Hop til indhold
chas

Fantastisk orgasmekontrol ved Herskerinde Ilsa Randers

Recommended Posts

Lad mig starte med at sige at Ilsa kan blive mig en meget dyr fornøjelse for hende kan man bare ikke få nok af :-)

jeg havde igår en fantastisk seance med orgasmekontrol mm. Ilsa er virkelig en fryd for øjet.   http://www.danskdomina.dk/

Hendes domicil er meget meget veludstyret med alt hvad hjertet kan begære af udstyr til det mørke univers. Uden forhåbentligt at blive hængt ud af nogen så mener jeg at det er det mest veludstyrede domicil jeg har set i Jylland 

Jeg fik en rigtig god og meget fræk tur af hendes fantastiske malkemaskine / vaccumpumpe imens jeg var placeret på hendes gynækologbænk, den er fantastisk til orgasmekontrol. Jeg fik selv lov til at styre tempoet med fjernbetjeningen mens Ilsa tog sig kærligt af mine nosser og inderlår, det kræver en god portion selvkontrol for ikke at sprøjte i utide. Ilsa styrede til perfektion hvornår jeg var lige ved at komme og så stoppe op for at holde mig på grænse til orgasme i rigtig lang tid før hun til sidst forbarmede sig over mig og gav mig et fantastisk handjob som afslutning 

jeg skal helt klart prøve en masse af hendes andre ting / redskaber. Vaccumposen kunne være ret fedt at prøve hvis jeg tør :-)

både før og efter var der god tid til både at få bad samt en snak om ønsker og grænser stemt efterfølgende evaluering. 

Jeg håber også at jeg skal opleve Ilsa med hendes slavetøs 

hilsen den lykkelige slave 

 

   http://www.danskdomina.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus

Tak for anmeldelsen :) Det lyder ekstremt frækt.

Jeg er selv søgende omkring den slags oplevelser, så måske man skulle aflægge hende et besøg ved lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Spændende, at nogen i Randers rent faktisk tilbyder ægte prostatamassage. Det har jeg ikke oplevet hos andre i byen

Redigeret af Randersand
Typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
chas skrev, den 21/11/2017 at 11:19:

Lad mig starte med at sige at Ilsa kan blive mig en meget dyr fornøjelse for hende kan man bare ikke få nok af :-)

jeg havde igår en fantastisk seance med orgasmekontrol mm. Ilsa er virkelig en fryd for øjet.   http://www.danskdomina.dk/

Hendes domicil er meget meget veludstyret med alt hvad hjertet kan begære af udstyr til det mørke univers. Uden forhåbentligt at blive hængt ud af nogen så mener jeg at det er det mest veludstyrede domicil jeg har set i Jylland 

Jeg fik en rigtig god og meget fræk tur af hendes fantastiske malkemaskine / vaccumpumpe imens jeg var placeret på hendes gynækologbænk, den er fantastisk til orgasmekontrol. Jeg fik selv lov til at styre tempoet med fjernbetjeningen mens Ilsa tog sig kærligt af mine nosser og inderlår, det kræver en god portion selvkontrol for ikke at sprøjte i utide. Ilsa styrede til perfektion hvornår jeg var lige ved at komme og så stoppe op for at holde mig på grænse til orgasme i rigtig lang tid før hun til sidst forbarmede sig over mig og gav mig et fantastisk handjob som afslutning 

jeg skal helt klart prøve en masse af hendes andre ting / redskaber. Vaccumposen kunne være ret fedt at prøve hvis jeg tør :-)

både før og efter var der god tid til både at få bad samt en snak om ønsker og grænser stemt efterfølgende evaluering. 

Jeg håber også at jeg skal opleve Ilsa med hendes slavetøs 

hilsen den lykkelige slave 

 

   http://www.danskdomina.dk/

Godt du fik orgasme det er der desværre nogen Dominaer / Herskerinder som ikke tilbyder desværre dem holder jeg mig fra ærgeligt du ikke så slavepigen skriv når du har prøvet hende også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...