Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke normalt huserer på Sjælland, og at det er første gang, at jeg er så langt nordpå, som Helsinge.

Hvad drev mig ?. Nemt nok: Slugeren.

De utallige beretninger på dette forum, og en sjælden tur til Sjælland, gjorde udslaget.

Normalt er jeg kun til piger, der viser billede med ansigt, men et par opslag på det dér internet, viste to (ældre) Side 9 billeder af - ja - Slugeren. Hun er pæn, lækker...smuk.

Der svares hurtigt på SMS, hvor jeg også bestilte nummer 2, hvor hun bruger dildo på sig selv, og jeg afslutter i hendes mund, ved egen hjælp.

Husnummer opgives først på SMS i minutterne op til, men det er ikke svært at gætte. Der er ret heftig trafik på denne øde vej.

Der bliver ikke givet hånd, eller deslige - det er venligt, bestemt, og en smule køligt. Det er fint med mig, og en lille smule kinky, at se denne smukke, veltrænede kvinde tage tøjet at, og vælge sig en dildo i skuffen, alt imens vi taler om vejret (det pisser helt vildt ned), og om at jeg skal sige til, når jeg er ved at være der, for så ville hun lægge sig på siden og tage imod i munden.

Op på massagebriksen, og igang med dildoen. Hvis du bestiller nummer 2, som jeg gjorde, må du ikke røre - kun se. Det er sgu' kinky nok !

Fem, ti minutter senere, var jeg ved at være klar til at få den længe ventede udløsning, og hun lagde sig på siden. Munden blev ikke åbnet voldsomt meget, og da jeg kom, blev læberne lukket forsigtigt om det yderste af hovedet, imens mine safter løb ud af mundvigen, og ned på briksens håndklæde. Yderst diskret, men ikke slug på nogen måde.

Herefter afvask, smalltalk, betaling - alt imens Slugeren (trist navn) var tilbage på telefonen. Der var gang i butikken, og på vej mod min bil, kunne jeg se to andre biler der forsøgte at gemme sig på vejen. Næste !

Det var med blandede følelser, at jeg kørte mod syd igen. Hvis man er til det kinky kliniske, så er Slugeren noget for dig. Det er jeg (nok).

Hvis man regner med at Slugeren - ja - sluger, så skal man overveje alternativer.

  • Synes godt om 5
  • Tak 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes

måske det handler meget om kemi, hun er jo kun et menneske og ik en robot.. i svingede nok bare ikke, men ærgerligt når en oplevelse ikke er det som man håbede på, men forventningens glæde er mange gange den største :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
varde_fc skrev, 1 time siden:

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke normalt huserer på Sjælland, og at det er første gang, at jeg er så langt nordpå, som Helsinge.

Hvad drev mig ?. Nemt nok: Slugeren.

De utallige beretninger på dette forum, og en sjælden tur til Sjælland, gjorde udslaget.

Normalt er jeg kun til piger, der viser billede med ansigt, men et par opslag på det dér internet, viste to (ældre) Side 9 billeder af - ja - Slugeren. Hun er pæn, lækker...smuk.

Der svares hurtigt på SMS, hvor jeg også bestilte nummer 2, hvor hun bruger dildo på sig selv, og jeg afslutter i hendes mund, ved egen hjælp.

Husnummer opgives først på SMS i minutterne op til, men det er ikke svært at gætte. Der er ret heftig trafik på denne øde vej.

Der bliver ikke givet hånd, eller deslige - det er venligt, bestemt, og en smule køligt. Det er fint med mig, og en lille smule kinky, at se denne smukke, veltrænede kvinde tage tøjet at, og vælge sig en dildo i skuffen, alt imens vi taler om vejret (det pisser helt vildt ned), og om at jeg skal sige til, når jeg er ved at være der, for så ville hun lægge sig på siden og tage imod i munden.

Op på massagebriksen, og igang med dildoen. Hvis du bestiller nummer 2, som jeg gjorde, må du ikke røre - kun se. Det er sgu' kinky nok !

Fem, ti minutter senere, var jeg ved at være klar til at få den længe ventede udløsning, og hun lagde sig på siden. Munden blev ikke åbnet voldsomt meget, og da jeg kom, blev læberne lukket forsigtigt om det yderste af hovedet, imens mine safter løb ud af mundvigen, og ned på briksens håndklæde. Yderst diskret, men ikke slug på nogen måde.

Herefter afvask, smalltalk, betaling - alt imens Slugeren (trist navn) var tilbage på telefonen. Der var gang i butikken, og på vej mod min bil, kunne jeg se to andre biler der forsøgte at gemme sig på vejen. Næste !

