Hop til indhold
vexxer

Thorsgade 1, Odense

Recommended Posts

Kom tilfældigt forbi Thorsgade 1 og så et thai-sted i kælderen. 

Kunne da være interessant at få det belyst :lol: jeg får ikke lige selv tid, men måske jeg lige kigger ind for at høre.

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ejeren af dette sted er den tidligere ejer af Orchid thaimassage Horsens (som også er nævnt herinde). Ved ikke om det er hende selv, der arbejder på stedet, for har ikke selv været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
badboy30 skrev, for 47 minutter siden:

Er der sex på menuen 

Eftersom at hun reklamerer på massagesiderne på eb.dk, så kunne man godt forestille sig det ;-). Det var ihvertfald også muligt hos Orchid i Horsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, besøgte stedet her d. 30.

Smuk 25 årig thailænder, med slank form og små petite bryster.
600kr for massage, HJ og fik lov til at gå ned på hende.

Massagen var ikke noget overraskende, men det var nu heller ikke derfor jeg tog derhen.

Hun hverken gav BJ eller sex.

Mvh g00gle.

Redigeret af g00glethis

Del dette indlæg


Link til indlæg
g00glethis skrev, for 3 timer siden:

Hey, besøgte stedet her d. 30.

Smuk 25 årig thailænder, med slank form og små petite bryster.
600kr for massage, HJ og fik lov til at gå ned på hende.

Massagen var ikke noget overraskende, men det var nu heller ikke derfor jeg tog derhen.

Hun hverken gav BJ eller sex.

Mvh g00gle.

Hej

Ville have besøgt hende i går lørdag, men der blev ikke svaret på hverken sms eller opkald. Er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke din oplevelse. Fik du en halv eller hel times middelmådig massage og hj mens du slikkede hende? Kan så næsten gætte mig til at hun var nøgen under massagen, eller i hvert fald noget af tiden. Er det korrekt forstået?

Ud fra din beskrivelse er der ikke billede af hende der betjente dig på deres annonce: https://annoncelight.dk/showad/239783 men der kan jo sagtens være flere på stedet. De har tidligere annonceret med mere end hj mener jeg. Bl. a. superfransk. Dog var deres priser horrible. Det du her fortæller er mere rimeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 07/01/2018 at 18:43:

Hej

Ville have besøgt hende i går lørdag, men der blev ikke svaret på hverken sms eller opkald. Er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke din oplevelse. Fik du en halv eller hel times middelmådig massage og hj mens du slikkede hende? Kan så næsten gætte mig til at hun var nøgen under massagen, eller i hvert fald noget af tiden. Er det korrekt forstået?

Ud fra din beskrivelse er der ikke billede af hende der betjente dig på deres annonce: https://annoncelight.dk/showad/239783 men der kan jo sagtens være flere på stedet. De har tidligere annonceret med mere end hj mener jeg. Bl. a. superfransk. Dog var deres priser horrible. Det du her fortæller er mere rimeligt.

Hende på billedet tog imod, og var "mutter" og hende som jeg betalte, men hun havde en ung pige som betjente mig.

Jeg aner faktisk intet om hende, eller om hun stadig er der, jeg skrev i en sms om de havde en ung tøs. Intet svar på sms, men hun tog mine opkald. (Havde svært ved at finde stedet til at starte med)

Min oplevelse, udfra hvad jeg kunne få ud af det, 8/10. Inkl. Prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var en tur på Thorsgade 1 i går lørdag. Da det var sidst på måneden skulle jeg bare have en gang massage. Kvinden der modtog mig og gav massage var hende der er billeder af på annoncen. Betalte, smed tøjet, lagde mig på briksen og hun gik i gang med massagen. Egentligt ikke så meget at sige om besøger. Hun gav en god massage hvilket også var grunden til jeg var kommet. Snakkede som et vandfald på ret dårligt dansk og jeg fattede ikke meget af det hun sagde - håber jeg svarede ja og nej på de rigtige tidspunkter. 
Hvad massagen angår var der ikke så meget at brokke sig over. Den var godt og tilpas hård/blød.... Tror ikke de tilbyder andet end handjob men er ikke helt sikker. Da de startede op annoncerede de med bl. a. superfransk til uhyrlige priser. Kunne sagtens finde på at komme igen for at få massage, måske man skulle prøve med to piger i en time til 600 kr. :-)

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladesvin skrev, for 4 minutter siden:

Der er 2 nye piger, jeg ikke har mødt før de vil gerne meget mere, skulle jeg hilse og sige.

