Hop til indhold
Guest Axl Rose

Dobbeltmoral blandt GP’ere?

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Kan ikke lade være med at undres over at de fleste (særligt danske) gp’er afviser megafransk, da “vi passer på hinanden”. Samtidig tilbyder der gfe med dybe tungekys... At man som pige ikke bryder sig om haletudser i munden er helt ok - men det bør ikke være pga smittefaren, når man samtidig kysser med sine kunder. Ved at få sæd i munden er der en ultra-mega-lille risiko for at få en sygdom, som let og hurtig kan kureres. Ved kys derimod - er der rigtigt mange kedelige baktusser og vira, som kan smæske sig på et nyt offer; Kold lungebetændelse, influenza, kyssesyge, herpes, streptokokker, halsbetændelse, tuberkulose.. og listen fortsætter.

 

Så kære gp’er - sig det nu som det er. At I frabeder jer megafransk, fordi I ikke bryder jer om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 35 minutter siden:

Kan ikke lade være med at undres over at de fleste (særligt danske) gp’er afviser megafransk, da “vi passer på hinanden”. Samtidig tilbyder der gfe med dybe tungekys... At man som pige ikke bryder sig om haletudser i munden er helt ok - men det bør ikke være pga smittefaren, når man samtidig kysser med sine kunder. Ved at få sæd i munden er der en ultra-mega-lille risiko for at få en sygdom, som let og hurtig kan kureres. Ved kys derimod - er der rigtigt mange kedelige baktusser og vira, som kan smæske sig på et nyt offer; Kold lungebetændelse, influenza, kyssesyge, herpes, streptokokker, halsbetændelse, tuberkulose.. og listen fortsætter.

 

Så kære gp’er - sig det nu som det er. At I frabeder jer megafransk, fordi I ikke bryder jer om det.

Jeg kan ikke lide sperm i munden og vil ikke være syg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Axl Rose skrev, for 7 timer siden:

Kan ikke lade være med at undres over at de fleste (særligt danske) gp’er afviser megafransk, da “vi passer på hinanden”. Samtidig tilbyder der gfe med dybe tungekys... At man som pige ikke bryder sig om haletudser i munden er helt ok - men det bør ikke være pga smittefaren, når man samtidig kysser med sine kunder. Ved at få sæd i munden er der en ultra-mega-lille risiko for at få en sygdom, som let og hurtig kan kureres. Ved kys derimod - er der rigtigt mange kedelige baktusser og vira, som kan smæske sig på et nyt offer; Kold lungebetændelse, influenza, kyssesyge, herpes, streptokokker, halsbetændelse, tuberkulose.. og listen fortsætter.

 

Så kære gp’er - sig det nu som det er. At I frabeder jer megafransk, fordi I ikke bryder jer om det.

Det var da virkelig IKKE et velovervejet og gennemtænkt indlæg at komme med, at tunge kysse er ganske ufarligt, ka derimod være ret frækt og ophidsende både for pigen og kunden med mindre den ene har dårlig mund hygiejne :D men derimod at få præ sperm/sæd i munden hvis man har en rift efter at ha børste tænder eller lign, så er det en lille bitte risiko ved hiv ( men stadig lille risiko ) Så det har intet med at være dobbelt moralsk, blot at passe på sig selv :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad i alverden har det med dobbeltmoral at gøre??

Du køber tid hos glædespigen, hun tilbyder nogen ydelser, men ikke andre.

Det må accepteres uden indvendinger.

Svært at respektere hendes grænser eller hvad??

Redigeret af nuser9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Netop nuser 9, en specificeret tjeneste ydelse, med en specificeret pris og betingelser, take or leave it...nogle tilbyder alt uden ko dom, nogle tilbyder magafransk uden og dansk med....så ....fatte ikke helt det indlæg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 9 timer siden:

Så kære gp’er - sig det nu som det er. At I frabeder jer megafransk, fordi I ikke bryder jer om det.

Nu mangler du så lige at fortælle, om du gerne vil kysse med pigen bagefter, modtage din egen sperm - og sluge den ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Nu mangler du så lige at fortælle, om du gerne vil kysse med pigen bagefter, modtage din egen sperm - og sluge den ;-)

Ingen problemer med det her! Min eks var en lumsk bandit, hvad det angik, og man skal jo ikke bede om noget, som man ikke selv vil stå model til. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lilou

Det kan godt være der står mange steder at at chancen for kønssygdomme igennem oral sex er meget lille, men den er der .

Jeg kender nogen som har fået clamydia i halsen igennem blowjobs og har ikke lyst til at bruge tid på at tænke over den lille chance der nu er. Jeg kan godt få mindfucks omkring kønssygdomme og derfor er jeg super safe.

Jeg fortrækker at tage den chance i mit privat liv og ikke i mit arbejde.

Det er lige så meget for at respekter dem jeg har i mit privatliv da mit valg af arbejde kan påvirke dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, den 17/12/2017 at 23:36:

Kan ikke lade være med at undres over at de fleste (særligt danske) gp’er afviser megafransk, da “vi passer på hinanden”. Samtidig tilbyder der gfe med dybe tungekys... At man som pige ikke bryder sig om haletudser i munden er helt ok - men det bør ikke være pga smittefaren, når man samtidig kysser med sine kunder. Ved at få sæd i munden er der en ultra-mega-lille risiko for at få en sygdom, som let og hurtig kan kureres. Ved kys derimod - er der rigtigt mange kedelige baktusser og vira, som kan smæske sig på et nyt offer; Kold lungebetændelse, influenza, kyssesyge, herpes, streptokokker, halsbetændelse, tuberkulose.. og listen fortsætter.

Der er noget fundamentalt du har misforstået. Det handler om smittefare og smittesituation.

Smittefaren ved nogle kønssygdomme er til stede for den der sutter pik og får sæd i munden - hvis pikkens ejer vel at mærke er smittet. En afgørende faktor, for om situationen opstår, er om pikkens ejer er syg. Hvis man er syg går man næppe til GP og hvis man gør vil man nok ofte blive afvist. Sandsynligheden for at være smittefarlig uden at være syg er meget lille for de sygdomme du nævner, hvorimod man let kan være smittet med flere kønssygdomme og dermed smittefarlig uden at være syg. Smittesituationen opstår derfor meget sjældent for de sygdomme du nævner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 24/12/2017 at 12:41:

Smittesituationen opstår derfor meget sjældent for de sygdomme du nævner.

Mener at du glemmer inkubationstiden for flere af de nævnte sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, den 25/12/2017 at 20:16:

Mener at du glemmer inkubationstiden for flere af de nævnte sygdomme.

Hvilke?

Inkubationstiden er tiden fra smitte til symptom. Men det interessante er tiden fra at en smittet kan viderebringe smitte til symptom, hvilket som regel er en del kortere. For fx en streptokok-halsinfektion taler vi nok 1 døgn. Til sammenligning kan hiv eller klamydia være flere år.

Et mere komplekst eksempel er mykoplasma - for det er det kun et lille mindretal af smittede, der overhovedet bliver syge. Så hvor meget man skal bekymre sig for at kysse en asymptomatisk smittet ved jeg ikke rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kys er Mega lækkert og kysser han godt er det bare fantastisk frækt og Mega ophidsende. I mit private liv tager jeg gerne klatten i munden og sluger også gerne. Jeg synes det sindssygt frækt! Da jeg startede som pige tilbød jeg også fransk uden gummi og med slug, fordi jeg tænder på det og godt kan lide det. Har 7-9-13 ikke fået kønssygdomme men da jeg opdagede hvordan folk bliver smittet oralt stoppede jeg. Der gør gummi på ved alt kontakt med mund, fisse og røv. I mit private liv kan jeg så tage den risiko som er ved ubeskyttet sex. 

Havde en kunde som spurgte om jeg sommentider havde sex uden kondom, hvor til jeg svare: Ja, det har jeg da men ikke med mine kunder. Du skulle jo helst kun have en god oplevelse med hjem og ikke en kønssygdom;)

Han smilede og gav mig ret. ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...