Hop til indhold
smisk

CAPTCHA

Recommended Posts

Hvorfor er det, man skal igennem CAPTCHA-helvedet, når man logger på gennem TOR (det foretrækker jeg, når jeg bruger min firma-PC).

Vil det ikke være tilstrækkeligt, at skulle robot-checkes, når man registrerer en ny bruger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har søgt og søgt efter en gammel tråd, som jeg mener der tidligere har været om at det er besværligt at bruge Tor på Eroguide.dk, men jeg har ikke kunnet finde den.

Udløbet endte vist med at det måtte man bare leve med, hvis man insisterer på at bruge Tor til at besøge EG?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah, jeg har osse i en periode brugt TOR for at kunne være med herinde, da jeg jo havde fået karantæne på 3-5 andre aliasser. :-) Men på TOR blev jeg ikke genkendt! Og nu er jeg tilbage i eet af mine gamle aliasser. Karantæne ophævet. ;-) 

Nå, men tilbage til TOR! Ja det CAPCHA er sgu en pestilens. Nogle perioder - 2-3 dage slap jeg helt for det! Andre perioder - de fleste og længste - så dukkede det lort op hver gang jeg var på forum og skiftede anmeldelse eller kategori. Men aldrig, når jeg læste annoncer. *SUK*

Men nu behøver jeg ikke bruge TOR mere - sjæferen er tilbage! :-) Læg mærke til ligheden med en (steppe-) ulv og en sjæfer! ;-) 

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår, at det kan være nødvendigt med CAPTCHA, når man opretter en ny bruger, men da ikke, når man logger på med en eksisterende. Hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det er det den hedder?!

Ja jeg må indrømme jeg hverken bruger Thor eller Odin, men er blevet mødt af den de sidste par dage, hvad der virkelig er irreterende og så står der så pænt....hvis du ikke vil møde den her igen, så kør lige en virus scan eller noget lign, tak jeg har scannet og opdateret osv....lige lidt hjalp det grumf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...