Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Tak til Findus

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

For ikke ar afbryde tråden jul i det gamle bordel 2, opretter jeg den her takke tråd.

Kære Findus gode guidebror tusind tak for din ulejlighed m3d at lave en fed julekalender, en jeg aldrig får læst op for mine børn og børnebørn, men en julkalender jeg kan glæde mig over at læse, tak endnu engang

vh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 38 minutter siden:

For ikke ar afbryde tråden jul i det gamle bordel 2, opretter jeg den her takke tråd.

Kære Findus gode guidebror tusind tak for din ulejlighed m3d at lave en fed julekalender, en jeg aldrig får læst op for mine børn og børnebørn, men en julkalender jeg kan glæde mig over at læse, tak endnu engang

vh

Alko

Hørt!

Den er et dejligt frisk pust i pløret af billed- og selfie tråde der kører i ring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Butch skrev, for 51 minutter siden:

Hørt!

Den er et dejligt frisk pust i pløret af billed- og selfie tråde der kører i ring. 

Kan man godt følge med i årets julekalender,hvis man ik for læst sidste års udgave?

jeg er dybt imponeret over selfie trådene og deres aktører.sikke da en opfindsomhed;)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nogen har noget mod diverse selfietråde...sååååå lad for helbede hver med at klikke på dem. Det er da meget nemt!!!! Men det er jo nok nemmere og kværulere, end at springe dem over:D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så så så......der er ingen der kværulerer ;)

Der sendes bare roser i Findus’ retning for hans yderst underholdende julekalender :)

Selfie trådene lever deres eget liv herinde, og der er noget for alle. 

Det samme gælder for billedtrådene..... Jeg synes bare at det er rart med et frisk pust når man ser tilbage på hvad der oftest postes. 

Og bare for at mane eventuelle misforståelser i jorden, så nyder jeg selv et par billedtråde, og der er også dukket selfies op som jeg synes er spændende at følge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
postmand skrev, 1 time siden:

Hvis nogen har noget mod diverse selfietråde...sååååå lad for helbede hver med at klikke på dem. Det er da meget nemt!!!! Men det er jo nok nemmere og kværulere, end at springe dem over:D.

Er det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 9 timer siden:

Så så så......der er ingen der kværulerer ;)

Der sendes bare roser i Findus’ retning for hans yderst underholdende julekalender :)

Selfie trådene lever deres eget liv herinde, og der er noget for alle. 

Det samme gælder for billedtrådene..... Jeg synes bare at det er rart med et frisk pust når man ser tilbage på hvad der oftest postes. 

Og bare for at mane eventuelle misforståelser i jorden, så nyder jeg selv et par billedtråde, og der er også dukket selfies op som jeg synes er spændende at følge ;)

Når mand slår med en srok ned i en flok hunde, hyler den der er ramt. 

Kan du så ikke lade være med at kommentere i tråde med selfies du ikke "følger"? Please? :rolleyes: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden:

vh

Alko

Jeg takker ydmygst :)

Når jeg laver den slags er det selvfølgeligt først og fremmest fordi jeg synes det er sjovt, især det at få ideerne, for det skal indrømmes at det er et større arbejde at få dem skrevet ned i en form der er egnet til at blive læst af andre. Julekalenderen er på ingen måde et "statement" mod selfie- eller billedtrådene i hyggesnak, den er bare et tilbud lidt harmløs hygge her i december med et tema der ligger inderfor denne verden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Og Trådstarter minder lige hyggeligt og pænt om at det er en takke tråd der blev oprettet for ikke at afspore, afbryde Findus gode julekalender, jeg håber at takke tråden ikke hakkes i stykker af debatter og kommentarer om de lækre selfies tråde der er i forummet..fredelig søndagssex til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
postmand skrev, for 4 minutter siden:

Når mand slår med en srok ned i en flok hunde, hyler den der er ramt. 

Ja det er et smart udtryk.....

men nu nævnte jeg hverken billedtråde eller selfietråde med navn, så hvor er det lige DU er øm efter det "srokkeslag" for nu at blive i din terminologi?

Eller var det stokkeslag du mente?....anyway, samme svar fra min side uanset  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...