Guest Alkoholikeren Skrevet 2. December, 2017 For ikke ar afbryde tråden jul i det gamle bordel 2, opretter jeg den her takke tråd. Kære Findus gode guidebror tusind tak for din ulejlighed m3d at lave en fed julekalender, en jeg aldrig får læst op for mine børn og børnebørn, men en julkalender jeg kan glæde mig over at læse, tak endnu engang vh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. December, 2017 Alkoholikeren skrev, for 38 minutter siden: For ikke ar afbryde tråden jul i det gamle bordel 2, opretter jeg den her takke tråd. Kære Findus gode guidebror tusind tak for din ulejlighed m3d at lave en fed julekalender, en jeg aldrig får læst op for mine børn og børnebørn, men en julkalender jeg kan glæde mig over at læse, tak endnu engang vh Alko Hørt! Den er et dejligt frisk pust i pløret af billed- og selfie tråde der kører i ring. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 2. December, 2017 Butch skrev, for 51 minutter siden: Hørt! Den er et dejligt frisk pust i pløret af billed- og selfie tråde der kører i ring. Kan man godt følge med i årets julekalender,hvis man ik for læst sidste års udgave? jeg er dybt imponeret over selfie trådene og deres aktører.sikke da en opfindsomhed Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 2. December, 2017 Hvis nogen har noget mod diverse selfietråde...sååååå lad for helbede hver med at klikke på dem. Det er da meget nemt!!!! Men det er jo nok nemmere og kværulere, end at springe dem over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. December, 2017 Så så så......der er ingen der kværulerer Der sendes bare roser i Findus’ retning for hans yderst underholdende julekalender Selfie trådene lever deres eget liv herinde, og der er noget for alle. Det samme gælder for billedtrådene..... Jeg synes bare at det er rart med et frisk pust når man ser tilbage på hvad der oftest postes. Og bare for at mane eventuelle misforståelser i jorden, så nyder jeg selv et par billedtråde, og der er også dukket selfies op som jeg synes er spændende at følge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. December, 2017 postmand skrev, 1 time siden: Hvis nogen har noget mod diverse selfietråde...sååååå lad for helbede hver med at klikke på dem. Det er da meget nemt!!!! Men det er jo nok nemmere og kværulere, end at springe dem over. Er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 3. December, 2017 Butch skrev, for 9 timer siden: Så så så......der er ingen der kværulerer Der sendes bare roser i Findus’ retning for hans yderst underholdende julekalender Selfie trådene lever deres eget liv herinde, og der er noget for alle. Det samme gælder for billedtrådene..... Jeg synes bare at det er rart med et frisk pust når man ser tilbage på hvad der oftest postes. Og bare for at mane eventuelle misforståelser i jorden, så nyder jeg selv et par billedtråde, og der er også dukket selfies op som jeg synes er spændende at følge Når mand slår med en srok ned i en flok hunde, hyler den der er ramt. Kan du så ikke lade være med at kommentere i tråde med selfies du ikke "følger"? Please? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 3. December, 2017 Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden: For ikke ar afbryde tråden jul i det gamle bordel 2, opretter jeg den her takke tråd. Kære Findus gode guidebror tusind tak for din ulejlighed m3d at lave en fed julekalender, en jeg aldrig får læst op for mine børn og børnebørn, men en julkalender jeg kan glæde mig over at læse, tak endnu engang vh Alko Jeg takker ydmygst Når jeg laver den slags er det selvfølgeligt først og fremmest fordi jeg synes det er sjovt, især det at få ideerne, for det skal indrømmes at det er et større arbejde at få dem skrevet ned i en form der er egnet til at blive læst af andre. Julekalenderen er på ingen måde et "statement" mod selfie- eller billedtrådene i hyggesnak, den er bare et tilbud lidt harmløs hygge her i december med et tema der ligger inderfor denne verden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. December, 2017 Og Trådstarter minder lige hyggeligt og pænt om at det er en takke tråd der blev oprettet for ikke at afspore, afbryde Findus gode julekalender, jeg håber at takke tråden ikke hakkes i stykker af debatter og kommentarer om de lækre selfies tråde der er i forummet..fredelig søndagssex til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. December, 2017 postmand skrev, for 4 minutter siden: Når mand slår med en srok ned i en flok hunde, hyler den der er ramt. Ja det er et smart udtryk..... men nu nævnte jeg hverken billedtråde eller selfietråde med navn, så hvor er det lige DU er øm efter det "srokkeslag" for nu at blive i din terminologi? Eller var det stokkeslag du mente?....anyway, samme svar fra min side uanset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. December, 2017 Sorry Alko, så først dit opslag efter mit svar. Jeg holder her med ønsket om en god december. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg