Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

Julen er kommet tidligere til byen. Jeg er idag blevet "opdraget" af de to strenge herskerinde Julia og Anastasia. Dels et dejligt gensyn med Julia og et meget hedt første møde med Anastasia.

Jeg havde været uartig ,og glemt at tage vin med til de to damer. Så som straf blev jeg først bundet til en stol og blev "pint og plaget" og blev udsat for forhør om mine frække fantasier. Dernæst blev jeg fikseret i sengen og måtte fortsat finde mig i deres straf. 

Da jeg endelig blev løsladt, måtte jeg love ikke at fortælle for meget fra gerningsstedet, men jeg kan love jer for, at det ikke var kedeligt. Og jeg er helt tømt....

Enjoy og skynd jer. De forlader byen 7. december

Matu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28
Hedonisten skrev, for 22 timer siden:

Kære brødre

Julen er kommet tidligere til byen. Jeg er idag blevet "opdraget" af de to strenge herskerinde Julia og Anastasia. Dels et dejligt gensyn med Julia og et meget hedt første møde med Anastasia.

Jeg havde været uartig ,og glemt at tage vin med til de to damer. Så som straf blev jeg først bundet til en stol og blev "pint og plaget" og blev udsat for forhør om mine frække fantasier. Dernæst blev jeg fikseret i sengen og måtte fortsat finde mig i deres straf. 

Da jeg endelig blev løsladt, måtte jeg love ikke at fortælle for meget fra gerningsstedet, men jeg kan love jer for, at det ikke var kedeligt. Og jeg er helt tømt....

Enjoy og skynd jer. De forlader byen 7. december

Matu

Kære Hedonist,

 

Det lyder som om du havde en dejlig oplevelse. Er selv fuldstændigt fascineret af Anastasia, har du evt lidt feedback på hende?

 

Hun lyder dejligt kinky og som en med glimt i øjet :-)

 

(ja, jeg oprettede mig udelukkende for at høre mere om hende)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anastasia er en dejlig kvinde i begyndelsen af 30erne. Det er hendes billeder og de er fra få år og få kilo siden ;-)

Hun er lige præcis dejlig og kinky. Med det dejligeste smil i øjnene og leverer så absolut det aftalte. Hendes annoncetekst giver et meget fint indtryk af hvad hun tilbyder og yder.

Jeg havde en rigtig god oplevelse og vil gerne komme igen. Anastasia tilbyder netop blandingen af dominans og sex som jeg nyder og synes er svær at finde i København. 

Parkering er et mareridt i området og så Fields er et godt sted at parkere.

@K28velkommen - og når du nu er oprettet som medlem, så husk at dele info og oplevelser med os andre. Det er jo netop det der driver siden til vores alles fordel.

Redigeret af pallehansen
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anastasia photos are a few years old and many kilos ago! She has never been firm! Service was just OK. She is doesn’t understand English that well! 

Julia on the other hand understands it ALL

enjoy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28
pallehansen skrev, 1 time siden:

Anastasia er en dejlig kvinde i begyndelsen af 30erne. Det er hendes billeder og de er fra få år og få kilo siden ;-)

Hun er lige præcis dejlig og kinky. Med det dejligeste smil i øjnene og leverer så absolut det aftalte. Hendes annoncetekst giver et meget fint indtryk af hvad hun tilbyder og yder.

Jeg havde en rigtig god oplevelse og vil gerne komme igen. Anastasia tilbyder netop blandingen af dominans og sex som jeg nyder og synes er svær at finde i København. 

Parkering er et mareridt i området og så Fields er et godt sted at parkere.

@K28velkommen - og når du nu er oprettet som medlem, så husk at dele info og oplevelser med os andre. Det er jo netop det der driver siden til vores alles fordel.

Er i skrivende stund netop lige gået derfra. Jeg satsede og bookede en time. Jeg har udelukkende besøgt Dominaer der ikke tilbyder noget blidt, så annoncen og hendes billeder var virkelig interessant for mig. 

 

Det VAR en rigtig god og sjov time. Hun lever op til sin tekst, og jeg tror hun ville være i stand til at få mig derud, hvor det gør FOR ondt. 

 

Jeg er lidt ærgerlig over at billederne tydeligvis er et par år gamle, ihverfald er de taget for en del kilo siden. 

Hendes engelske er som nævnt ikke det bedste, men det gik nu altsammen. 

Hun har en dejlig personlighed og det var en sjov time, men det bliver ikke en gentagelse herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 48 minutter siden:

Nu er engelsk kundskaber jo mange ting;) og så er der noget med blind leder blind:)

She is doesn’t understand English that well! 

Julia on the other hand understands it ALL

enjoy

 

Redigeret af stener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...