Hop til indhold
Guest Brugte strømper købes

Ny på Eroguide

Recommended Posts

Guest Brugte strømper købes

Jeg vil blot hilse pænt på til alle herinde, både glædespiger og jer andre bruger da jeg er helt ny herinde og lidt grøn :-)

Ser frem til de gode anbefalinger  som gives herinde samt de mindre gode da det godt kan være en jungle at finde rundt i med alle de glædes piger :-)

Savner nu de danske glædes piger lidt da jeg indimellem har fået en mindre god service /oplevelse af nogle af de udenlandske, dermed ikke sagt at der også findes gode udenlandske.

Jeg er blot  den type som gerne betaler lidt ekstra for god service istedet for discount priser :-)

Mvh

BrugteStrømper købes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til !

Og i relation til dit navn, så har jeg en hel kasse af dem. Nogle i gyselige farver, andre med huller.....og så kan jeg også levere nogle der lugter lidt. Kom med et frisk bud ;)

:D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Butch skrev, for 1 time siden:

Velkommen til !

Og i relation til dit navn, så har jeg en hel kasse af dem. Nogle i gyselige farver, andre med huller.....og så kan jeg også levere nogle der lugter lidt. Kom med et frisk bud ;)

:D:D:D

 

Tak :-)

Nu er det ikke brugte strømper fra mænd da det tænder mig totalt af :-)

Jeg er hetero og derfor er det brugte pige strømper jeg er ude efter.... Men det vidste du vel godt inderst inde, godt forsøgt alligevel ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt lige denne:

Danmarks perverse markedsplads

Kun på Panty Shop er vi gale og perverse nok til at sælge vampyrtrusser med masser blod, brugte tamponer og brugte bind!

Vi er heller ikke bange for at sælge dig kondomer fyldt med sperm, som vi har suttet og suget ud af vores kærester og elskeres store pikke!

Vi mener det, når vi siger vi er DANMARKS PERVERSE MARKEDSPLADS, kom selv ind og se – hvis du tør!

http://pantyshop.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Fandt lige denne:

Danmarks perverse markedsplads

Kun på Panty Shop er vi gale og perverse nok til at sælge vampyrtrusser med masser blod, brugte tamponer og brugte bind!

Vi er heller ikke bange for at sælge dig kondomer fyldt med sperm, som vi har suttet og suget ud af vores kærester og elskeres store pikke!

Vi mener det, når vi siger vi er DANMARKS PERVERSE MARKEDSPLADS, kom selv ind og se – hvis du tør!

http://pantyshop.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er enten ved at blive kedelig eller gammel.... :wacko: Men jeg vil altså hellere ha´ en ny cardigan i julegave :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...