Hop til indhold
Frodige Ida

Sjælland. Nej tak.

Recommended Posts

Jeg har i næsten alle de 10 år jeg har været GP kørt uden tidsbestilling og det har fungeret rigtig godt. Det er naturligvis sket at jeg har mistet nogle gæster der ikke ville/kunne vente på at jeg var ledig og klar og det er naturligvis ærgerligt .

Sidste år valgte jeg at tilbyde med og uden tidsbestilling og det fungerede super. 

Nogle af de steder jeg kan besøges i Jylland og på Fyn er det en fordel at booke tid.

Jeg vil tro at jeg i gennemsnit på en 3 dages vagt har 1-2 gæster der bliver væk uden at give lyd fra sig og det er jo til at overskue. Jeg vil selv mene at jeg er rimlig god til at gennemskue de useriøse gæster på mobilen som ikke får lov til at booke en tid.

Her er så mit problem. 

Jeg har den sidste tid valgt at reklamere frem i tiden hvor jeg vil være at træffe.

I sidste uge var jeg at træffe i Odense Tirsdag uden problemer. Det kørte som det plejede intet unormalt.

Onsdag i Odense hvor jeg havde en kort vagt der hed 09-15. Det kørte som det plejede . Der var gang i mobilen og der blev booket ind. På de 6 timer havde jeg 6 gæster der udeblev UDEN at give lyd fra sig. Aldrig prøvet før.

Torsdag Slagelse 11-21. Her gentager det samme sig. Jeg booker ind og rigtig mange udebliver.

Fredag i Albertslund fra kl 11- . Her går det helt galt. Jeg vælger at hive tidsbestillingen af de sidste 5 timer jeg er der da over 80% bliver væk.

Jeg sidder tilbage frustreret og kan virkelig ikke finde ud af hvad der er galt.

Jeg ved at en del af de gæster der troppede op på Sjælland ytrede at der var stor mangel på modne danske GP på Sjælland . 

Hvad fanden får mænd ud af at være så useriøse. Jeg er rystet.

Er det derfor at der ikke er mange danske GP tilbage !!

Jeg har tænkt om det er en stor fejl at reklamere fremad ?

Jeg følger naturligvis også med herinde og kan se at der efterhånden sjældent er anmeldelser og efterlysninger af danske piger på Sjælland i forhold til de udenlandske.

Jeg tænker om de danske GP'er er skræmt væk af udenlandske fans /bagmænd der booker tid hos os for at blive væk for at holde de udenlandske piger i gang. Jeg måtte naturligvis afvise mange da tiden jo var optaget.

Jeg stopper med tidsbestilling for nye gæster og det er naturligvis rigtig ærgerligt men en nødvendighed.

Det skal siges at jeg meget sjældent kommer til Sjælland . Jeg har været der 2 gange på 10 år og har ikke lyst til at gentage sådan en gang møg.

Nogen andre piger der har samme problem og nogle tricks og tips de vil dele ud af så man kan forbygge dette problem?

Forsat en god søndag og advent.

Knus

Ida

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Nogen andre piger der har samme problem og nogle tricks og tips de vil dele ud af så man kan forbygge dette problem?

Forsat en god søndag og advent.

Knus

Ida

Kære Ida

Lyder som en kedelig omgang. Det viser en fuldstændig mangel på respekt for andre mennesker at lave aftale og så bare blive væk...

Jeg talte om netop dette emne med en af fyrene herinde fra, da han 2 gange besøgte mig på min gæstevisit i Hadsten. Han mente at det er en ulempe at tilbyde tidsbestilling for lang tid i forvejen, da mange mænd (i følge ham) er meget behovstyrede og tænker meget  i nuet. De ser en GP der tiltaler dem, fantaserer lidt og så laver de en aftale en uge eller 2 i forvejen og når dagen så oprinder bliver de væk, fordi de ikke lige har lyst (eller har glemt det)

Ifm. mit besøg i Hadsten åbnede jeg for tidsbestilling ca. 14 dage før og fin en del i hus. Af alle (4-5 stykker) de udeblivelser jeg oplevede, på de 4 dage jeg var der, havde de alle booket lang tid i forvejen. Ingen af de der bookede samme dag eller dagen før udeblev, så jeg tror der er noget om den teori.....

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor lang tid i forvejen du åbner op for tidsbestillinger? 

<3

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt “spøjs” tanke at de skulle være bagmænd der booker tiden. Men ikke festen mindre tror jeg sagtens det ku være tilfældet. 

For jeg tror dog ikke at så mange mænd, vil punktere på vejen, få kolde fødder, eller blive opholdt af konen. 

