Hop til indhold

Tekstformater AL og EG

Featured Replies

Skrevet

Er der planer om at ændre på mulighederne for at bruge f.eks. fed og understreget tekst i brødteksten i annoncer på Annonceligt og på Eroguide?

Det er jo muligt at  bruge disse formater i tråde og i PM'er herinde, men jeg savner muligheden for at kunne fremhæve enkelte ord /datoer /tidspunkter osv. i selve annonceteksterne....

Venligst

DK fyr

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Er der planer om at ændre på mulighederne for at bruge f.eks. fed og understreget tekst i brødteksten i annoncer på Annonceligt og på Eroguide?

Det er jo muligt at  bruge disse formater i tråde og i PM'er herinde, men jeg savner muligheden for at kunne fremhæve enkelte ord /datoer /tidspunkter osv. i selve annonceteksterne....

Venligst

DK fyr

Det har været på listen længe, men prioteringen har været lidt lav desværre.

Skrevet

@Maya Kathrine

Laver I alt selv, og er alle prioriteringer afhængig af egne interne ressourcer, er alt ny udvikling, og nye tiltag afhængig af, i den rækkefølge I selv kan nå at lave det hele?

Hvis ja, kunne det så ikke  udgøre en mulighed at lægge nogle opgaver udenfor huset, som I selv er tovholdere på udførelsen af i overensstemmelse med egne retningslinjer.

Hvis det overhovedet er muligt at mixe egen udvikling med ekstern medvirken, beror det selvfølgelig på om der er økonomi i det, og om gevinsten i tid gør det til en aktuel mulighed.

Men der er små konkurrenter til jer, som har flottere og visuelt bedre muligheder for annoncørerne end jer, men jeg ser ingen forholdsmæssig værdi i at benytte dem, fordi I er så store som I er, og det er hos jer vi får et meget stort publikum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

@Maya Kathrine

Laver I alt selv, og er alle prioriteringer afhængig af egne interne ressourcer, er alt ny udvikling, og nye tiltag afhængig af, i den rækkefølge I selv kan nå at lave det hele?

Hvis ja, kunne det så ikke  udgøre en mulighed at lægge nogle opgaver udenfor huset, som I selv er tovholdere på udførelsen af i overensstemmelse med egne retningslinjer.

Hvis det overhovedet er muligt at mixe egen udvikling med ekstern medvirken, beror det selvfølgelig på om der er økonomi i det, og om gevinsten i tid gør det til en aktuel mulighed.

Men der er små konkurrenter til jer, som har flottere og visuelt bedre muligheder for annoncørerne end jer, men jeg ser ingen forholdsmæssig værdi i at benytte dem, fordi I er så store som I er, og det er hos jer vi får et meget stort publikum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det må vist være op til os internt at prioriterer vores udvikling. Hvis andre virksomheder ønsker indflydelse på det må de købe os.

Skrevet

Jeg beklager hvis jeg fik udtrykt mig på upassende vis, det var ikke hensigten.

Jeg kan desværre ikke købe AL, men er blot som DK34 en glad annoncør, der giver udtryk for positiv interesse for AL.

Held og lykke med den fortsatte udvikling, så må vi bare følge med så godt som vi kan.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.