Hop til indhold
stivpik93

Fake profiler?

Recommended Posts

Har tit tænkt på er der sygt mange fake profiler af rigtige piger på Sugardaters.dk eller hvad??

Jeg har set rigtig mange profiler derinde med piger jeg enten er stødt på eller kender irl..

er alle piger i verden snart sugarbabes eller er det hele fake? :o

de har både flere billeder og profil tekster nogle af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivpik93 skrev, for 6 timer siden:

Har tit tænkt på er der sygt mange fake profiler af rigtige piger på Sugardaters.dk eller hvad??

Jeg har set rigtig mange profiler derinde med piger jeg enten er stødt på eller kender irl..

er alle piger i verden snart sugarbabes eller er det hele fake? :o

de har både flere billeder og profil tekster nogle af dem

jeg oplever det er i nogle venindekredse at det er populært, og det breder sig som en trend, af pral med hvad man har fået af tasker , hotelbesøg osv
men jeg har nu kun mødt en jeg kender irl

ved ikke om der er mange falske, profiler, men en del svarer aldrig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever nu ikke at der er specielt mange fake profiler derinde. 

Jeg har mødtes med adskillige derindefra. Og af dem jeg kun har snakket med, og ikke har mødt irl, kan jeg af gode grunde ikke bedømme om de er fake. 

Mit indtryk er at der er en del kvinder som blot er derinde ud af ren nysgerrighed, pga. det er en trend for tiden. Det inkluderer også en del som blot vil chatte eller skype lidt sammen, og som ikke er interesseret i andet end det. Dem vil jeg ikke betegne som fake, da der findes virkelige personer bag profilen. Snarere har de blot misforstået konceptet eller er mere eller mindre useriøse. Er man på et dating site, ligger der i konceptet at man har intentioner om at mødes og gå på date. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Kindhesten80 skrev, den 12/28/2017 at 15:28:

Mit indtryk er at der er en del kvinder som blot er derinde ud af ren nysgerrighed, pga. det er en trend for tiden.

Sådan var det helt sikkert for et års tid siden da "bølgen" var på sit højeste :) 

ung&liderlig skrev, den 12/18/2017 at 01:38:

Jeg skal satme også lige tjekke den hjemmeside, når jeg får en kæreste! 

Jeg fandt faktisk min kæreste, og moderen til mit kommende barn (1 måned endnu) derinde :) 

Jeg tænker at når man aftaler at man er sammen og ikke ser andre, så skal man stole på sin partner, der er altså ingen ide i at spionere, kan du ikke stole på din partner, så skal du ikke indgå i en aftale, det gælder alle facetter af livet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...