Hop til indhold
kattjakt

Seduction party 30 november

Recommended Posts

Tak för ett fantastiskt party till Seduction. Tak till Ella, Tiffany, Isabella och Zenia. Ännu ett Seductionparty som levererade det bedste av group action.

Tiffany, Isabella och Zenia er alle tre etablerade gode partypiger. Det vet vi!

Speciell shout out till Ella som var debutant. Wow vad Ella var dejlig. Den energi! Tiffany och Ellas teamwork var bland det bedre jeg oplevt i denne partymiljö!! 

Än en gang, jeg tar av min hat för pigerne, the staff och deltagare för ett meget gott sex party. Kunde icke önske mig ett bedre party!! Vi ses!! /A 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et flimrende billede af fire splitter-nøgne tøser på ryggen - med benene i vejret eller strakt tilbage op omkring ørerne - tilbydende fire lækre numser med indbydende fissehuller. - Det er det tilbagevende syn, jeg ser for for mig igen og igen. - Så var der en masse nøgne mænd, der tog i mod tilbuddene og på kryds og tværs kneppede løs på pigerne i fire timer - afbrudt af et par pauser til indtagelse af medisterpølse, frikadeller, flæskesteg, m.m.m. - og - risalamande. 

Pigerne: Lille Ella med den lyse hud, der medens hun blev kneppet, - med sit smukke sprog kunne ligge og levere "dirty talk" til omgivelserne. - Tiffany med den smukke, chokoladefarvede, glatte hud kunne - fra dybet - bedækket af en stor og energisk mand - give sig til at udsende lyde - en blanding af skrig og grin - som kommentarer til manden over hende - eller til andre i lokalet. - Når man fik øjenkontakt med Isabella - det kunne være fra en stilling for enden af hende med pikken inde i hende - eller det kunne være som "nær-stående" optaget af andet - så fik man fra Isabella et varmt smil, der tilkendegav, at hun nød situationen. - Mørke Zenia med sit smukke ansigt og sine brune øjne - og med det mørke hår flettet i en lang fletning ned ad ryggen lå der og signalerede serviserings-villighed, medens hendes store bryster - påvirket af omstændighederne - gyngede i takt frem og tilbage.

Ofte lå pigerne med ansigtet vendt til siden for at kunne gabe over en kondom-dækket pik. Pikken eller pigens ansigt - eller begge dele - bevægede sig i pumpende bevægelser. I sådanne situationer kom der ikke så meget lyd ud af munden på pigerne - kun nogle gurglelyde og lidt savl. - Med hænderne kunne pigerne også gribe fat omkring andre løsslupne pikke, som gerne lod sig indfange og stimulere.

Al denne sex-leg foregik selvfølgelig ikke så "stiliseret". Der blev på kryds og tværs kneppet, kysset, gramset og raget. - Medens man havde sex med fortrinsvis en af pigerne, kunne man godt lange en hånd over og kontakte pigen ved siden af og således lave f.eks. sammenlignende brystundersøgelser. - Jeg har gennem nogle år været gæst hos SeductionGirls, men sidst jeg var heldig at deltage i et sexparty dér, var ved et sommer-party for fire og et halvt år siden. - Som jeg nu husker det den gang, foregik det lidt mere stille. Man passede hver sit, indtil en anden afløste osv. - Der blev heller ikke talt så meget mændene indbyrdes. - Det har udviklet sig, må man sige. - Der var meget mere snak mellem alle.

Der var - så vidt jeg kunne tælle - tolv mand til stede. - Pudsigt nok samme antal som jeg husker det for år tilbage. - Selv synes jeg, det er en passende kvotient:  Tre mand om en pige. Det er mit indtryk, at både pigerne og institutionen som sådan gerne så en lidt højere fordeling (op til tyve mand til fire piger - altså fem mand pr. pige). - Det er bestemt ikke mit indtryk, at der med tre mand pr. pige er for få pikke. Der var ikke på noget tidspunkt mangel på beskæftigelse for pigerne. - Mit private regnestykke siger mig, at jeg ikke tror, der er en større ekstra fortjeneste for pigerne ved at holde Sex-party frem for "almindelig" drift. - Men jeg tror egentlig, at pigerne synes det er sjovt som afveksling. - Og jeg tror, det giver SeduktionGirls et godt renomme, at de er i stand til at afholde sådanne parties.

