Hop til indhold
Guest Luke

Stjernebabes og Århusbabes

Recommended Posts

Guest Luke

Er der nogle der kender noget til http://www.stjernebabes.dk/freja.htm

Hun ser jo tiltalende ud synes jeg.

Efter Aarhusbabes var i medierne så har man ikke helt kunnet stole på deres vagtplan mere.

Nikita skulle stadig regelmæssigt gæste Aarhusbabes hver anden mandag. Hende har jeg besøgt, og hun er supersød og giver en kanon god behandling.

Men er der nogen der ved om man stadig kan besøge Tiffany Diamond og Patricia dernede og som i øvrigt har besøgt de 2 piger, da jeg har overvejet at besøge dem - og i givet fald har de en fast ugedag ligesom Nikita hvor de gæster bordellet ?

http://www.aarhusbabes.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun talt med Freja i telefonen, og der lød hun rigtig sød. Desværre kunne jeg alligevel ikke besøge hende.

Der står vist i vagtplanen for ÅB, at Patricia kommer i morgen, men det passer desværre ikke, og det er ikke sikkert, at hun overhovedet kommer igen.

I øvrigt kan man overhovedet ikke regne med deres vagtplan, for den eneste der kan opdatere den er mutter, og hun sidder i spjældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også længe luret på Freja og overvejet at give hende et besøg. Hun stod faktisk også en gang på vagtplanen hos Aarhusbabes, hvor jeg bookede tid hos hende, men der mødte hun aldrig op. Få uger senere stod hun på vagtplanen hos Stjernebabes, og har været på planen længe.

Så jeg må vist hellere snart få hende besøgt.

Jeg har lige tjekket vagtplanen hos Aarhusbabes, og kan se der faktisk er kommet en opdatering nu. Den eneste af pigerne som jeg har besøgt er dog Nikita, som jeg lige laver en lille anmeldelse af om lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Luke,

Dit spørgsmål er lidt svært at svare på lige pt. Det er faktisk kun pigerne du spørger til, som kan oplyse dig om det.

Det er selvfølgelig fordi, at vi desværre mangler en bestyrer lige nu, og mange af os piger kender jo ikke hinanden, og ikke alle går ind på sider som denne eller for den sags skyld stedets hjemmeside og skriver i gæstebogen.

At vi ikke kan opdatere vores hjemmeside lige nu er ikke pga. af vores fraværende bestyrer, men fordi der er problemer med serveren, så vi kan kun få succes med at logge ind en brøkdel af de gange, vi prøver. Jeg er ikke helt klar over, hvad problemet er, og vi har i det hele taget lidt svært ved at svare på noget som helst, før bestyreren af Århusbabes er tilbage fra "ferie".

Jeg ved godt, at det er til stor gene for gæsterne af huset at forholdene er, som de er lige nu, men det kan i takke vores kære regering for. :(

Vi håber bare, at i vil bære over med de små uhensigtsmæssigheder, som opleves i øjeblikket.

Tak for de søde ord i øvrigt ;)

Og så er det bare fedt, at Admin gider at bruge tiden til at starte denne side op igen, så vi har et alternativ til VL.

Knus

Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt, at det er til stor gene for gæsterne af huset at forholdene er, som de er lige nu, men det kan i takke vores kære regering for. :(

Hvad har regeringen med det at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaaa... Deres nye stil er jo at drive heksejagt på samtlige bordelbestyrere og telefondamer. Så det var såmænd bare dét, jeg mente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi virkelig til at høre på det udokumenterede vås også her på hedomax.

Kan du vise os noget, der bare minder om et bevis for din påstand?

- bortset fra, at regeringen selvfølgelig ligesom alle andre regeringer føler sig forpligtet til at "drive heksejagt" på alle kriminelle, det er vel bl.a. det, vi vælger vore politikere til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi virkelig til at høre på det udokumenterede vås også her på hedomax.

Kan du vise os noget, der bare minder om et bevis for din påstand?

- bortset fra, at regeringen selvfølgelig ligesom alle andre regeringer føler sig forpligtet til at "drive heksejagt" på alle kriminelle, det er vel bl.a. det, vi vælger vore politikere til.

Såså kære 6oman....skulle vi nu ikke...uanset politisk ståsted...prøve at holde en sober tone herinde. Der ingen tvivl om at en række af den nuværende regerings medlemmer har udtrykt sig ret klart omkring deres holdning til prostitution....men samtidig har der vist ikke været nogen udmeldinger om en stærkere politiindsats endnu.

Så lad os nu bare enes om at det her handler om at knalde hinanden og blære sig lidt med det bagefter :D (i en hyggelig atmosfære...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Hvis man ønsker at igonrere en bestemt brugers indlæg:

Tryk på brugerens navn i et indlæg - så får du brugerprofilen på pågældende og der trykker man på ignore.

Del dette indlæg


Link til indlæg

6oman vil du sætte alle på ignore, der ikke er enige med dig? Så ender det nok med at du ikke ser andet end det du selv skriver. Men dig om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du godt fortælle mig, hvad det har at gøre med, om folk er enige med mig eller ej?

Folk kan for min skyld mene hvad pokker de vil om de blå eller de røde (jeg er selv medlem af EL), og de må også beskylde dem for hvad som helst, HVIS DE LEDSAGER DET MED NOGET, DER I HVERT FALD MINDER OM DOKUMENTATION - og ikke bare slynger om sig med beskyldninger.

Jeg kan ikke forestille mig, at alle herinde vil underholde med de evindelige og udokumenterede beskyldninger mod "de røde". Jeg er ret sikker på, at de fleste har fantasi nok til at forestille sig, at regeringen har meget andet at bruge tiden på end at jagte telefondamer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber såmænd bare på, at sitet her kommer til at handle om anmeldelser og snak om piger og sex, og hvor vi kan undgå det platte niveau, som hedomax ind i mellem bevægede sig ned på på.

Men hvis du føler dig tilpas mellem platheder og ikke kan finde på andet at sige end "herre gud" - og slet ikke at bidrage med noget brugbart - så gud være med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber såmænd bare på, at sitet her kommer til at handle om anmeldelser og snak om piger og sex, og hvor vi kan undgå det platte niveau, som hedomax ind i mellem bevægede sig ned på på.

Men hvis du føler dig tilpas mellem platheder og ikke kan finde på andet at sige end "herre gud" - og slet ikke at bidrage med noget brugbart - så gud være med dig.

Det er da ingen hemmelighed, at Politiet har nedsat en ”task force mod prostitution og kvindehandel”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da ingen hemmelighed, at Politiet har nedsat en ”task force mod prostitution og kvindehandel”

Det tror jeg ikke helt er gået op for 6omanen!!! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det er jeg udmærket klar over.

Og jeg er også - i modsætning til jer - klar over, at regeringen og politiet er to forskellige størrelser.

Og jeg er også - i modsætning til jer - klar over, at politiet jævnligt handler på eget initiativ.

Og jeg er også - i modsætning til jer - opmærksom på, at regeringen nok har mere væsentlige opgaver at bruge tid på.

Og hvis det er til ære for mig, at I udstiller jeres dumhed og uvidenhed, så spilder I tiden, idet I nu er sat på ignore.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er da godt nok god til at skabe dig selv fjender. Hvorfor laver du ikke bare dit eget forum, hvor kun dine regler gælder og hvor du i uendelige tråde kan rose dig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...