Hop til indhold
Guest fersken

GP'ens perfekte "GFE" eller nærmere Boyfriend experience

Recommended Posts

Guest fersken

Ja måske en lidt kringlet overskrift, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp fra Jer GP'er m.fl.

Fedt hvis jeg som gæst kunne give Jer en rigtig dejlig BFE, som jeg egentlig også selv søger når jeg besøger Jer. Det fedeste er en GP som bare gir sig fuldt ud og lader en føle man er noget specielt, så man går derfra med højt humør og en fandes god selvtillid (også selv om det "tangere" skuespil :rolleyes:). Det modsatte af maskin-sex med en træt og slidt pige der lader en vide man bare er et nummer... (spild af tid og penge).

Hvad nu hvis vi bytter rollerne rundt ? Hvordan kan jeg/vi som gæster give Jer en oplevelse som virkelig gør en forskel af den gode slags. Gerne så I resten af dagen løber rundt med et smil op til begge ører og små sommerfugle i maven :-P (så bliver jeg tændt).

Der er intet som gensidig tilfredsstillelse... og jeg tænder vildt på en GP's orgasme, men kunne vi nu udvide det til en BFE, hvor GP'en slet ikke kan vente til Jeg/vi kommer på besøg igen...

Har i hints og gode ideer vil jeg sætte stor pris på at I ville dele disse og gerne krydrer dem med Jeres egne erfaringer med en eventuel BFE (Boyfriend Experience)

Rigtig god dag og jeg glæder mig til at prøve Jeres ideer af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at udover at nyde sex generelt, så tænder de fleste GP simpelthen bare på at se manden blive tilfredstillet. Så mit råd til dig er at give den hele armen og bare nyde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 37 minutter siden:

Jeg tror at udover at nyde sex generelt, så tænder de fleste GP simpelthen bare på at se manden blive tilfredstillet. Så mit råd til dig er at give den hele armen og bare nyde ;)

Lige netop......sådan har jeg det i hvert fald.

Det er gæstens tilfredsstillelse der gør det for mig....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at høre - så skal vi jo bare være lidt mere ‘egoistiske’ ;-) 

Men særiøst må der være hints til ‘en bedre gæst’ ???

Og i samme boldgade - kan vi få nogen ærlige bud på bordet : Vil i helst de hurtige frække quickie besøg eller de halve/hele timer ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er helt uenig ;-).

De bedste gæster er dem som er vild med at røre, kysse og slikke...... jeg er vild med at mærke en mands aktive begær. Det giver mig slet ikke nok KUN at være den som yder. Jeg skal have med og modspil.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lilou

Jeg modtager ikke "quikie" besøg, jeg modtager kun besøg på minimum 1,5 time da jeg syntes alt under er for lidt i forhold til der hvor jeg gerne vil hen med gæsten.

For mig er det helt sikkert at der er en dynamik i med og modspil.

De bedste oplevelser jeg har er når gæsten kommer uden agendaer og vores kroppe og liderlighed fører os den vej vi skal. Jeg elsker når en mand rør, kysser og kigger mig i øjnene og jeg kan mærke at han ser mig og ikke laver et enmandsshow. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lilou

Jeg er ret nem at se på når jeg nyder da jeg viser det igennem min krop og stønnen. Hvis jeg ikke kan lide det der forgår eller det bliver for egoistisk og samspillet ryger føre jeg gæsten over i noget andet eller jeg siger det.. Jeg arbejder kun tantrisk så pointen er at jeg guider mine gæster i den retning :) hvis det ikke er authentisk er det ikke tantrisk.

Generelt mener jeg der er alt for lidt komunikation imellem partnere/elsker og måske også gæster og gpére (ved ikke hvordan andre arbejder) med hvad der tænder en og ikke gør. Hvis man vil have en god oplevelse skal det være et ægte møde og man viser hianden hvad der er lækkert. Jeg kan godt forstå at nogle mænd kan blive lidt forvirret over hvordan man giver nydelse og knepper en kvinde når nogle kvinder faker nydelse og samtidig er der rigtig mange kvinder som har svært ved at få en god elsker eller gæste oplevelse. Hvis man vil have en god oplevelse skal man give ham chancen for at lære sin nydelse og lyster at kender.

Redigeret af Lilou

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behandl os, som vi behandler jer måske.. 

Eller 

Mine yndlings GFE-gæster:

Sød, rar, respektfuld, nydelig mand, som udstråler, at han har glædet sig til at komme og besøge mig. Han har taget bad (eller beder om et bad) og ellers gjort sig klar til besøget. Han komplimenterer måske mit udseende og personlighed. Han smiler sødt til mig, når jeg åbner døren og følger med mig, hvor jeg nu vil have ham med hen. Når vi kommer til legen, spørger han måske ind til, hvad jeg kan lide og gør sit bedste for at det bliver godt for os begge. Han har læst min annonce ordentligt igennem, så han ved, hvad jeg er til, og der derfor ikke bliver misforståelser. For mig er GFE med kys og øjenkontakt, så på det punkt vil jeg også gerne have lidt af det tilbage, som jeg forsøger at give

Han tigger ikke om uden gummi eller andet der står i annoncen ikke tilbydes!!!