Hilse fra hvem? ;-)

Kender du deres priser. Som der var skrevet længere oppe var priserne på mere end massage helt ude i hampen til at starte med, men det kan jo være de har fundet et mere fornuftigt leje?
Har du set dem? Hvordan ser de ud og hvor gamle er de ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var inde og få massage i starten af Februar.
Fik det af en sød ung thai, som jeg syntes var rigtig fræk. Jeg gav 600 for en times massage med hj til sidst.

Dejlig oplevelse. Jeg har helt sikkert planer om at besøge dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ikke tager fejl er der kommet en ny ejer ind, fra Januar, og hun har et par vendinder der hjælper til, nogen er kun til Massage og hj, men de nye piger der er kommet her sidst gang jeg var der.

Jeg vil skyde på de er ca 25 til 27 år

Og priserne er rimelige, nu i mine øjne.

Redigeret af Gladesvin

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, den 11/3/2018 at 07:02:

Jeg slår nok et smut forbi i dag. 

Kan I nikke genkendende til hende her:

https://annoncelight.dk/showad/245747

 

Jeg har været der i dag. 

Plusser:

Sød pige, flotte bryster, øko blow

Minusser;

Pris, madras lugter, hun snakker mobil og sms’er under massagen, uinteressant og ukoncentreret massage, blow for kort (reelt bare et hj)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 1 time siden:

Jeg har været der i dag. 

Plusser:

Sød pige, flotte bryster, øko blow

Minusser;

Pris, madras lugter, hun snakker mobil og sms’er under massagen, uinteressant og ukoncentreret massage, blow for kort (reelt bare et hj)

Hejsa. 

tak for info :)  det er mærkeligt med nogle piger . at de ikke kan se det er mega dårlig stil at bruge mobil mens man betjener en kunde.. ville de selv syntes det er ok hvis det var dem, jeg har oplevet det to gange og har begge gange  bedt dem stoppe.    Man kan ikke forlange de skal elske en, men det må være ok at forvente at de er tilstede for en i den tid man har betalt for . 

Så det er ikke der jeg vil lægge mine penge.

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom forbi og kan godt tilslutte mig NoobGPexplorers anmeldelse. 

 

Jeg fik en forholdsvis ung thai som også var meget flot. Under massagen var hun meget fraværende og hun pirrede kun sparsomt de ædlere dele...øv

 

Valgte alligevel at gå med HJ. Pigen var lidt genert, så tror at jeg vælger en anden næste gang. 

 

Jeg kunne dog godt lide den frie og løse tone der - det var virkelig et plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ingen grund til at besøge Thorsgade... Havde bestilt tid hos en efter annoncen fræk og en som ville og kunne alt, men efter betalingen for en halv time ville hun ingen ting var genstridig og ja ikke til noget.... Jeg forlangte mine penge tilbage hvorefter hun gik til den ledende thai Q, og langt om længe fik jeg mine kr. tilbage ingen anbefaling fra mig der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris jensen skrev, for 6 timer siden:

Der er vist ingen grund til at besøge Thorsgade... Havde bestilt tid hos en efter annoncen fræk og en som ville og kunne alt, men efter betalingen for en halv time ville hun ingen ting var genstridig og ja ikke til noget.... Jeg forlangte mine penge tilbage hvorefter hun gik til den ledende thai Q, og langt om længe fik jeg mine kr. tilbage ingen anbefaling fra mig der...

Hmmm havde planlagt et besøg i fredags, men "mutters" ageren over tlf. fik mig til at blive væk. Det var måske så mit held. Når det er sagt skal det så også nævnes at jeg en gang før har fået "ren" massage der, og da havde jeg intet at klage over. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...