Så med mindre de alle fandt en hot date til julefrokosten, så tror jeg mære på din historie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fokus har altid været på at det er useriøse kunder der bestiller tid, men bliver væk, men ingen har mig bekendt tidligere opstillet den hypotese, at det kan være udtryk for chikane fra konkurrenter når det sker? 

Er det ikke altid sporbare numre til dansktalende mænd, som ringer og bestiller, og som alligevel bliver væk?

Kunne det være en ide simpelthen at oprette en eksklusiv klub for mænd, der allerede har besøgt dig før, som er kendt for at overholde deres aftaler.

Mænd som du kræver 500 kr fra i forudbetaling, som er tabt hvis de ikke møder op.

Vil det være muligt at tilrettelægge en turne, der er økonomi i, hvis det i udgangspunktet kun er de gæster der får lov til at få en aftale.

Jeg tænker, at det kan være en måde at samle den reelle efterspørgsel, der er efter at møde eksempelvis modne danske kvinder, uden at andre kan ødelægge pigernes forretning, skulle det virkelig forekomme at nogle de prøver på det :(

Måske det kunne udgøre en  begyndelse på en hjemmeside, hvor gæste visittende danske piger samler sig om at tilbyde deres tjenester til en eksklusiv kreds af mænd, som er kendte i kredsen af piger for at overholde deres aftaler.

Måske sådan at de ukendte mænd får chancen, hvis de er villige til at tage risikoen 2 gange for at tabe 500 kr, hvorefter de kan komme på listen over troværdige mænd, som kan oparbejde retten til at bestille uden depositum for egen risiko, alternativt et symbolsk depositum på 1 - 200 kr for egen risiko.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden:

Kære Ida

Lyder som en kedelig omgang. Det viser en fuldstændig mangel på respekt for andre mennesker at lave aftale og så bare blive væk...

Jeg talte om netop dette emne med en af fyrene herinde fra, da han 2 gange besøgte mig på min gæstevisit i Hadsten. Han mente at det er en ulempe at tilbyde tidsbestilling for lang tid i forvejen, da mange mænd (i følge ham) er meget behovstyrede og tænker meget  i nuet. De ser en GP der tiltaler dem, fantaserer lidt og så laver de en aftale en uge eller 2 i forvejen og når dagen så oprinder bliver de væk, fordi de ikke lige har lyst (eller har glemt det)

Ifm. mit besøg i Hadsten åbnede jeg for tidsbestilling ca. 14 dage før og fin en del i hus. Af alle (4-5 stykker) de udeblivelser jeg oplevede, på de 4 dage jeg var der, havde de alle booket lang tid i forvejen. Ingen af de der bookede samme dag eller dagen før udeblev, så jeg tror der er noget om den teori.....

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor lang tid i forvejen du åbner op for tidsbestillinger? 

<3

DK fyr

Jeg bookede ind på dagen. Kun et par enkelte et par dage før.

Det er sgu mega træls for os som udbyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok ja så lyder det mærkeligt, hvis det der var så tæt på. 

Det er super træls :angry:......bliver de samme typer også væk fra aftaler hos lægen? Frisøren? Mekanikeren? Formentlig ikke !!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 minutter siden:

Fokus har altid været på at det er useriøse kunder der bestiller tid, men bliver væk, men ingen har mig bekendt tidligere opstillet den hypotese, at det kan være udtryk for chikane fra konkurrenter når det sker? 

Er det ikke altid sporbare numre til dansktalende mænd, som ringer og bestiller, og som alligevel bliver væk?

Kunne det være en ide simpelthen at oprette en eksklusiv klub for mænd, der allerede har besøgt dig før, som er kendt for at overholde deres aftaler.

Mænd som du kræver 500 kr fra i forudbetaling, som er tabt hvis de ikke møder op.

Vil det være muligt at tilrettelægge en turne, der er økonomi i, hvis det i udgangspunktet kun er de gæster der får lov til at få en aftale.

Jeg tænker, at det kan være en måde at samle den reelle efterspørgsel, der er efter at møde eksempelvis modne danske kvinder, uden at andre kan ødelægge pigernes forretning, skulle det virkelig forekomme at nogle de prøver på det :(

Måske det kunne udgøre en  begyndelse på en hjemmeside, hvor gæste visittende danske piger samler sig om at tilbyde deres tjenester til en eksklusiv kreds af mænd, som er kendte i kredsen af piger for at overholde deres aftaler.

Måske sådan at de ukendte mænd får chancen, hvis de er villige til at tage risikoen 2 gange for at tabe 500 kr, hvorefter de kan komme på listen over troværdige mænd, som kan oparbejde retten til at bestille uden depositum for egen risiko, alternativt et symbolsk depositum på 1 - 200 kr for egen risiko.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg tjekker aldrig om gæsten som booker en tid har et registreret nr. Det føler jeg er at overskride en grænse.

