Hop til indhold
Gæst

Nickie petit

Recommended Posts

Gæst

 

https://annoncelight.dk/showad/241091

Jeg besøgte igår danske nickie petit/bare mig. 

Jeg har tidligere besøgt hende, hvor det var en klar succes, men var dog lidt nervøs denne gang, efter jeg pludseligt havde læst lidt negativt om hende herinde. 

Jeg fik booket via SMS, som hun hurtigt og høfligt svarede på. 

Hun holder nu til lidt syd for Aalborg, et ganske fint diskret sted. 

Blev taget godt imod, og selve akten holder jeg for mig selv, men puha det var godt. 

Jeg har ikke noget at sætte en finger på, alt var perfekt, ligesom sidst jeg mødte hende. Så er meget uforstående overfor den negative snak som har været omkring hende herinde på EG.

Eneste negative er at hun tager til Sjælland næste uge haha ;)

God jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Bambino skrev, for 3 timer siden:

Det er der godt nok delte meninger om. Men hver mand sin lyst. God jul

Vi er ikke alle ens, og heldigvis er det sådan. Det gør jo også, at vi har forskellig smag.

Men hvad bygger du den misbehag på, som jeg fornemmer?

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 36 minutter siden:

Vi er ikke alle ens, og heldigvis er det sådan. Det gør jo også, at vi har forskellig smag.

Men hvad bygger du den misbehag på, som jeg fornemmer?

V.

Det holder jeg for mig selv, ser ingen grund til at udlevere andre mennesker. Vi har heldigvis forskellig smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, for 50 minutter siden:

Det holder jeg for mig selv, ser ingen grund til at udlevere andre mennesker. Vi har heldigvis forskellig smag

Alle kan have en dårlig dag - også GP'er.

Jeg har besøgt en af de meget roste GP'er her inde,  men for mig var det ikke noget specielt godt, da vi ikke rigtig svingede sammen.

Men det betyder ikke at andre ikke kan have et godt besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om hun er lækker eller ej. Jeg havde en aftale med hende, som var ganske omstændig for mig at lave, men den "aflyste" hun - uden dog at give besked om det. Jeg ved naturligvis ikke om hun havde en god grund til at aflyse. Men jeg har svært ved at komme i tanke om en grund, hvor man ikke lige kan svare på sms at man er forhindret, det havde taget 10 sekunder - og jeg er da skuffet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da en tone, hun anvender i sin annonce. Det kan godt være at hun har været udsat for nogle trælse mænd, der ikke kunne finde ud af at være rene eller ikke behandlede hende pænt, men det er jeg faktisk også ligeglad med. Udbuddet er stort nok til at man bliver valgt fra - som i helt fra - af mig, hvis man har et behov for at sætte mig på plads i annoncen.

Det kan sgu formuleres pænere.

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 1 time siden:

Sikke da en tone, hun anvender i sin annonce. Det kan godt være at hun har været udsat for nogle trælse mænd, der ikke kunne finde ud af at være rene eller ikke behandlede hende pænt, men det er jeg faktisk også ligeglad med. Udbuddet er stort nok til at man bliver valgt fra - som i helt fra - af mig, hvis man har et behov for at sætte mig på plads i annoncen.

Det kan sgu formuleres pænere.

Rolig nu... kan ikke lige se noget i hendes annonce der retfærdiggør at tage sådan på vej. 

Det er da kun godt hun er ærlig, så man ikke går galt af hinanden, og dermed øger chancen for at få en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Nickie for nogle måneder siden. Hun var kraftigere end jeg forventede og var meget kontrollerende. Da vi var færdige, var hun meget afslappet og hyggesnakkede. Hun er ikke min type, så jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle skrev, den 23/12/2017 at 16:38:

Jeg besøgte Nickie for nogle måneder siden. Hun var kraftigere end jeg forventede og var meget kontrollerende. Da vi var færdige, var hun meget afslappet og hyggesnakkede. Hun er ikke min type, så jeg kommer ikke igen.