Og lige et par sætninger om de to piger i køkkenet. Ud over at tage imod os, sørge for garderobeskabe og sørge for mad og drikkelse, så bevægede de sig frejdigt ind i lokalerne med de nøgne, svedige, suttende, prustende, kneppende og klynkende mennesker for at fylde fadene med kondomer op - og for at fjerne de brugte. - Og det foregik med glade, opmuntrende kommentarer. - Tak for oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den 2017-11-30 at 23:34:

Tak för ett fantastiskt party till Seduction. Tak till Ella, Tiffany, Isabella och Zenia. Ännu ett Seductionparty som levererade det bedste av group action.

Tiffany, Isabella och Zenia er alle tre etablerade gode partypiger. Det vet vi!

Speciell shout out till Ella som var debutant. Wow vad Ella var dejlig. Den energi! Tiffany och Ellas teamwork var bland det bedre jeg oplevt i denne partymiljö!! 

Än en gang, jeg tar av min hat för pigerne, the staff och deltagare för ett meget gott sex party. Kunde icke önske mig ett bedre party!! Vi ses!! /A 

Bara att hålla med, Seduction levererar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den gode anmeldelse.

Den bringer gode minder frem om egen deltagelse, et par gange for år tilbage.

Godt at se at Seductiongirls holder traditionen i hævd.

Som  jeg husker det var både pigerne, maden og servicen i en klasse for sig, hvilket har kendetegnet deres arrangementer i mange år.

Må det fortsætte sådan i mange gode år endnu :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så nok ikke alle der ubetinget jubler efter at have læst en fin og saglig anmeldelse. Jeg indrømmer squ gerne, at jeg lige have bearbejdet de billeder det har skabt på min nethinde før jeg er klart til igen at købe en intenst GFE oplevelse med bestemt en af de deltagende piger. Ja, sådan burde det ikke være, men sådan forholder det sig for mig. :)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 7/12/2017 at 16:32:

Det er så nok ikke alle der ubetinget jubler efter at have læst en fin og saglig anmeldelse. Jeg indrømmer squ gerne, at jeg lige have bearbejdet de billeder det har skabt på min nethinde før jeg er klart til igen at købe en intenst GFE oplevelse med bestemt en af de deltagende piger. Ja, sådan burde det ikke være, men sådan forholder det sig for mig. :)

Kan du ikke bare gøre det samme, som når du går i teatret?

Der kan du vel sagtens forholde dig til at den samme skuespiller er skurk i det ene stykke, og helt i det andet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 7/12/2017 at 16:32:

Det er så nok ikke alle der ubetinget jubler efter at have læst en fin og saglig anmeldelse. Jeg indrømmer squ gerne, at jeg lige have bearbejdet de billeder det har skabt på min nethinde før jeg er klart til igen at købe en intenst GFE oplevelse med bestemt en af de deltagende piger. Ja, sådan burde det ikke være, men sådan forholder det sig for mig. :)

Det er muligvis min anmeldelse af festen, der har været årsag til din kommentar. - Jeg har lyst til at kommentere lidt videre: Tre af pigerne har jeg besøgt ved flere lejligheder i de foregående år. Tiffany ved adskillige lejligheder, må jeg tilstå. Det har været møder fuld af respekt og glæde. Tiffany har modtaget mig med stadig stigende imødekommenhed. Jeg har fra begyndelsen fået en venlig behandling, og siden er det bare blevet bedre og bedre. Jeg vil ikke tillade mig at kalde det "kammeratskab" - jeg tror, Tiffany er "kammerat" med mange af hendes gæster, - men lidt i den retning alligevel. Jeg er hele tiden klar over, at jeg betaler for den tid jeg er der, - og når jeg er gået, er hun lige så sød ved andre kunder. - Under partyet nu for nylig lå vi og snakkede lidt, og Tiffany undrede sig over, at jeg kom til dette selskab. Hun mente ikke, det var min "stil". - Men jeg havde stor fornøjelse af at opleve hende også i denne form for udfoldelse. I guder, hvor er hun et pragteksemplar. Næste gang, jeg besøger hende, har vi en ny oplevelse at snakke om som supplement til alt det lækre vi iøvrigt gør. 

Isabella og Zenia har jeg kun besøgt nogle få gange, men jeg har følt mig godt tilpas i deres selskab. Også med dem har jeg kneppet og sludret i dejlig blanding. Nu oplevede jeg deres sødme og humør over for mig og de andre deltagere. Det var rigtig fint.

Ella havde jeg kun set billeder af før - og de så spændende ud. - Hun var frisk og meget aktiv under sex-legene, og hun var sød og rar at snakke med i pauserne. Jeg finder nok ud til hende en dag for at opleve hende solo - og for at gense denne kønne nøgne pige.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 11 minutter siden:

Det er muligvis min anmeldelse af festen, der har været årsag til din kommentar. 

Jeg har bare et anstrengt forhold til bunkepul, GB o.lign.   :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...