Jeg ved at visse piger kun booker gæster ind med et registreret nr men ikke noget jeg tror på afføder en god og produktiv vagt.

Jeg har nu aldrig overvejet den model at jeg skulle opkræve et depositum og det tiltaler mig heller ikke. Jeg tror at det er de færreste nye der ønsker at forudbetale og jeg må sige at jeg i forvejen bruger meget tid på at holde en god oplevelse for mine gæster og ønsker ikke at bruge meget mere end jeg allerede gør.

 Men mange tak for budet. Den er  trods alt lagret;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 24 minutter siden:

Ok ja så lyder det mærkeligt, hvis det der var så tæt på. 

Det er super træls :angry:......bliver de samme typer også væk fra aftaler hos lægen? Frisøren? Mekanikeren? Formentlig ikke !!!! 

Nej det er kun i dette erhverv det er tilladt at være en vatpik;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  forsøgte  min  første  gang  i  Støving med  en  dag med  flere  mænd... der  var  mange  der ville  lave  aftale  med mig  og  havde  besluttet  at  mødes  med 4 mænd... en  holdt  aftalen... Det er  sur  røv.. fik  dog  lavet en  aftale  med 2 mænd  jeg  kender  i forvejen. 

Er  stoppet  med  at  forsøge  at  lave  sådanne  aftaler hvor  jeg  har  et  sted.   Vil  ikke  sidde  og  føle mig til  grin.

Det er  så  ærgeligt at  voksne  mennesker  ikke  formår at  holde en  aftale. 

Held og lykke med dine  aftaler.  Har  ingen  gode  forslag til dig  - desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 47 minutter siden:

Jeg tjekker aldrig om gæsten som booker en tid har et registreret nr. Det føler jeg er at overskride en grænse.

Jeg ved at visse piger kun booker gæster ind med et registreret nr men ikke noget jeg tror på afføder en god og produktiv vagt.

Så er jeg bange for at det nok ikke er så sandsynligt, at det du har været ude for kan skyldes målrettet konkurrent chikane.

I årevis har glædespiger i deres annoncer af bitter egen, og fælles erfaring skrevet at de ikke tager imod opkald fra hemmeligt nr.

Mange mænd har som pigerne en bollofon til formålet, men piger oplever altså udeblivelser i et sådant omfang, at det har udviklet sig sådan at de føler sig nødsaget til at afvise hemmeligt nr.

Jeg er bange for at du kan blive nødt til at indtage samme holdning, som dine øvrige kolleger til den problemstilling, hvis du vil have tidsbestilling til at fungere for dig også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, trist du havde sådan en dårlig oplevelse :( 

Jeg er som bekendt på Sjælland og har kun tidsbestilling. Hos mig skal man bekræfte aftalen pr SMS på dagen inden kl 9, og derefter ringe fem min før man lander, så der helt sikkert er fri bane. Jeg oplever meget få afbrændere, siden 1. november ‘16 (da jeg flyttede ind i det hus jeg har nu) har jeg haft ca 10 stk. De får så ikke flere chancer....

I Odense har jeg både folk til døren og tidsbestilling, det kører problemfrit, men jeg har også mange faste gæster, og har været der i lang tid.

Der er min erfaring, at der er flest afbrændere og afbud lige når jeg har slået mig ned et nyt sted. Jeg laver ikke aftaler med skjult nummer, og jeg sorterer groft i telefonen, for at undgå idioter, afbrændere og andre dårlige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Så er jeg bange for at det nok ikke er så sandsynligt, at det du har været ude for kan skyldes målrettet konkurrent chikane.

I årevis har glædespiger i deres annoncer af bitter egen, og fælles erfaring skrevet at de ikke tager imod opkald fra hemmeligt nr.

Mange mænd har som pigerne en bollofon til formålet, men piger oplever altså udeblivelser i et sådant omfang, at det har udviklet sig sådan at de føler sig nødsaget til at afvise hemmeligt nr.

Jeg er bange for at du kan blive nødt til at indtage samme holdning, som dine øvrige kolleger til den problemstilling, hvis du vil have tidsbestilling til at fungere for dig også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg booker ikke ind med hemmelig nr men et alm taletidsnr. Det er jo de færreste der bruger et registret nr der kan slåes op på krak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Øv, trist du havde sådan en dårlig oplevelse :( 

Jeg er som bekendt på Sjælland og har kun tidsbestilling. Hos mig skal man bekræfte aftalen pr SMS på dagen inden kl 9, og derefter ringe fem min før man lander, så der helt sikkert er fri bane. Jeg oplever meget få afbrændere, siden 1. november ‘16 (da jeg flyttede ind i det hus jeg har nu) har jeg haft ca 10 stk. De får så ikke flere chancer....

