Hop til indhold
Guest Klyngen

Nemtøs i lufthavnen

Recommended Posts

Guest Kysseglade Molly
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Jeg  har  ingen  annonce  under  hyggesnak  - tror du  forveksler  mig med en anden. 

Jeg har  en  selfie tråd under hyggesnak... det  er  alt... 

 

Længere oppe i tråden bliver der spurgt om du har nogen annonce nogen steder og du svare at du har din selfietråd som det eneste.

Dit svar til Trine er at du også kun har din selfietråd. 

Så uanset hvordan du vender og drejer den så er din selfietråd den måde du annoncere på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 1 minut siden:

Længere oppe i tråden bliver der spurgt om du har nogen annonce nogen steder og du svare at du har din selfietråd som det eneste.

Dit svar til Trine er at du også kun har din selfietråd. 

Så uanset hvordan du vender og drejer den så er din selfietråd den måde du annoncere på :P

Jeg  henviser  til  at  jeg  har  billeder under  hyggesnak. Kan  godt at at  jeg  burde  have  præciseret hvad  jeg  svarede  på. 

Min  selfietråd  skal  på  ingen  måder  opfattes  som  en  annonce og  det  vil  også  være  en  meget  mangelfuld  annonce :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  var  ikke  klar  over  jeg  har  fået  mig  en  sekretær  som  ved  bedre :-) :-)

Nej,det var mere pr-afdelingen jeg tænkte på. Jeg har set det er blevet meget populært for de morgenfriske :P

Enzo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  henviser  til  at  jeg  har  billeder under  hyggesnak. Kan  godt at at  jeg  burde  have  præciseret hvad  jeg  svarede  på. 

Min  selfietråd  skal  på  ingen  måder  opfattes  som  en  annonce og  det  vil  også  være  en  meget  mangelfuld  annonce :-)

 

Men du får anmeldelser? Men har ingen annonce nogen som helst steder.... og din selfietråd er det eneste sted du har billeder.... Du har flere gange skrevet i den at du træffes div steder i den kommende weekend. 

Jeg vil gerne gentage at det ikke handler om din tråd....du må lægge ud hvad du vil af selfies. Men annonce delen er her ikke længere.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Jeg  henviser  til  at  jeg  har  billeder under  hyggesnak. Kan  godt at at  jeg  burde  have  præciseret hvad  jeg  svarede  på. 

Min  selfietråd  skal  på  ingen  måder  opfattes  som  en  annonce og  det  vil  også  være  en  meget  mangelfuld  annonce :-)

 

Det var også bare lige for at skære det ud i pap :P Må jeg spørge hvor du annoncere? Jeg har ikke lige umiddelbart fundet nogle links til dig i tidligere anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 4 minutter siden:

Det var også bare lige for at skære det ud i pap :P Må jeg spørge hvor du annoncere? Jeg har ikke lige umiddelbart fundet nogle links til dig i tidligere anmeldelser?

Jeg  har  ingen  annonce og  får  det  aldrig. 

Har  en  profil  på  sd  hvor jeg  tidligere har  lavet  få  aftaler derinde.  

Der er  mænd  der  har taget  kontakt  til mig  på  min  mail. 

Det er  vel  ikke et  krav  at  have  en  annonce  for at  have  en  profil  herinde??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Ro på piger :huh: start ikke en krig på bakketeler (det ved vi på forhånd hvad der kommer ud af)

Ej heller for at være kloge Åge, men Nemtøs har måske bare fundet et koncept som passer

hende, (hvad ved jeg) men så længe det er tilladt på Eg? Er der vel ikke noget galt i det?

Vi lever i et frit land ( er der nogen som påstår) så Kysseglad og Trine har vel de samme

muligheder som Nemtøs? Det er da Nemt :) 

Pas på hinanden piger, det klær jer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Julieman skrev, for 56 minutter siden:

Ro på piger :huh: start ikke en krig på bakketeler (det ved vi på forhånd hvad der kommer ud af)

Ej heller for at være kloge Åge, men Nemtøs har måske bare fundet et koncept som passer

hende, (hvad ved jeg) men så længe det er tilladt på Eg? Er der vel ikke noget galt i det?

