Hop til indhold
scrummy79

Nyholms Alle diskretion??

Recommended Posts

Hejsa gutter

Har kigget lidt på forskellige piger på nyholms Alle, og var også kørt en tur derud. 

Men sprang fra da jeg følte man var til offentlig skue og at det ikke er specielt diskret nogen af stederne.. 

Er det bare mig der er en kylling eller der andre der også syntes det er lidt irriterende, da der jo er nogen gode piger der.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt følge dig. Det er et travlt håndværker/industrikvarter. Jeg besøgte engang Gina Faith midt på dagen, og det summede af liv. Først bagefter opdagede jeg, at en af vore håndværkere havde værksted et par husnumre derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Personligt kommer jeg primært til møder med grafiker og trykkeri i en af naboejendommene. Der bliver trafikken til og fra de frække piger kommenteret åbenlyst. Men kender du ikke nogen i nabolaget, så skid hul i andres opfattelse og nyd det kvindelige selskab...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt 30a og det er da rigtigt, at de lokale, der ved hvad der foregår, kan se, at der kommer en kunde mere til damerne i kælderen. Men man skal være meget uheldig, hvis en af de håndværkere kender en, og endnu mere uheldig, hvis der skal komme noget ubehageligt ud af det. Det er fordelen ved en stor by. Efter mere end 30 år som GP-gæst har jeg affundet mig med, at der altid er et anspændt øjeblik, når man nærmer sig og når man står foran døren. Måske det ligefrem er noget af det spændende ved det?  (da jeg begyndte var der ikke mobiltelefoner, så der var meget mere med at cirkulere i området, indtil damen var ledig. Jeg fandt ud af at det var smart at have udvalgt to steder. Så kunne man tjekke det ene, mens det andet var optaget. Der var heller ikke internet og billeder, så man vidste meget lidt om damen den første gang. I sammenligning er et GP-besøg i dag meget ukompliceret).

Jeg undersøger da også adgangsveje og omgivelser, inden jeg besøger et nyt sted. Men det eneste der har fået mig til at fravælge et sted af den grund, er hvis (jeg ved at) jeg kender nogen der bor lige i nærheden. Så tjek om dit VVS-firma eller elektriker holder til på Nyholms Alle. Og hvis ikke: god fornøjelse. Jeg har fået en rigtig god behandling der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været på adressen op til flere gange. Den med autoværksted som nabo (der er vidst også et andet sted på den modsatte side af vejen). Det gode er jo at man kan parkere lige ved indgangen. Jeg har ikke noget problem med at blive set ringe på døren. De plejer at åbne ret hurtigt. Om sommeren er døren ret ofte åben, og pigerne sidder og smøger den udenfor. Det er ikke unormalt at de fra 3 til 5 piger på stedet. Og deres telefonpige er monsterlækker :) 

Grunden til at jeg ikke besøger stedet længere er serviceniveauet og mersalgsstrategien. Man kan være heldig og få en toppen oplevelse (da Rachel var nystartet fx). Men sandsynligheden for det modsatte er desværre større, imho.   

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 1 time siden:

I aftentimerne er det meget diskret. Dagtid mindre diskret... ;) /A

Efter kl. 15.00 vil jeg mene der er diskret nok for alle. Har været der en enkelt gang med god succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg bedøvende ligeglad med om der står mennesker foran døren og pigen åbner kun iført undertøj for at lukke mig ind.
Det er mig der skal tilbringe tiden sammen med den skønne skabning og ikke dem, så i mine øjner "vinder" jeg.

Men jeg tager mig generelt slet ikke af hvad andre mener om mig og hvad jeg laver.

Jeg har ikke besøgt den nævnte adresse men...

F.eks. har jeg besøgt Daisyclub RIGTIG mange gange og gået igennem porten, mens der har stået en hel gruppe af folk ved det famøse værksted nedenunder. 
Det rører mig altså ikke.
Jeg kan simpelthen ikke se noget forkert i det eller hvorfor jeg skulle skamme mig over det.

 

Ved ikke om det hjælper dig. 

 

P.S Dette skulle nok have været i andet forum end "Anmeldelser" :)

Redigeret af GoodFucker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyholms Alle i Rødovre har jo udviklet sig til et red light red district (bare uden så meget lys), der er mindst fem bordeller, hvoraf flere har mere eller mindre døgnåbent. På den måde er det diskret, for der er givetvis masser af fremmede/gæster i det gamle industrikvarter – og mange af dem for at købe sex. Jeg tror at naboerne vænner sig til det, de er højst irriteret over det.

Jeg har været der både om dagen og om aftenen, og selvom det måske var mest diskret om aftenen, så på sin måde ikke – for her kørte jeg rundt samme med et par andre herrer, der vist havde samme formål – samt en folk unge mennesker i en bil med brede fælge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må alligevel være nedtur at lige have købt en nybygget lejlighed i Irma byen til 3-4 millioner og så finde ud af efter man er flyttet ind, at Kbh’s red light ligger lige i baghaven.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...