er for et sted. Det gamle Grenz FKK fik dårlige anmeldelser og var egentlig bare et bordel hvor der var 4 piger og du skulle betale for at komme ind tror jeg. Og det var ikke unge eller attraktive piger så vidt jeg kunne forstå.

Herunder er et link. Måske er det en ny klub eller også samme med ny ejer eller bare samme med nu hjemmeside :)

http://www.fkkflensburg.de/da/indexda.html

Jeg opfordrer dig til at lave en kort beretning efter jeres tur. God tur

Oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Latino

Flensborg er rigtig godt hvis man besøger de private piger synes jeg.

Der er ikke noget egentlig red light district i Flensborg mere. I gamle dage var der en smal gade ved havnen hvor der var piger. Jeg var der sidst for 1 år siden og der kun een, ikke attraktiv, kvinde i et vindue og det var det.

Feldstrasse og Gasstrasse ligger lige ved siden af hinanden (75m). Her kan i møde 2-5 piger i de 2 huse.

I Finkenstrasse 6 er der altid 4 piger. Godt sted med masser af god anmeldelser. Polske piger. Nikol har jeg været på 2 gange. Hun er 9 på en 13 skala og jeg kommer gerne igen. Hun har meget små, men ægte bryster og red mig ret længe første gang jeg var der. Hun er der hver 14 dag tror jeg.

http://www.hot-girls-web.de/frauen-aktuell.html

FKK. Om det her er det gamle Grenz FKK ved jeg ikke. Har aldrig været der. Nyder mine ture rundt fra dør til dør i Flensborg hos de private piger. Men det hedder ikke Grenz FKK mere. Måske kan en anden bruger berette hvad der er for et sted. Det gamle Grenz FKK fik dårlige anmeldelser og var egentlig bare et bordel hvor der var 4 piger og du skulle betale for at komme ind tror jeg. Og det var ikke unge eller attraktive piger så vidt jeg kunne forstå.

Herunder er et link. Måske er det en ny klub eller også samme med ny ejer eller bare samme med nu hjemmeside :)

http://www.fkkflensburg.de/da/indexda.html

Jeg opfordrer dig til at lave en kort beretning efter jeres tur. God tur

Oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kan jeg tilføje, at der er thaipiger i huset Hafermarkt 2. Her er Joy særlig lækker.

Endelig er et lignende sted Schiffbrücke 56.

I kvarteret omkring Waldstrasse er der også flere interessante ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...