Men igen.. Tror du skal være noget helt særligt, hvis GP ligefrem "ikke kan vente" til du kommer igen. Måske hun er glad for at se dig, men hun kan få masser af sex hvor som helst og når som helst såehh..

Del dette indlæg


Link til indlæg
fersken skrev, den 30. nov. 2017 at 18:59:

Ja måske en lidt kringlet overskrift, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp fra Jer GP'er m.fl.

Fedt hvis jeg som gæst kunne give Jer en rigtig dejlig BFE, som jeg egentlig også selv søger når jeg besøger Jer. Det fedeste er en GP som bare gir sig fuldt ud og lader en føle man er noget specielt, så man går derfra med højt humør og en fandes god selvtillid (også selv om det "tangere" skuespil ). Det modsatte af maskin-sex med en træt og slidt pige der lader en vide man bare er et nummer... (spild af tid og penge).

Hvad nu hvis vi bytter rollerne rundt ? Hvordan kan jeg/vi som gæster give Jer en oplevelse som virkelig gør en forskel af den gode slags. Gerne så I resten af dagen løber rundt med et smil op til begge ører og små sommerfugle i maven  (så bliver jeg tændt).

Der er intet som gensidig tilfredsstillelse... og jeg tænder vildt på en GP's orgasme, men kunne vi nu udvide det til en BFE, hvor GP'en slet ikke kan vente til Jeg/vi kommer på besøg igen...

Har i hints og gode ideer vil jeg sætte stor pris på at I ville dele disse og gerne krydrer dem med Jeres egne erfaringer med en eventuel BFE (Boyfriend Experience)

Rigtig god dag og jeg glæder mig til at prøve Jeres ideer af 

Jeg tror ikke du skal tænke over det så meget.glædespigerne tænker kun for, at du har en god oplevelse og nydelse.  Så du skal bare nyde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, jeg tager 600 kr., eller kræver prisen reduceret tilsvarende, hvis jeg skal slikke pigen ;)  Det sjoveste er de piger, hvor man skal betale ekstra for at tilfredsstille dem.

Spøg til side: God kemi er en god ting, når man besøger en glædespige, men personligt finder jeg det underligt som dagens kunde nummer 4 at skulle tilfredsstille pigen, mens kunde nummer 6 sidder klar i venterummet. Der er selvfølgelig forskel på pigerne, og jeg sider ikke at man skal være kold og dum, det fremmer næppe oplevelsen, men personligt har jeg aldrig gjort mig nogen illusion om at kunne tilfredsstille pigen på anden måde end ved at være sød og rar og opføre mig ordentligt og respektfuldt samt betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 52 minutter siden:

Spøg til side: God kemi er en god ting, når man besøger en glædespige, men personligt finder jeg det underligt som dagens kunde nummer 4 at skulle tilfredsstille pigen, mens kunde nummer 6 sidder klar i venterummet.

Hvor mon kunde nummer 5 blev af?.......skulle han pludselig ud og stille p-skiven, eller måske hæve flere penge fordi han kunne høre at kunde nummer 4 nok blev ret hurtigt færdig? ;)

 

Til tråden:

Jeg tror så heller ikke at man som udgangspunkt skal forvente at man bare kan gå ind fra gaden og give pigen en BFE. Udgangspunktet bør være at man opfører sig ordentligt og er sød og rar. Det kan så måske udmønte sig i en god kemi, og derfra kan det så eventuel udvikle sig til BFE - eller endnu bedre kemi. Og selv om manden kategoriserer hans oplevelse som GFE, så kan det jo godt være at pigen bare synes han er rar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm det er et interresant emne .. men vender tilbage til ‘hvad vil gp helt ha - den lange tid eller den hurtige quickie’ .. se på amsterdam - der er det absolut hurtig ind hurtig ud konceptet ... kamp flotte trunter men iskold maskinsex ... (selvfølgelig alt med undtagelser) 50€ bom ind ud næste ...    Jeg tror de danske piger - hvert fald de fleste af dem der deltager her - ud fra hvad de fleste siger..værdsætter lidt længere besøg og lidt chance for hyg og gentagelser.. Og der er da absolut nogen af dem der vælger at have en fed oplevelse og få noget ud af det i stedet for kun at servicere ... men det er så vigtigt med kemien at det er svært at finde en opskrift på den perfekte bfe ..

