Hop til indhold
Guest Eron

Sabrina - STILL GOING STRONG (DEEP)

Recommended Posts

Guest Eron

Efter 2 gange med Alexandre, fredag, lørdag havde jeg stadig noget at gi af denne sene søndag aften. Godt jeg ikke skal købe særlig mange julegaver ;-) 

Mit naturlige valg faldte selvfølgelig på Sabrina, der oftest er tilgængelig selv meget sent, og gir' alt det jeg gerne vil ha'.

Tror altså hun er blevet bedre til DT, for 20-30 gange tog hun den helt til roden, og mange af gangene holdte hun den der et stykke tid. Er det fordi jeg har sådan en medium pik at hun kan gøre det, eller har andre med stort jern samme erfaring med Sabrina, deep throat Queen? Og igen massere af tungekys og kælen, lige fra jeg kom ind af døren, det er god stil ...  Hun er vist hjemme over julen og kommer igen omkring 6-7 januar, hvor hun siger hun nok finder et nyt sted, måske på Amager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjoveste tekst ever  lol

"dejlig pige med stor bar"

" Jeg suger din pik, som ingen tør at besøge mig"

" jeg vil forlade dig skør"

"jeg bor i 69"

" jeg varmt fascinerer mig om en hård sex selskab"

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Eron tak. Friskt at besøge en pige med sådan en tekst. Eller var det ikke første gang? 

Hvad gav du, for hvad og for hvor længe?

Og ja - super god tekst; hvis hun virkelig har suget en pik, så ved jeg sgu heller om jeg vil besøge hende. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
MidnightCowboy skrev, for 10 minutter siden:

Sjoveste tekst ever  lol

"dejlig pige med stor bar"

" Jeg suger din pik, som ingen tør at besøge mig"

" jeg vil forlade dig skør"

"jeg bor i 69"

" jeg varmt fascinerer mig om en hård sex selskab"

Den skal bare tilbage til spansk på google translate og så tilbage til engelsk og så dansk, så er den grammatisk helt korrekt. Kan du ikke se det ???

Må da vist hellere tilbyde hende at læse noget korrettur på hendes tekst mens hun varmt facinerer mig om en hård sex selskab.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
NicklasCD skrev, for 1 minut siden:

@Eron tak. Friskt at besøge en pige med sådan en tekst. Eller var det ikke første gang? 

Hvad gav du, for hvad og for hvor længe?

Og ja - super god tekst; hvis hun virkelig har suget en pik, så ved jeg sgu heller om jeg vil besøge hende. :shock:

Slet ikke første gang, hun er mit sikre kort, når der skal fuld valuta. Jamen ... for tungekys, mega og super og alle de stillinger jeg vil, plus 69 (og den der nummer 2, tror jeg nok) for sølle 800 for en halv time. Hun stiger så noget nå det er en time, tror 1400, måske svært at holde det høje service niveau, når det strækker sig over en time, kan kun godt forstå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

Så har hun fået mindre skræmmende profiltekst, jeg kan nikke genkendende til den - Muligheden kunne selvfølgelig være at jeg har mistet forstanden ;-) tror jeg har besøgt hende 10-15 gange.

Kan være noget af en gyser, hvis jeg skal prøve at regne ud hvor meget jeg har brugt på købesex de sidste 3-4 år hvor jeg har været sådan mere aktiv ---- Uhuuuu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved der er et par stykker der virker meget glade for hende. Ikke mindst Eron. På den baggrund har jeg osse besøgt hende. Det er 100% ikke hende på billederne. Brysterne er langt større/længere og ikke noget der kan photoshoppes til at lige de billeder.

Hun var da meget flink og det var sådan ok, men ikke mere end det. Kommer jeg igen. Nope

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fallara - kan du uddybe mere om din oplevelse, hvorfor det kun var ok - var det krop, nærvær, stress eller?

va pris gav du og hvilke ydelser fik du?

Tak og god aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
fallara skrev, for 5 timer siden:

Ved der er et par stykker der virker meget glade for hende. Ikke mindst Eron. På den baggrund har jeg osse besøgt hende. Det er 100% ikke hende på billederne. Brysterne er langt større/længere og ikke noget der kan photoshoppes til at lige de billeder.

Hun var da meget flink og det var sådan ok, men ikke mere end det. Kommer jeg igen. Nope

Der har været en diskussion om hendes billeder, og jeg er heller ikke overbevist. Syntes klart hun burde have nogle amatør billeder, selfies. Men syntes nu brysterne er meget retvisende. Der er heldigvis også en del andre der er begejstret for hendes servise, i andre tråde af hende - man kan jo bare søge på hendes navn her. Jeg er helt klart en af fortalerne, og har lavet mange tråde, fordi det er så vildt det man kan  få for så lidt penge, og for mig har servicen været helt i top hver gang, hun fortjener god omtale. Men vi har selvfølgelig forskellige preferencer, så fair nok at @fallara ikke er begejstret, det var jeg eksempelvis ikke for Anabel her den anden dag, som ellers har mange fans. Men Sabrina er mit sikre kort når jeg skal have dybt blow og massere af skønne tungekys

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
staples skrev, for 4 timer siden:

Har hun et smukt ansigt?

det er jo subjektivt, men jeg kan ret godt li hendes ansigt. Men det er ikke pertite-babe-youngster faktoren man skal vælge hende ud fra, det er den helt fantastiske GFE man får og det helt fantastiske dybe vedvarende økoblow. Og til en pris der er fantastisk. Når jeg har være væk fra hende savner jeg virkelig at blive stimuleret med hendes blow hvor jeg jo også selv facefucker men tilpas passende på hende. Hun er her forøvrigt igen, med super energi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

Efter en opvågen eller oplysning med Alexandra i går, var jeg tændt og havde lyst til Sabrina i dag - hendes vedvarende dybe og insisterende blow, kombineret med den sødeste tungekyssende GFE. Hun var i det gavmilde hjørne, men har nok også besøgt hende over 10 gange. Da jeg var kommet første gang, begyndte vi at kysse igen og hun gav blow og handjob - kunne ikke lige komme, og trak i land, men hun insisterede på at jeg godt kunne hvis vi bare gav det lidt tid. Skønne kys, mere blow, og så kom der sku alligevel udløsning 2 gang, herligt. Hun er virkelig value for money - 800 for en halv med det hele. Og så en bonus i dag, gik noget over tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...