Vi lever i et frit land ( er der nogen som påstår) så Kysseglad og Trine har vel de samme

muligheder som Nemtøs? Det er da Nemt :) 

Pas på hinanden piger, det klær jer <3

Rigtig godt skrevet Julieman:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Tilbage til tråden :) ja jeg er sikker på mange gerne vil møde Nemtøs <3 

Jeg har dog ej selv mødt hende, trods de mange Trappeløb :P dog er jeg helt klart tiltrukket :) 

Ikke fordi det skal virke som reklame, men hellere en historie, fra det virkelig liv, fremfor en Fake

reklame, som vi bliver bombet med, dsv. nok mest fra de udenlandske piger, pga. Pimp, nok om det.

Men slutter lige aftenen med en dejlig F. På græsset, mon ikke vi får den at se i sneen?

Ved faktisk ikke om det er tilladt? Men så må jeg jo ta den med :P

Nemtøs.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke et krav at man skal have en annonce, for at måtte have en selfie tråd. Alle brugere herinde er velkommen til at oprette en selfie tråd, uanset om det er kvinder eller mænd.

Hvis i ønsker at diskutere dette nærmere, kan i oprette en tråd omkring dette under feedback.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tonny

Jeg skal rose og ha en pletfri profil siges der, jeg kan da ikke rose en jeg ikke kender :-) eller ikke andet end det er fine frække billeder Nemtøs ligger op, jeg elsker frække piger,  jeg har til gengæld ikke lyst til at fedte for at få lov ;-) men kan forstå det er en anden måde Nemtøs kører det på.

Var også lige omkring dig Trinetease på en anden side, wow hold nu op en krop=afhængighed ;-) 

God weekend til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tonny skrev, for 4 timer siden:

Jeg skal rose og ha en pletfri profil siges der, jeg kan da ikke rose en jeg ikke kender :-) eller ikke andet end det er fine frække billeder Nemtøs ligger op, jeg elsker frække piger,  jeg har til gengæld ikke lyst til at fedte for at få lov ;-) men kan forstå det er en anden måde Nemtøs kører det på.

Var også lige omkring dig Trinetease på en anden side, wow hold nu op en krop=afhængighed ;-) 

God weekend til jer alle 

Kunne være rart hvis folk herinde kunne holde sig til fakta. Hvis det er mig du omtaler at jeg forlanger ros og en pletfri profil og folk fedter - ved ikke hvor du har fået det fra. Men med sikkerhed ikke fra mig.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tonny

Hmmm så kunne det være det var en god ide at du selv svarede på hvordan folk får fat i dig og hvor/hvordan det kan lykkes, der er spurgt om det flere gange bare i en anden tråd end her, men ingen svar, svarede du nu på det, så er det lig med ingen misforståelser ;-)  men det bestemmer du jo suverænt selv.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tonny skrev, 1 time siden:

Hmmm så kunne det være det var en god ide at du selv svarede på hvordan folk får fat i dig og hvor/hvordan det kan lykkes, der er spurgt om det flere gange bare i en anden tråd end her, men ingen svar, svarede du nu på det, så er det lig med ingen misforståelser ;-)  men det bestemmer du jo suverænt selv.... :-) 

Har du prøvet at skrive en PB til hende hvor du præsentere dig selv og lidt om hvad du forestiller dig der skal foregå? 

Det kunne jo også tænkes at hun selv kontakter dem hun har lyst til at få besøg af.

Fordi hun er herinde, betyder ikke at du har krav på at besøge hende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
AalborgLook skrev, for 21 minutter siden:

Fordi hun er herinde, betyder ikke at du har krav på at besøge hende.