Det var med blandede følelser, at jeg kørte mod syd igen. Hvis man er til det kinky kliniske, så er Slugeren noget for dig. Det er jeg (nok).

Hvis man regner med at Slugeren - ja - sluger, så skal man overveje alternativer.

Jeg er ked af du gik herfra med denne oplevelse, jeg er ked af at sige det men bæsk sperm kan jeg simpelthen ikke få ned, igen sorry men der er langt imellem dem men det sker altså. 

Trafik på min vej? Det er nok en af de mindst trafikerede meget små villa veje i området.. Min mand kørte lige inden du fik nr, måske du så ham køre? Efter dig tog jeg ikke imod flere den dag så må rette dig på det punkt.. Jeg har fuldtidsjob ved siden af og tager som sagt mange gange før 1, max 2 kunder pr dag alt efter hvor liderlig jeg er.. 

Tænker at grunden til jeg tilbyder at sluge sperm, har lavet bukkake nok ikke er fordi jeg ikke synes om sperm.. Jeg gør dette udelukkende for at få fremmed sperm, dette er et frækt krydderi for os... 

Du giver bare dit konto nummer, så overfører pengene til dig... Ønsker ikke man går herfra med en oplevelse af at jeg ikke opfylder det jeg lover:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxnord
Slugeren skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er ked af du gik herfra med denne oplevelse, jeg er ked af at sige det men bæsk sperm kan jeg simpelthen ikke få ned, igen sorry men der er langt imellem dem men det sker altså. 

Trafik på min vej? Det er nok en af de mindst trafikerede meget små villa veje i området.. Min mand kørte lige inden du fik nr, måske du så ham køre? Efter dig tog jeg ikke imod flere den dag så må rette dig på det punkt.. Jeg har fuldtidsjob ved siden af og tager som sagt mange gange før 1, max 2 kunder pr dag alt efter hvor liderlig jeg er.. 

Tænker at grunden til jeg tilbyder at sluge sperm, har lavet bukkake nok ikke er fordi jeg ikke synes om sperm.. Jeg gør dette udelukkende for at få fremmed sperm, dette er et frækt krydderi for os... 

Du giver bare dit konto nummer, så overfører pengene til dig... Ønsker ikke man går herfra med en oplevelse af at jeg ikke opfylder det jeg lover:) 

Hold da op, selv os jyder genkender service når vi ser den :), stor respekt til slugeren :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Slugeren skrev, for 19 minutter siden:

Du giver bare dit konto nummer, så overfører pengene til dig... Ønsker ikke man går herfra med en oplevelse af at jeg ikke opfylder det jeg lover:) 

Det er fandme flot service. Thumbs up for Slugeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle er det vist en plan snedig at begrænse kaffeindtaget og spise en ½ ananas om dagen et par uger, før man besøger slugeren ;)

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Hummer skrev, for 47 minutter siden:

For nogle er det vist en plan snedig at begrænse kaffeindtaget og spise en ½ ananas om dagen et par uger, før man besøger slugeren ;)

Snedigt og snedigt. Lyder fucking besværligt. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Carnalwolf skrev, for 6 minutter siden:

Snedigt og snedigt. Lyder fucking besværligt. 

Tænker hvis man har kronisk bæsk sperm, og behøver ananas for det er drikkeligt, så behøver man slet ikke gøre sig ulejligheden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse og respekt for at vi ikke alle har samme oplevelse med de samme mennesker. Godt skrevet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså - jeg aner da ikke om min sperm er besk (og planlægger ikke at teste den). Sådan tror jeg der er en del der har det.

Men klart god service. Jeg TROR da heller ikke han beder om pengene - han skriver da stort set at han er rimeligt tilfreds.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 51 minutter siden:

Altså - jeg aner da ikke om min sperm er besk (og planlægger ikke at teste den). Sådan tror jeg der er en del der har det.

Men klart god service. Jeg TROR da heller ikke han beder om pengene - han skriver da stort set at han er rimeligt tilfreds.

