Hop til indhold
Guest ktc

slutwife

Recommended Posts

Umiddelbart synes jeg hun var nem nok at snakke med ang en aftale, jeg var dog ikke interesseret i det som var et must ved en aftale, at der skulle tages billeder under akten som hendes man skulle have

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
jsfeltwow skrev, for 14 minutter siden:

Umiddelbart synes jeg hun var nem nok at snakke med ang en aftale, jeg var dog ikke interesseret i det som var et must ved en aftale, at der skulle tages billeder under akten som hendes man skulle have

man kan kneppe hende hos en selv, med skype tændt så sidder han og kigger på og får en spiller )

så må man jo håbe man er bedre end ham , så han kan se hvordan man betjener fruen ) 
men nej tak hun er overhovedet ikke min type , eller ville jeg godt i det setup

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps jeg har mødt dem :) fik en aftale rimelig nemt , måtte vente et par dage " noget med deres børn " de skrev selv tilbage og spurgte om jeg stadig var frisk.

Hun er sku en flot kvinde , selvfølgelig kan man godt se på kroppen at hun har fået børn , men det syntes jeg nu også kan have sin charme :) 

Det er helt tydeligt at hun nyder det og hun var virkelig på ;) hun oser af liderlighed.

De var begge meget nemme at snakke med , både før og efter , manden er en fin og flink fyr og ja han tager billeder , jeg spurgte om ikke han kunne tage dem så mit ansigt ikke kom med på og det var ikke noget problem , da jeg syntes det kunne være lidt frækt og få nogle stykker selv , spurgte jeg om det kunne lade sig gøre :P det kunne jeg godt , jeg skulle bare skrive min mail til ham på SD , så ville han sende dem og dagen efter fik jeg 3 billeder " uden slutwifes ansigt " men af hendes bryster og et par skud af f..... med mig oppe i hende :P

Jeg var virkelig mæt da jeg kørte hjem igen og det er ikke sidste gang jeg har været der.

Ps. de skulle lave et event lørdag , hvor der kunne komme x antal fyre og hygge om hende , jeg kunne så ikke på grund af en julefrokost , men ellers havde jeg sku gjort det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, den ‎30‎-‎11‎-‎2017 at 13:44:

Mener også det er hende du kan følge på twitter....ikke uinteresant, men nok svær at komme i lag med...

twitter ?? er hun på der.

Har du et link dertil ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den ‎02‎-‎12‎-‎2017 at 03:11:

Jeps jeg har mødt dem :) fik en aftale rimelig nemt , måtte vente et par dage " noget med deres børn " de skrev selv tilbage og spurgte om jeg stadig var frisk.

Hun er sku en flot kvinde , selvfølgelig kan man godt se på kroppen at hun har fået børn , men det syntes jeg nu også kan have sin charme :) 

Det er helt tydeligt at hun nyder det og hun var virkelig på ;) hun oser af liderlighed.

De var begge meget nemme at snakke med , både før og efter , manden er en fin og flink fyr og ja han tager billeder , jeg spurgte om ikke han kunne tage dem så mit ansigt ikke kom med på og det var ikke noget problem , da jeg syntes det kunne være lidt frækt og få nogle stykker selv , spurgte jeg om det kunne lade sig gøre :P det kunne jeg godt , jeg skulle bare skrive min mail til ham på SD , så ville han sende dem og dagen efter fik jeg 3 billeder " uden slutwifes ansigt " men af hendes bryster og et par skud af f..... med mig oppe i hende :P

Jeg var virkelig mæt da jeg kørte hjem igen og det er ikke sidste gang jeg har været der.

Ps. de skulle lave et event lørdag , hvor der kunne komme x antal fyre og hygge om hende , jeg kunne så ikke på grund af en julefrokost , men ellers havde jeg sku gjort det :P

Hvilket prisniveau taler vi om her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Må jeg spørge - hvad i har givet / elle fået oplyst at pris...... jeg har fået oplyse en beløb på 2,5 K.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
ktc skrev, den 4/12/2017 at 21:38:

Må jeg spørge - hvad i har givet / elle fået oplyst at pris...... jeg har fået oplyse en beløb på 2,5 K.....

det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov fik aldrig svaret på hvad det kostede , jeg gav 2500 uden der blev kikket på klokken og vi hyggede hele i 2- 3 timer  :)

Er der ikke andre der har været sammen hende og kan fortælle lidt om deres oplevelse med hende ??

Ved at hun både er til alene aftaler og at man kan komme og nappe hende sammen med manden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

 

Jeg mødte denne dejlige kvinde i torsdags. Hun kalder sig Ægte lyst på sugardaters nu. 

 

Kom forbi hende i en lejlighed i kastrup, som hun kunne låne for en dag, hvor jeg fik et dejlig dybt og lækkert blowjob incl. slug for 800kr. 

Er klar på gensyn med hende med mere leg næste gang :-)

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Ægte+lyst

Redigeret af Fraekm
Glemt link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun giver et godt blow , men jeg tog hele pakke den gang hun hed slutwife og det fortrød jeg ikke :) 

Det lyder som man må en tur til Kastrup snart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, for 40 minutter siden:

Ja hun giver et godt blow , men jeg tog hele pakke den gang hun hed slutwife og det fortrød jeg ikke :) 

Det lyder som man må en tur til Kastrup snart :D

Hun havde kun lejligheden for en dag fortalte hun mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå for pokker :( men måske hun har andre muligheder , dengang hvor jeg var sammen med hende og hendes mand/kæreste , var det hos dem.

Så måske det var en mulighed igen :) eller sagde hun noget om at hun var færdig med at tage imod i privaten ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...