Hop til indhold
Guest kmd

Gina skal giftes med sin sugardaters !

Recommended Posts

Guest Pophair

Giftes står der ikke noget om. 

Når hun først finder ud af, at man ikke ligger 2000 på natbordet, bare fordi man sexer i et forhold, så bliver hun nok træt af det

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg må sige at jeg er ret ligeglad, så 5 min af programmet dengang og slukkede. Hun interesser mig ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@kmd Der bliver da ikke nævnt ægteskab ;).

Hun gør det virkeligt skidt i det program. Faktisk virker hun lidt blank og dårligt Nordvest formuleret i sin tale.

Hvis det er advokaten bliver det aldrig til mere end det er/var i de første programmer. Det kræver en helt usædvanlig mand at ville danne offentligt par med den mest berømte prostituerede i DK siden Annie F.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Aros skrev, for 32 minutter siden:

Jeg må sige at jeg er ret ligeglad, så 5 min af programmet dengang og slukkede. Hun interesser mig ikke. 

De var også utilgiveligt dårlige, så de først 3 afsnit og gav op derfra :) 

Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Hun gør det virkeligt skidt i det program. Faktisk virker hun lidt blank og dårligt Nordvest formuleret i sin tale.

Enig, hvilket er en skam - hun er sikkert skide sød, men blev ikke rigtigt fremstillet sådan... syntes dog at NV dialekten kan være ganske charmerende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde det nu været en GP på EG, der havde skrevet "jeg har fundet kærligheden og nu stopper jeg"  havde det nok væltet ind med lykønskninger. 

For hendes egen skyld vil jeg håbe at det ikke var "advokaten" han var vist både gift og havde børn.  Den anden var vist bare en sød single fyr. Hvis hun ellers kan leve uden de behov der udover pengene blev opfyldt som SG, og fyren ellers kan håndtere hendes fortid, tja.. så er betingelserne vel ikke dårligere end for andre med en fortid i prostitutionsmiljøet.  Det at fyren har købt sex er jo ikke ensbetydende med, at han har samme afslappethed til det og Gina - Det er før set at en kunde kan ændre sig når man bevæger sig fra det betalte til en kærester relation. 

I øvrigt hvis de begge er lidt smarte, så takker de pænt nej til diverse medie tilbud, så er det vel bare et spørgsmål om tid, så er kendis effekten nok faldet til et niveau man kan leve med. 

Et eller andet sted handler det vel også lidt om, at få hende i gang med et arbejde eller uddannelse og den vej rundt få opbygget et liv med et andet indhold

Nu læser hun jo nok ikke med her, men et pøj pøj skal der lyde herfra til dem begge

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 minutter siden:

Har de ikke altid gjort det...? :D

Og selvom vi ved det på forhånd, skal vi da lige ind og læse det alligevel :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 8 timer siden:

Giftes står der ikke noget om. 

Når hun først finder ud af, at man ikke ligger 2000 på natbordet, bare fordi man sexer i et forhold, så bliver hun nok træt af det

Det er en lidt hastig dom. Det kunne jo være, at forholdet gav hende lidt andet end bidrag på natbordet, f.eks social tryghed eller et lidt mere fast holdepunkt i tilværelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Det er en lidt hastig dom. Det kunne jo være, at forholdet gav hende lidt andet end bidrag på natbordet, f.eks social tryghed eller et lidt mere fast holdepunkt i tilværelsen.

Eh.... Social tryghed? Skulle det være et bedre argument end 2000kr på natbordet?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

@kmd Der bliver da ikke nævnt ægteskab ;).

Hun gør det virkeligt skidt i det program. Faktisk virker hun lidt blank og dårligt Nordvest formuleret i sin tale.

Hvis det er advokaten bliver det aldrig til mere end det er/var i de første programmer. Det kræver en helt usædvanlig mand at ville danne offentligt par med den mest berømte prostituerede i DK siden Annie F.

nej , det er rigtigt, men det ender det vel med

ja hun er ikke en representant for det programmet handler om 

har ondt af dem begge, en speciel, sammenblanding af mangel på ægte følelser, og økonomisk kompensation, for at få det til at ligne

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Eh.... Social tryghed? Skulle det være et bedre argument end 2000kr på natbordet?? 

Ja, for sukkerindtægterne er vel næppe en stabil indkomstkilde og svinger formentlig noget/en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Ja, for sukkerindtægterne er vel næppe en stabil indkomstkilde og svinger formentlig noget/en del.

OK, men så er det vel netop OGSÅ en slags penge på natbordet, og ikke "noget andet" som du siger, eller ?

At gifte sig for tryghed, ser jeg ikke som anderledes end natbordet. Man skal gifte sig af kærlighed, imho

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er det lige at Gina Jaqueline skal giftes med – og hvem er kunden?  Og skal hun overhovedet giftes?

Jeg læser kun at hun har fået en kæreste, og jeg forstår at Gina Jaqueline har fundet kunden via Sugardaters, men at de nu er kærester. Hvad hun så forstår med en kæreste, det må tiden vise, men jeg håber da kun det bedste for hende – og for ham.

Forholdet må dog være relativt nyt. Umiddelbart efter det første afsnit af tv-dokumentaren om Gina blev sendt på DR3, og inden hun gik i skjul for den omfattende interesse, udtalte hun sig nemlig til et af de mindre netmedier, og her forstod man at alting stadig var ved det gamle.

Hun gjorde sig dengang tanker om, hvordan forretningen bedst kunne fungere fremover, med hendes status som kendt, men så dengang (altså for få uger siden) lyst på den fremtidige karriere – som i mellemtiden er blevet skiftet ud med et forhold og et job som stylist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Hvem er det lige at Gina Jaqueline skal giftes med – og hvem er kunden?  Og skal hun overhovedet giftes?

Jeg læser kun at hun har fået en kæreste, og jeg forstår at Gina Jaqueline har fundet kunden via Sugardaters, men at de nu er kærester. Hvad hun så forstår med en kæreste, det må tiden vise, men jeg håber da kun det bedste for hende – og for ham.

Forholdet må dog være relativt nyt. Umiddelbart efter det første afsnit af tv-dokumentaren om Gina blev sendt på DR3, og inden hun gik i skjul for den omfattende interesse, udtalte hun sig nemlig til et af de mindre netmedier, og her forstod man at alting stadig var ved det gamle.

Hun gjorde sig dengang tanker om, hvordan forretningen bedst kunne fungere fremover, med hendes status som kendt, men så dengang (altså for få uger siden) lyst på den fremtidige karriere – som i mellemtiden er blevet skiftet ud med et forhold og et job som stylist.

Artiklen siger det er en af den fra programmet hun er sammen med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...