Heller ikke her, aldrig nogen sinde om det så var gratis. Men fint der er nogen der syntes om hende, vi er joforskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for første gang lige før jul

en dejlig kvinde med flotte former og et par legelystne bryster som gerne må krammes og slikkes, det tænder hun på.

hun kan slikke en pik som en drøm og ride den til hun selv kommer, en aflevering på brysterne var prikken over i`et.

besøger hende gerne igen da hun er vældig sød og rar selv for en fyr på 55 ;-))

god jul fra 747

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, den 23/12/2017 at 10:30:

Sikke da en tone, hun anvender i sin annonce. Det kan godt være at hun har været udsat for nogle trælse mænd, der ikke kunne finde ud af at være rene eller ikke behandlede hende pænt, men det er jeg faktisk også ligeglad med. Udbuddet er stort nok til at man bliver valgt fra - som i helt fra - af mig, hvis man har et behov for at sætte mig på plads i annoncen.

Det kan sgu formuleres pænere.

Jeg synes også hun skulle slappe lidt af i sin annonce. Hun kører op og ned mellem store og små bogstaver. Det bliver for omstændeligt og tungt at læse og hun gentager sig selv. Så jeg gætter på hun taber mange undervejs. 

Min eneste oplevelse med hende ligger et par år tilbage. Hun er hammer fræk! :) Kysser og kæler fantastisk. Sutter lidenskabeligt og tager bare imod, når kemien er på plads. Virkelig dejlig elskerinde. Ved faktisk heller ikke om hun er min type. Men til frækt samvær af begrænset varighed kan hun sagtens bruges. Desværre "spiller" geografien ikke længere mellem hende og jeg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle skrev, den ‎2017‎-‎12‎-‎23 at 16:38:

Jeg besøgte Nickie for nogle måneder siden. Hun var kraftigere end jeg forventede og var meget kontrollerende. Da vi var færdige, var hun meget afslappet og hyggesnakkede. Hun er ikke min type, så jeg kommer ikke igen.

Kan du uddybe lidt, hvordan du oplevede hende som "kontrollerende"?

På forhånd tak.

/J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, den 26/12/2017 at 08:21:

Heller ikke her, aldrig nogen sinde om det så var gratis. Men fint der er nogen der syntes om hende, vi er joforskellige.

 

Hej Bambino

Det er ikke fair du skriver som du gør, enten må du uddybe eller også tie. Medgiver at hendes annonce i perioder godt kan virke noget "negativ aggressivt" , især da der stod med versaler at hun havde kæreste og ikke tilbød en del af de normale ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 56 minutter siden:

 

Hej Bambino

Det er ikke fair du skriver som du gør, enten må du uddybe eller også tie. Medgiver at hendes annonce i perioder godt kan virke noget "negativ aggressivt" , især da der stod med versaler at hun havde kæreste og ikke tilbød en del af de normale ydelser. 

Du kan jo prøve hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, 1 time siden:

 

Hej Bambino

Det er ikke fair du skriver som du gør, enten må du uddybe eller også tie. Medgiver at hendes annonce i perioder godt kan virke noget "negativ aggressivt" , især da der stod med versaler at hun havde kæreste og ikke tilbød en del af de normale ydelser. 

Jeg har meget svært ved at se noget negativt i den måde jeg udtrykker mig på, hun er for nogen sikkert en lækker og sød pige, mine erfaringer siger mig noget andet men det skal jo ikke afholde andre, og jeg udleverer ikke nogen, det ser jeg ingen grund til. God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, den 27/12/2017 at 19:13:

Jeg har meget svært ved at se noget negativt i den måde jeg udtrykker mig på, hun er for nogen sikkert en lækker og sød pige, mine erfaringer siger mig noget andet men det skal jo ikke afholde andre, og jeg udleverer ikke nogen, det ser jeg ingen grund til. God aften