I Odense har jeg både folk til døren og tidsbestilling, det kører problemfrit, men jeg har også mange faste gæster, og har været der i lang tid.

Der er min erfaring, at der er flest afbrændere og afbud lige når jeg har slået mig ned et nyt sted. Jeg laver ikke aftaler med skjult nummer, og jeg sorterer groft i telefonen, for at undgå idioter, afbrændere og andre dårlige oplevelser.

Jeg gør næsten på samme måde men beder ikke om bekræftelse da de jo booker på dagen. De der booker en tid bedes også om at ringe et par min før de er ved døren for at de kan få de sidste vigtige oplysninger om stedet.

Jeg forstår bare ikke den pludselig omvæltning fra meget sjældent til alt for hyppigt udeblivelse . De blev efterfølgende blokket på mobilen som jeg altid har gjort. Jeg besvare ikke hemmelig nr. Alle aftaler forgår kun via opkald da jeg ikke bruger sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  forsøgte  min  første  gang  i  Støving med  en  dag med  flere  mænd... der  var  mange  der ville  lave  aftale  med mig  og  havde  besluttet  at  mødes  med 4 mænd... en  holdt  aftalen... Det er  sur  røv.. fik  dog  lavet en  aftale  med 2 mænd  jeg  kender  i forvejen. 

Er  stoppet  med  at  forsøge  at  lave  sådanne  aftaler hvor  jeg  har  et  sted.   Vil  ikke  sidde  og  føle mig til  grin.

Det er  så  ærgeligt at  voksne  mennesker  ikke  formår at  holde en  aftale. 

Held og lykke med dine  aftaler.  Har  ingen  gode  forslag til dig  - desværre 

Det har jeg aldrig været udsat for i Støvring men jeg er jo lidt nervøs over om det ville forsætte med de afbrænder så længe der er tidsbestilling på menuen.

Men træls for dig enda med så få gæster er det da utroligt useriøst af mændene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

 Jeg forstår bare ikke den pludselig omvæltning fra meget sjældent til alt for hyppigt udeblivelse .

Det er også ret sært. :huh: Jeg håber næsten, at det bare er et virkelig ærgerligt tilfælde frem for en målrettet chikane? :wacko:

Kan huske at Sisse engang for længe siden havde en lignende oplevelse, da hun tog en københavnertur, hvor jeg selv (som opholdte mig fast på Østerbro) aldrig oplevede lignende? Derfor tænker jeg tilfældigheder? Omend det er tilfælde, der er til at få lange patter af :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden:

Det er også ret sært. :huh: Jeg håber næsten, at det bare er et virkelig ærgerligt tilfælde frem for en målrettet chikane? :wacko:

Kan huske at Sisse engang for længe siden havde en lignende oplevelse, da hun tog en københavnertur, hvor jeg selv (som opholdte mig fast på Østerbro) aldrig oplevede lignende? Derfor tænker jeg tilfældigheder? Omend det er tilfælde, der er til at få lange patter af :rolleyes: 

Så skal der helst ikke være for mange, af den slags oplevelser ! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Så skal der helst ikke være for mange, af den slags oplevelser ! :huh:

Hvis det skulle tages helt bogstaveligt, så ville ingen kvinder i branchen kunne bestå blyantstesten B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

Det er også ret sært. :huh: Jeg håber næsten, at det bare er et virkelig ærgerligt tilfælde frem for en målrettet chikane? :wacko:

Kan huske at Sisse engang for længe siden havde en lignende oplevelse, da hun tog en københavnertur, hvor jeg selv (som opholdte mig fast på Østerbro) aldrig oplevede lignende? Derfor tænker jeg tilfældigheder? Omend det er tilfælde, der er til at få lange patter af :rolleyes: 

Tror ikke der er tale om chikane for så ville der nok også være andet i form af dumme/åndsvage forespørgsler. Lægge telefonen på ved svar osv. 

Dem der chikanerer kan tit ikke nøjes en ting, men skal hele paletten rundt :)

Krydser fingre for det bare er tilfældigheder og hun er rendt ind i en stime af idioter....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Syntes også jeg hade mange afbrænder i starten på Fyn men efter jeg kommer der med jævne mellemrum har jeg ikke haft nogen afbrænder siden. Men ja det er røv træls at sidde og glo og have afvist andre på grund af en der ikke dukker op jeg tør da slet ikke taget ik Sjælland nu:D tror bestemt det hænger sammen med nye steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker tit på hvor fedt der er at EG findes......at man kan diskutere dette og mange andre emner på kryds og tværs :)

Gad vide om de udenlandske piger ikke savner den slags.....dem hører vi jo ikke fra så tit at det lige frem gør noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...