Hop til indhold
Guest LuckyLuke

Telva - nej tak!

Recommended Posts

Hvordan kan den være stalkin hvis man selv sætter sig en i en bil og ladet sig kører til metro for at handler?

Det er søreme osse lang vej fra at syntes at bryster er for hårde til at være naturlig og så er man derfor stalkin.

Jeg har osse besøgt telva og ærligt så husker jeg ikke hindes bryster men jeg var ikke så begejstrede som mange andre var, hun var meget afmålt og hurtig ekspederen men måske det bare var dårlig kemi. Det var ihverfald ikke på grunden af min bil for den er ikke en polo. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Tom, du må lære at stave og bruge benytte et grammatisk korrekt sprog. Det hedder ikke ladet sig køre til Metro for at handler.. men at handle.

Det hedder helller ikke hindes, men hendes. Det hedder heller ikke begejstrede, men begejstret. Og ikke på grunden af men på grund af..

Jo. Det er sjovt at være på eroguide!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

Med en fælles koordineret indsats fra jeres side - tror I så det er muligt at sænke niveauet yderligere ?

Personligt er jeg lidt i tvivl - det her børnehave-tøse-fnidder er så tæt på uudholdeligt som det kan være...

3-4 (formodentligt) voksne mænd der opfører sig som ... tjah - som hvad egentlig ?

En uskøn blanding af formodede stalkere, hvide riddere og fritids-semantikere på tynd is... Good Grief - Admin kan vi oprettet en legestue ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

indiana hvorfor er min stave egenskaber et emne i en tråd om telva? Hvor lavt behøver du at gå? Mine stave fejl skylles en medicinsk/helbreds sitution. Hvad er din undskyldning? Du har vidst selv lavet et par fejl i dit inlæg. Man skal ikke kaste med sten...... i en tråd om noget helt anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En meget dræbende debat, hvis man ellers kan bruge det ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...