Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var hos Anastasia i dag for min sædvanlige 30 min gfe med tungekys, superfransk og cof/cif og jeg fik det hele af en super sød lidt buttede pige så jeg gik hjem med denne her kæreste fornemmelse om et forhåbentlig snarlig gensyn. Kan forstå hun også kan være en streng herskerinde som du kan læse mere om her men jeg fik en dejlig kæreste oplevelse så det kan hun også give. Klar anbefaling fra mig hvis man kan lide hendes billeder og mangler en dejlig pige at være sammen med.

Pigen dejlig og sød 8,5. gfe 10 med dejlige tunge kys og smalltalk. sf 10 cof/cif 9,5 Oplevelsen 9,5. Gentagelse med 100% sikkerhed.

Skrevet

- tak for god & appetitvækkende anmeldelse - kan du fortælle, hvor i byen det sker?

Skrevet
  • Author
JJN skrev, for 1 minut siden:

- tak for god & appetitvækkende anmeldelse - kan du fortælle, hvor i byen det sker?

Ørestad

Skrevet

hvordan var hendes engelsk 

Skrevet
  • Author
jst skrev, for 38 minutter siden:

hvordan var hendes engelsk 

Ikke super godt men vi forstod hinanden alligevel temmelig godt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.