Nemlig :P  men hvorfor ikke bare ta kontakt med Trinetease og blive afhængig :huh: 

det er da Nemt :) 

go Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tonny skrev, for 3 timer siden:

Hmmm så kunne det være det var en god ide at du selv svarede på hvordan folk får fat i dig og hvor/hvordan det kan lykkes, der er spurgt om det flere gange bare i en anden tråd end her, men ingen svar, svarede du nu på det, så er det lig med ingen misforståelser ;-)  men det bestemmer du jo suverænt selv.... :-) 

Jeg  overholder  EG retningslinjer  så  jeg  annoncere  ikke  herinde.

Tag  du  bare  kontakt  til  Trinetease hun  har  en annonce - så  kan  du  bestille det  du  har  lyst til og  jeg  er  sikker  på  hun er en  dygtig  performer med  alle  de anmeldelser  hun  har  fra forskellige mænd. 

God  fornøjelse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Nemtøs skrev, for 58 minutter siden:

 hun  har  fra forskellige mænd.

Den sku du have undladt ,  sorry  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Kære @Ledvogter

den her tråd startede jeg for at fortælle om en virkelig fræk, lækker og for mig grænseoverskridende fræk leg med dejlige @Nemtøs  

Igår bliver nemtøs så udsat for et forsmået og urimelig angreb fra Trine Tease og Kysseglade Molly og jeg kan se at formålet med tråden er blevet fuldstændig afsporet af mere eller mindre ligegyldige kommentarer der ikke har noget med trådens oprindelige formål at gøre. 

Ku jeg bede dig om at gøre tråden utilgængelig for flere kommentarer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Klyngen skrev, for 3 timer siden:

Igår bliver nemtøs så udsat for et forsmået og urimelig angreb fra Trine Tease og Kysseglade Molly.

Arhhh, lige ro på der :P

Det har ikke været ment som noget urimeligt angreb på nogen måde? Hun starter jo selv ud med at skrive hun ingen annonce har, det undrede jeg mig lidt over, men angreb det er det jo næppe? 

Men hun har jo annonce på sugardating, siger hun selv efterfølgende, det kunne hun jo bare have startet ud med at sige til ham der spurgte, så havde forvirringen nok ikke været så stor, ihvertfald ikke hos mig :P

Men hvis hun er sugardater så burde anmeldelsen jo hører til i det forum? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Arhhh, lige ro på der :P

Det har ikke været ment som noget urimeligt angreb på nogen måde? Hun starter jo selv ud med at skrive hun ingen annonce har, det undrede jeg mig lidt over, men angreb det er det jo næppe? 

Men hun har jo annonce på sugardating, siger hun selv efterfølgende, det kunne hun jo bare have startet ud med at sige til ham der spurgte, så havde forvirringen nok ikke været så stor, ihvertfald ikke hos mig :P

Men hvis hun er sugardater så burde anmeldelsen jo hører til i det forum? 

Jeg gentager lige  mig  selv endnu engang  - jeg  har en  profil  på  sd - ikke  en  annonce.  Har  tidligere  lavet få aftaler  på  sd...

Der  skal  åbenbart  ikke  så  meget til at  forvirre dig 

Jeg  overholder  EG  retningslinjer  så  laver  ikke  reklame  herinde  og  svare  ikke  på  opslag hvor  der  bliver  spurgt  om  hvor  jeg  kan  mødes  eller  i den  retning  da  det  ikke  hører til  i en  anmeldelse  efter  min  optik. 

Jeg  stopper  med at  besvare  jeres spørgsmål  fremadrettet i denne  tråd  - da det som  sagt  er  en  anmeldelse  af  en  lækker  oplevelse  som jeg  har  haft  med  Klyngen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 7 timer siden:

Kære @Ledvogter

 

Ku jeg bede dig om at gøre tråden utilgængelig for flere kommentarer? 

Ja den har nok kørt tilstrækkelig nu.

-Ledvogter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...