Jeg syntes i den grad at du udleverer hende, da du kun omtaler hende negativt - men uden at komme ind på hvordan. Det er hverken fair over for pigen, eller de personer som høfligt beder om lidt mere information ift. hvorfor hun opfattes negativt. Og hvis du ikke kan se noget negativt i at sige du aldrig vil besøge hende igen - om det så var gratis....så ved jeg sgu ikke hvad der er negativt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 38 minutter siden:

Jeg syntes i den grad at du udleverer hende, da du kun omtaler hende negativt - men uden at komme ind på hvordan. Det er hverken fair over for pigen, eller de personer som høfligt beder om lidt mere information ift. hvorfor hun opfattes negativt. Og hvis du ikke kan se noget negativt i at sige du aldrig vil besøge hende igen - om det så var gratis....så ved jeg sgu ikke hvad der er negativt!

For det første overholder hun ikke sine aftaler. Hun overholder ikke hvad man aftaler. For dårlig sex til prisen. Bryder mig ganske simpelthen ikke om hendes måde at tale til folk på . Og det var den sidste kommentar fra mig i denne tråd. Det jeg har skrevet her bliver ikke udpenslet, hun har sikkert mange tilfredse kunder og det er supergodt hvis det er tilfældet, hver sin smag, og det jeg oplevede faldt ikke i min smag. Slut ikke flere kommentarer. Godt nytår til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 timer siden:

Jeg syntes i den grad at du udleverer hende, da du kun omtaler hende negativt - men uden at komme ind på hvordan. Det er hverken fair over for pigen, eller de personer som høfligt beder om lidt mere information ift. hvorfor hun opfattes negativt. Og hvis du ikke kan se noget negativt i at sige du aldrig vil besøge hende igen - om det så var gratis....så ved jeg sgu ikke hvad der er negativt!

Jeg har også besøgt hende - skægt at når anmeldelserne er negative, skal man uddybe og stå til regnskab!

Min oplevelse var også negativ! Det er sikkert noget med kemi, for jeg brød mig på ingen måder om hende! Lige fra hendes væremåde til udseendet!

Jeg kan derfor ikke udtale mig om, hvordan det er at være sammen med hende, da det andet fylder det hele - men jeg forstår ganske udemærket de andre anmeldelser... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, for 19 timer siden:

For det første overholder hun ikke sine aftaler. Hun overholder ikke hvad man aftaler. For dårlig sex til prisen. Bryder mig ganske simpelthen ikke om hendes måde at tale til folk på . Og det var den sidste kommentar fra mig i denne tråd. Det jeg har skrevet her bliver ikke udpenslet, hun har sikkert mange tilfredse kunder og det er supergodt hvis det er tilfældet, hver sin smag, og det jeg oplevede faldt ikke i min smag. Slut ikke flere kommentarer. Godt nytår til alle

Jamen tak for svar. Nu har vi andre også lidt at forholde os til hvis vi tænker at besøge hende. Og hvis pigen læser dette så har hun mulighed for at rette op tingene, eller forsvare de negative udbrud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Jamen tak for svar. Nu har vi andre også lidt at forholde os til hvis vi tænker at besøge hende. Og hvis pigen læser dette så har hun mulighed for at rette op tingene, eller forsvare de negative udbrud :D

Mener hun er i karantæne for at bruge flere profiler herinde til at fremhæve sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Frodige Ida skrev, for 6 timer siden:

Mener hun er i karantæne for at bruge flere profiler herinde til at fremhæve sig selv.

Nu da hun ikke har mulighed for, at forsvare sig selv burde tråden stoppe her.

Man skal jo ikke sparke på en,  der ligger ned.

Redigeret af Vendelbo773

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Nickie 2 gange i Oktober,og havde et par fantastiske oplevelser.

Pt opholder hun sig mest i Nordjylland,,men hvis hun kommer på mine kanter igen,står jeg først i køen.

En super fræk og sexet pige,og hver en krone værd.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg besøgte hende for et par år siden men er ikke helt sikker, er hun halvt grønlænder ? husker hende rigtig god 

Redigeret af nordjyskfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...