Hop til indhold
Steenborg

Uventet reklame

Recommended Posts

Efter afsløringen af Per Zeidlers alias er Eroguide blevet nævnt flere gange, i bla Århus Stiftstidende, Ekstrabladet og BT.

Jeg gad vide, om det har betydet en stor fremgang i besøg på her på Eroguide og om det på sigt vil give flere medlemmer.

Jeg har talt med flere der ikke tidligere har kendt til siden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 7 timer siden:

Efter afsløringen af Per Zeidlers alias er Eroguide blevet nævnt flere gange, i bla Århus Stiftstidende, Ekstrabladet og BT.

Jeg gad vide, om det har betydet en stor fremgang i besøg på her på Eroguide og om det på sigt vil give flere medlemmer.

Jeg har talt med flere der ikke tidligere har kendt til siden.

 

 

Det ku meget vel tænkes, at folk er ekstra opmærksomme efter den episode. 

Hvilket både er godt og skidt. Fint med list trafik på siden, så længe folk er seriøse. 

Prøbkemet kan blive hvis der kommer for mange ind, for kun at holde øje. For at se om deres partner er her osv. 

Jeg tror dig ikke det bliver et problem, men man skal bare tænke sig lidt om ik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk at der gælder lidt andre parametre for omtale af EG og AL, end der gør for mere almindelige virksomheder.

Indenfor sin genre er EG og AL langt mindre afhængig af positiv omtale, end tilfældet er for virksomheder, der er mere afhængig af et generelt godt omdømme.

En shitstorm kan lukke en restaurant eller en skønhedsklinik, mens samme hvis det sker for EG og AL faktisk vil kunne gavne.

For mens alle kan deltage i koret mod en skønhedsklinik eller en restaurant, vælge at sole sig i boykotten af den på facebook og Trustpilot.

Der vil alle der har interesse for EG/AL, og som aktivt ønsker at gøre brug af EG og AL holde lav profil, gå stille med dørene, og mange af dem vil måske oprette sig som brugere.

Fordi de har behovet for EG og AL, men ikke kendte til dem før.

Denne branche udgør sin egen niche, og er ikke afhængig af at de fleste synes godt om os, og kun hvis der internt blandt aktive brugere og læsere af EG og AL opstår en tilstrækkelig misbilligelse, til at nok brugere og læsere af den grund vender de 2 sites ryggen, vil EG og AL være truet.

Dog er der en ting der kan true EG og AL, det er hvis en shitstorm politisk søges omsat til lovgning vendt mod dens virksomhed, og den interesse vi deler på EG og AL.

Forudsat der kan samles flertal for det, og hvis den fare består er der behov for at gå i konstruktiv dialog med det politiske niveau for at afværge truslen.

Den største udfordring består nok i fortsat tage ved lære af hvorfor det gik galt for Venuslogen og Hedomax, og sørge for at samme ikke sker i motorrummet bag EG.

Det ser det ud til at Admin har taget nøje bestik af :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden:

... Den største udfordring består nok i fortsat tage ved lære af hvorfor det gik galt for Venuslogen og Hedomax, og sørge for at samme ikke sker i motorrummet bag EG ...

Jeg har aldrig været medlem af VL, så jeg kender ikke i detaljer til, hvorfor det gik galt.

Hedomax, som jeg var meget glad for og efterhånden ret aktiv på, gik vel nærmest ned grundet ejerens faldende interesse i forbindelse med en længere rejse til Fjernøsten samt manglende Gefühl for teknologisk at udvikle sitet.

Jeg ved ikke, om du har set det, men da jeg selv kom forbi Rolands slamsilo, bemærkede jeg, at han har ret kritiske/hånlige  bemærkninger om dit udlejningskoncept.

Jeg ønsker dog det bedste for dit koncept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har aldrig været medlem af VL, så jeg kender ikke i detaljer til, hvorfor det gik galt.

Hedomax, som jeg var meget glad for og efterhånden ret aktiv på, gik vel nærmest ned grundet ejerens faldende interesse i forbindelse med en længere rejse til Fjernøsten samt manglende Gefühl for teknologisk at udvikle sitet.

Jeg ved ikke, om du har set det, men da jeg selv kom forbi Rolands slamsilo, bemærkede jeg, at han har ret kritiske/hånlige  bemærkninger om dit udlejningskoncept.

Jeg ønsker dog det bedste for dit koncept.

Rolands slamsilo det var fra digcen stærk formulering 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden:

Rolands slamsilo det var fra digcen stærk formulering 

Tjah måske, men vel ikke urimelig? Den passer dog nok endnu bedre på Trillebørspikkens hjemmeside.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Tjah måske, men vel ikke urimelig? Den passer dog nok endnu bedre på Trillebørspikkens hjemmeside.

Har været forbi siden. Det ser ikke seriøst ud tilsvining af brugere på andre fora og anmeldelser, der j pr keg kiggede var det mere end et år siden at der var lagt en anmeldelse.....

Ved ikke noget om hvorfor det er sådan..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...