Hop til indhold
Eskimo

Phuket Kamala Beach

Recommended Posts

så var jeg på ferie i Thailand i Phuket, Kamala Beach. Jeg søgt til lidt byen, og der stod ingen ting om ludere eller massage piger i Kamala. Den eneste jeg fandt var i Patong eller de andre nærliggende byer. 

 

Men havde lagt mærke til en bar som hedder "MY DREAM BAR" Der var aldrig nogle der sad der og drak sig en øl. Der var altid ca. 2-3 thai piger der sag på en bar stol og så ud til, at vente. 

 

jeg tog chancen og gik derhen om natten. Her blev jeg mødt af en lidt ældrere thai kvinde som havde alt for meget make up på og parfume. Hun sagde til mig, at vi skulle hjem til mit hotel og hygge. Men jeg sagde, at det ikke kunne lade sig gøre. De havde dog et lille værelse som man kunne være i. Jeg så en anden pige sidde og sagde, at jeg ville have hende. HUn var genert men sød, slank og smuk. Det ville koste mig 2000 baht for 1-2 timer. Dette sagde jeg ja til. 

 

hun tog først et bad og gik så derefter ind til mig. Hun smed håndklædet, og begyndte, at kysse min krop. hun gik ned til min pik og suttede den uden gummi. Hun havde en lille mund og jeg havde en stor pik sagde hun, så hun gjorde det helt stille og roligt. var bange for, at komme, så jeg slikkede hendes fisse som var helt ren og smagte godt. HUn havde dog en lulle fin busk for neden som kun gjorde det mere frækt. Så var det til agten. Hun bavde en stram fisse, selvom hun lignede en der havde født et barn, da hun havde meget struttende brystvorter. Kunne ikke holde meget mere hvor jeg spærmede med gummi på. 

 

Så var det et hurtigt bad og hjem til hotellet. ret billit for 2000 baht med superfransk og slikke fisse og kysse :)  kan dog ikke huske hendes navn. 

 

så en anden nat, da jeg var på vej derover igen, kørte en scooter forbi mig. Det lignede en kvinde, hun sagde blowjob 500 baht. 

 

det tændte mig, og vi gik ned til stranden. fandt ud af  hun var en trans. en smuk trans. havde ikke 500 baht, men kun 1000 baht, så gav hende 1000 baht. hun kunne ikke veksle.  hun gav mig en superfransk og fik lov til, at kneppe hende. 

 

troede ellers ikke der var noget frækt ti kamala beach

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad har du betalt for turen derned. Og hvilke rejseselskab og hotel og alt det har du benyttet dig af.

 

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eskimo skrev, for 5 timer siden:

så var jeg på ferie i Thailand i Phuket, Kamala Beach. Jeg søgt til lidt byen, og der stod ingen ting om ludere eller massage piger i Kamala. Den eneste jeg fandt var i Patong eller de andre nærliggende byer. 

troede ellers ikke der var noget frækt ti kamala beach

Overalt min ven.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...