Og med bare en smule god opdragelse og omtanke kan man komme langt fornat skabe en god relation inden akten ;-) 

Og kommer du igen inden for et tidsrum så pigen kan huske dig så er der som regel god gensynsglæde og så starten man lige et skridt foran ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Tak for Jeres feed back, omend nogle måske fordrejer hensigten lidt.

Jeg forventer ikke en opskrift på en BFE. Desuden er jeg helt med på at kemi er alt afgørende for at det jeg søger vil kunne lade sig gøre, hvorfor jeg tager dette som givet.

Lilou skrev, for 20 timer siden:

Jeg modtager ikke "quikie" besøg, jeg modtager kun besøg på minimum 1,5 time da jeg syntes alt under er for lidt i forhold til der hvor jeg gerne vil hen med gæsten.

For mig er det helt sikkert at der er en dynamik i med og modspil.

De bedste oplevelser jeg har er når gæsten kommer uden agendaer og vores kroppe og liderlighed fører os den vej vi skal. Jeg elsker når en mand rør, kysser og kigger mig i øjnene og jeg kan mærke at han ser mig og ikke laver et enmandsshow. 

 

Ja Lilou har ret i at vi (GP og Gæst) i disse situationer nok skal ligge forventnings agendaer på hylden og bare lade kemi, begær, liderlighed og lyst gøre forskellen. Dejligt om nogle af GP-erne har oplevet disse øjeblikke og give ville fortælle om dem her !

Rigtig god julestemning til Jer alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Jeg tror det er meget personligt hvad den enkelte GP ønsker. Så jeg kan kun tale for mig selv :)

Det er dejligt når gæsten, som nævnt, er rar, venlig og imødekommende. Det man ønsker af alle mennesker man møder på sin vej :)

Udover det så kan jeg godt lide at bygge den seksuelle spænding stille og roligt op. Hellere forspil, hvor man pirrer hinanden, end "wham, bam, thank you ma'm" :D

Det er da vidunderligt hvis gæsten har lyst til at slikke mig og har fokus på min nydelse. Selvom jeg er en glad giver er jeg også en glad modtager :) Et par gange har jeg fået massage af en gæst - jeg var i HIMLEN! <3

Mht tid, så er det lidt forskelligt om jeg foretrækker de korte eller lange besøg. Det kommer meget an på selve mødet mellem de to mennesker - hvad vil han, hvad vil jeg, hvor kan vi tage denne oplevelse hen så det bliver skønt for os begge. Nogen oplevelser er fine og fuldendte med de 15 minutter, andre oplevelser kræver længere tid. Hvis du ønsker at give en ægte boyfriend experience, så er et møde på 15 minutter lige kort nok efter min mening. 

Det sted hvor jeg slår mine folder har vi meget mere frie rammer, hvis gæsten vælger en halv time eller derover: hvor vi på de 15 eller 20 minutter er begrænset til nogle få bestemte ydelser, kan vi slå os lidt mere løs ved 30 minutter eller derover. Corporate policy (with which I agree). Det giver også en lidt mere løssluppen stemning, i hvert fald for mit vedkommende.

Tak for et skønt spørgsmål. Håber du kunne bruge mit svar <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tænker jeg en tanke. Hvordan reagere i på en der har 10 tommelfingere og er så nervøs og famlende at det kun kan blive akavet... 

det tror jeg kræver en virkelig empatisk tålmodighed, hvor man indser okay jeg får intet tilfredsstillede her, men bare han bliver glad.

og i tråd med trådstarteren så kunne det være kærestesex altså første gang man kaster sig over hinanden uden at ane hvad man gør og hvordan og hvorledes.

det er nok sjældent det sker kunne jeg forestille mig. 

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Lige et sidste forsøg på at få en historie fra det virkelige liv.

Jeg efterlyste en beretning fra en GP som havde oplevet en såkaldt BFE, hvor der måske fra starten ikke var en agenda, men hvor gæst og GP svømmede ud i en elskov som begge sent vil glemme.

Jeg kan måske frygte at GP'erne er tilbageholdende med disse historier da de tænker det kunne sætte den "almindelige" gæst i forlegenhed/give præstations angst. Har dette noget på sig ?

Findes der ingen af Jer GP'er som vil/kan berette om denne oplevelse ? (hvis den findes...)

Kram til Jer alle :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
fersken skrev, for 9 timer siden:

Lige et sidste forsøg på at få en historie fra det virkelige liv.

Jeg efterlyste en beretning fra en GP som havde oplevet en såkaldt BFE, hvor der måske fra starten ikke var en agenda, men hvor gæst og GP svømmede ud i en elskov som begge sent vil glemme.

Jeg kan måske frygte at GP'erne er tilbageholdende med disse historier da de tænker det kunne sætte den "almindelige" gæst i forlegenhed/give præstations angst. Har dette noget på sig ?

