Hop til indhold
Den glade murer

Royal Thai Massage i Aalbog

Recommended Posts

Var på besøg ved Royal thai Massage i Danmarksgade i Aalborg forleden.

En lidt ældre thaikvinde tog imod mig, og spurgte ind til hvad jeg ønskede.
Massage og eventuelt et HJ, sagde jeg, og det fik jeg :-)

God massage og pirring og et godt HJ.
Bliver altså mere og mere glad for de lidt ældre thaipiger. De ved hvad der skal til for det bliver en god totaloplevelse..

Jeg regner bestemt med at besøge hende igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt - erfaring betyder noget, men med tiltagende alder har jeg opdaget, at det også er rart, at have noget kønt at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
deralte skrev, for 4 timer siden:

Rigtigt - erfaring betyder noget, men med tiltagende alder har jeg opdaget, at det også er rart, at have noget kønt at se på.

Netop :D hvor har du sidst fundet det. Leder lige nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 3 timer siden:

Netop :D hvor har du sidst fundet det. Leder lige nu

Hende her hun er sød. Hvis du besøger hende, må du gerne hilse fra deralte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den glade murer skrev, den 22/11/2017 at 13:18:

.......

Var der lagt op til mere end HJ?

Jeg kunne måske være interesseret i at besøge stedet i forhåbningen om lidt mere end HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FræktParAalborg
Harran skrev, for 3 timer siden:

Var der lagt op til mere end HJ?

Jeg kunne måske være interesseret i at besøge stedet i forhåbningen om lidt mere end HJ.

Der kan godt ske mere... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den glade murer skrev, den 22.11.2017 at 13:18:

God massage og pirring og et godt HJ.
Bliver altså mere og mere glad for de lidt ældre thaipiger. De ved hvad der skal til for det bliver en god totaloplevelse..

Jeg regner bestemt med at besøge hende igen :-)

Er det mulig å gå i bad hos disse damene?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i weekenden i Danmarksgade og skulle lige se, hvad det var for en størrelse. Der kommer jeg så ikke igen. http://www.royalthaimassageaalborg.dk/

Jeg kom om eftermiddagen. Skiltet er ude, så jeg antager at der er åbent.

Ingen klokke, så jeg banker på døren. ...Og venter. ... venter og når lige at miste tålmodigheden, da døren går op.

Jeg bliver budt ind af en ældre træt gammel dame, der øjensynligt lige er vågnet. "This way" siger hun og jeg følger med igennem lokalet, hvor jeg ser på en sofa med en yngre kvinde, der ligger henslængt med sin telefon. Hun kigger dovent og uinteresseret op. Jeg hilser - hun hilser ikke igen. For enden af lokalet stopper "mutter" så og peger mod en dør, og jeg er lidt forvirret over indretningen og spørger " where and why"? "you don't need toilet?" 

"ehh. no, i don't need toilet" - "ahhh ok, " svarer mutter så og siger: "then you go room number one".  Der var flere rum og ingen mærkning, så jeg spørger og bliver lidt træt puffet tilbage i den modsatte retning til det rum, der var tættest på indgangen og vist ind i room number one

På nuværende tidspunkt, er jeg endnu ikke blevet spurgt, hvad jeg ønsker - men jeg følger bare med og tænker "det er interessant, hvad det udvikler sig til". Jeg kommer ind i rummet, hun trækker gardinet for og siger:" wait here, i will get my friend". Fjong. What ever, tænker jeg. Smider det hele, tager chancen og kaster mig splitter hans-jørgen på madressen på gulvet.

vente... vente... og ind kommer end ældre træt dame, der ikke giver megen grund til smil. Hun tager noget olie og begynder at "massere" min nakke. En enkelt hånd det meste af tiden. Sporadisk rundt omkring på overkroppen. Pyt, tænker jeg: "det bliver sikkert bedre". Hun spørger hvor lang tid og jeg svarer 1 time. "ok. 400 kroner", siger hun. Jeg gider ikke kampen med at diskutere om at de alle steder reklamerer med 300 og jeg satser på, at den 100-lap nok bliver tjent ind lidt senere i forløbet, så jeg mumler bare, "ok". Oh boy was i wrong.

Den gamle trætte dame bliver ved med at prikke til mig i en eller anden indsats, som hun sikkert ville kalde for massage. Det var det ikke.

Nogle gange, lægger hun sig i en næsten hvilende stillinger, der indikerer at det her gider hun ikke lige. 

Få gange gør hun en reel indsats for lige nogle få sekunder at bruge nogle kræfter, hvilket så gør at jeg får nogle pæne ridsemærker på huden af hendes uklippede negle - ufedt.

Da (næsten) halvdelen af tiden er gået, bliver jeg bedt om at vende mig om og en ligeså uengageret indsats fortsætter på mine underben og nedre del af låret.

På intet tidspunkt har hun simuleret noget der ligner erotiske anstrøg eller en interesse i at give noget der ligner en halvdårlig massage. 

Få minutter senere, bliver hun pludselig interesseret i at give noget massage omkring de ædlere dele med nogle små berøringer, der vist nok er tiltænkt at få mig i stødet og hun indikerer at hun da er villig til at være mere fokuseret i sin massage - stadigvæk uden antræk af interesse i sit ansigt.

Don't get me wrong: Jeg er en mand og jeg kan derfor komme i stødet af en lun trækvind en sen sommeraften. Men lige her blev jeg sgu trodsig. Ikke på vilkår om jeg ville lægge 50 øre yderligere om så hun gav det bedste HJ i verden, så jeg sagde pænt nej tak. Med den kommentar, kunne damen nok gennemskue at der ikke var flere kroner at dreje ud af den farang og så var det "thank you".

At kalde det for "60 minutter", passer måske meget godt i hendes univers. Jeg smiler og tænker: " så røg jeg sgu' da i fælden igen". "hvorfor søren er det lige, at jeg ikke rejser mig op midt i det hele og bare skrider". Jeg er ikke sikker på, at jeg bliver klogere - men kan så glæde mig over, at jeg måske har bragt et budskab videre og taget en for holdet.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Fin anmeldelse og fin humor. Du har nok ret, men du er ikke alene. Jeg tror vi er mange der hopper i fælden gang på gang:)desværre

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Basarm

Har ogsåværet på besøg det sted, og kommer der ikke mere. Blev mødt af en ældre dame, som ville høre om jeg havde bestilt. "Nej det havde jeg ikke". Hun kom nu tættere på, og ville høre efter hvad jeg ønskede. Der var jeg lige ved, at gå i gulvet. Hold dog op hun stank af hvidløg. Der var kun hende der havde tid, til at betjene mig. Jeg takkede pænt nej tak, og gik igen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...