Har været sammen med og modtaget sperm  i munden fra shemales / ladyboys - og kan bekræfte, at der er stor forskel på smagen / konsistensen og mængden. Har slugt fra de fleste men spyttet ud fra de "bæske" / beske. denne blot for at støtte "slugeren" :-) (som jeg endnu ikke har besøgt)

vh 1955

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver nød til at udtrykke min respekt sluger - der er ikke så meget shit der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 8 minutter siden:

Har været sammen med og modtaget sperm  i munden fra shemales / ladyboys - og kan bekræfte, at der er stor forskel på smagen / konsistensen og mængden. Har slugt fra de fleste men spyttet ud fra de "bæske" / beske. denne blot for at støtte "slugeren" :-) (som jeg endnu ikke har besøgt)

vh 1955

Det er alligevel frisk gjort. Husk på at smittefaren er markant større ved modtagelse af sæd i munden, end ved oralsex alene. Kombinér det med at det transkønnede miljø er det sted hvor kønssygdomme er mest udbredt, og du forstørrer risikoen markant. Især hvis de transkønnede er fra Sydamerika eller Asien, hvor så meget som 10-20% (afhænigig af område og alder) er smittede med HIV. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke mest rygere som har besk sæd?.. Ikke en sætning jeg havde regnet med at skulle sige, da jeg jeg stod op i morges! :-):-) 

  • Synes godt om 1
  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
underdog40 skrev, for 34 minutter siden:

Hjææælp. Hvad hulen er bæsk/besk sperm for en størrelse, @Slugeren? :shock:

Besk er en smag:) tag et par ladninger så pludselig ved du det hi hi:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 7 minutter siden:

Besk er en smag:) tag et par ladninger så pludselig ved du det hi hi:) 

 

Besk: Med en bitter og evt. ubehagelig smag eller lugt
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, for 37 minutter siden:

Besk er en smag:) tag et par ladninger så pludselig ved du det hi hi:) 

Modtaget. Det er så ikke en smagsnuance jeg er bekendt med :huh:. Jeg troede, meget blåøjet, at det havde noget med konsistensen at gøre.

Jeg har faktisk ramt mig selv i munden ved et wank-uheld, en gang. Aldrig har jeg spyttet, hostet og harket så meget som da.....gik fuldstændig i panik :-o. Traumatisk oplevelse :wacko:

 

 

 

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 1
  • Haha 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 57 minutter siden:

Modtaget. Det er så ikke en smagsnuance jeg er bekendt med :huh:. Jeg troede, meget blåøjet, at det havde noget med konsistensen at gøre.

Jeg har faktisk ramt mig selv i munden ved et wank-uheld, en gang. Aldrig har jeg spyttet, hostet og harket så meget som da.....gik fuldstændig i panik :-o. Traumatisk oplevelse :wacko:

got ya' ... en ikke planlagt alternativ form for kanonføde :mrgreen:

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 27/11/2017 at 14:23:

Altså - jeg aner da ikke om min sperm er besk (og planlægger ikke at teste den).

Prøv dog. Jeg har mødt mange kvinder, der ikke har betænkeligheder ved hverken at smage min sperm eller for den sags skyld tage min pik i munden mens den er godt lakket til af hendes egne safter. Det er pudsigt, at mænd er så sarte. Det er ikke ment som kritik og ikke specielt rettet mod dig, for jeg tror flertallet har det sådan. Jeg skulle selv tage tilløb til det, men ærligt talt - det er ikke noget særligt. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

EN GAMMEL KÆRESTE GIK NED OG LAVEDE ET FANTASTISK BJ , HUN KOM OP OG KYSSEDE MEG OG SPRØJTEDE SÆDEN

UD I MUNDEN PÅ MIG. STOR FORBLØFFELSE HOS MIG ! SMAGEN NEJJJ

HAR BESØGT SLUGEREN 4 GANGE ALTID TIL TOP 10

ER DOG FLYTTET FRA BYEN SÅ KOMMER DER I OMRÅDET IKKE MERE ! TUD

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtige mænd har smagt på deres egen sæd. Hvordan kan man ellers forvente at ens partner skulle sluge, hvis man ikke selv har smagt på det ?

  • Synes godt om 9
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når sæd har forladt min krop, vil jeg have absolut intet med den at gøre. Vores forhold er dermed tilendebragt! Og det gælder faktisk for alt som kommer ud af min krop :) 

  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Nogen der har prøvet at afslutte i hendes røv? Der står at man kan skyde ladningen op i hende.. Så skal banditten jo holdes helt op til stjernen og næsten være med snuden inde, hvis det skal kunne lade sig gøre. Frækt - men vel lige så risikofyldt som decideret analsex uden beskyttelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 8 timer siden:

Nogen der har prøvet at afslutte i hendes røv? Der står at man kan skyde ladningen op i hende.. Så skal banditten jo holdes helt op til stjernen og næsten være med snuden inde, hvis det skal kunne lade sig gøre. Frækt - men vel lige så risikofyldt som decideret analsex uden beskyttelse?

Har tænkt det samme, men for pokker da.......:wub:..... Giga frækt...., tror ikke jeg vil kunne lade være næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...