Findes der ingen af Jer GP'er som vil/kan berette om denne oplevelse ? (hvis den findes...)

Kram til Jer alle :-P

Så vidt jeg erindre er det sket flere gange at en GP har skrevet en "anmeldelse" af en gæst.  Hvis du ellers gider at løbe eksempelvis @Jasmin  (tidligere GP) indlæg igennem, vil du dels finde

1) Rosende anmeldelse af en eller flere gæsts fortræffeligheder

2) Eksempel på spontan forelskelse, og efterfølgende skuffelse, da hun efterfølgende opdagede at han ikke var den han udgav sig for at være

3) Eksempler på, at hvis sexen var god, kunne hun sagtens finde på at aflyse de efterfølgende aftaler for at hygge sig med gæsten

3) Eksempel få endnu en forelskelse, som vist førte til at hun forlod branchen og giftede sig med gæsten.

4) Eksempler på de krav hun stillede til hendes gæster (disse kunne helt sikkert skræmme en del mænd)

5)  Og ellers vil du finde en masse indlæg hvor viser stærke holdning til dit og dat 

Som du selv er lidt inde på, at det nok ud fra et forretningsmæssigt synspunkt specielt fordrende at skamrose enkelte kunder, specielt ikke hvis man har mange stamkunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken
TheVoice skrev, for 14 timer siden:

Så vidt jeg erindre er det sket flere gange at en GP har skrevet en "anmeldelse" af en gæst.  Hvis du ellers gider at løbe eksempelvis @Jasmin  (tidligere GP) indlæg igennem, vil du dels finde

1) Rosende anmeldelse af en eller flere gæsts fortræffeligheder

2) Eksempel på spontan forelskelse, og efterfølgende skuffelse, da hun efterfølgende opdagede at han ikke var den han udgav sig for at være

3) Eksempler på, at hvis sexen var god, kunne hun sagtens finde på at aflyse de efterfølgende aftaler for at hygge sig med gæsten

3) Eksempel få endnu en forelskelse, som vist førte til at hun forlod branchen og giftede sig med gæsten.

4) Eksempler på de krav hun stillede til hendes gæster (disse kunne helt sikkert skræmme en del mænd)

5)  Og ellers vil du finde en masse indlæg hvor viser stærke holdning til dit og dat 

Som du selv er lidt inde på, at det nok ud fra et forretningsmæssigt synspunkt specielt fordrende at skamrose enkelte kunder, specielt ikke hvis man har mange stamkunder. 

Ja  jeg kan godt huske @Jasmin , men min GP tid startede efter hun stoppede. Jeg har læst en del af det hun har skrevet og giver dig ret i at hun havde meget af det jeg efterlyser. Tak for opfriskningen, omend det er for sent med @Jasmin ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Romantikeren skrev, den 3/12/2017 at 12:18:

Nu tænker jeg en tanke. Hvordan reagere i på en der har 10 tommelfingere og er så nervøs og famlende at det kun kan blive akavet... 

det tror jeg kræver en virkelig empatisk tålmodighed, hvor man indser okay jeg får intet tilfredsstillede her, men bare han bliver glad.

og i tråd med trådstarteren så kunne det være kærestesex altså første gang man kaster sig over hinanden uden at ane hvad man gør og hvordan og hvorledes.

det er nok sjældent det sker kunne jeg forestille mig. 

Altså, nu er jeg nok lidt speciel. Men jeg er helt vild med akavede mennesker. Også privat. Der er bare noget over dem.

Det er meget federe med en, der famler og sveder koldsved end en eller anden Karl Smart, som nok i bund og grund er lige så usikker. 

Når jeg får en gæst som er meget nervøs, så tager vi det bare i et stille og roligt tempo, og når vi begge har følt os ind på hinanden og er varmet op, så kører det gerne helt af sig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 1 time siden:

Altså, nu er jeg nok lidt speciel. Men jeg er helt vild med akavede mennesker. Også privat. Der er bare noget over dem.

Det er meget federe med en, der famler og sveder koldsved end en eller anden Karl Smart, som nok i bund og grund er lige så usikker. 

Når jeg får en gæst som er meget nervøs, så tager vi det bare i et stille og roligt tempo, og når vi begge har følt os ind på hinanden og er varmet op, så kører det gerne helt af sig selv :)

Ja en der tror han er guds gave til kvinden og menneskelighed han har intet at have det i. Jeg tænker bare at kvinden ikke altid bliver tilfredsstillet; man kan jo ikke med alle.

Men på den anden side med den indstilling. Jeg skal tilfredstilles så er det et meget egoistisk projekt... Jeg kan godt lide din indstilling, det er ikke alle kvinde jeg synes er kønne f.eks. eller smukke men så er der med garanti noget andet.

Vi har nok samme indstilling;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...