Hop til indhold

Fræk og liderlig 30 min kun 600

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der har erfaring med hende her?

Link

Synes det lyder billigt inkl. mega og prostata massage.

Redigeret af HrLang
Link

Skrevet

Desværre ikke men hvis du besøger hende vil det lækkert at høre fra dig

Skrevet

30 min for 600 kr.  Det er sgu billigt.  og så skriver hun, at hun har lyst til mig.
Men hvordan kan man nå alt det på kun 30 min.?

Hmmmnnnnn, men jeg vil gerne høre mere.

Skrevet

Elsker prostata massage, og til den pris bliver man fristet! Meeeen, ved ikke rigtig om jeg tør med den paraply i sengen!! :-o Forhåbentlig er den ikke en del af legen, men hvad fanden laver den så på billedet?? :-) 

• 1 month later...
Skrevet
Gammel rotte skrev, den 22/12/2017 at 11:04:

Elsker prostata massage, og til den pris bliver man fristet! Meeeen, ved ikke rigtig om jeg tør med den paraply i sengen!! :-o Forhåbentlig er den ikke en del af legen, men hvad fanden laver den så på billedet?? :-) 

@Gammel rotte Har du trodset paraplyen og taget en tur i analen med med hende Mary Poppins? :D

Skrevet

Hun er anmeldt positivt herinde, men jeg kan ikke lige finde anmeldelsen. Husker hende nævnt som ret vild og "horny". Eneste anke var vist noget røglugt....

Skrevet

Hmmm... Vil ikke udelukke, at jeg husker forkert, men har sat hende på skal-besøges-listen for længe siden, så set i det lys må jeg på daværende  tidspunkt ha' læst en positiv anmeldelse.

Skrevet
Ingeniøren skrev, for 8 timer siden:

Hvis der er tale om hende her lyder det ikke så positivt:

Der er 2 forskellige annoncer og sikkert også kvinder, agter ikke at besøge dem da det virker lidt suspekt da der ikke ligefrem vælter positive anmeldelser frem ;( Og vil ikke tages af kvinder i røven på den måde om ikke andet :P Men hvis der er nogen der kender et godt sted at blive taget på den gode måde, så lad mig endelig høre (pb eller her) :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.