Hop til indhold
Thai style

Esbjerg - ny Nørregade 77

Recommended Posts

Thai style skrev, for 14 minutter siden:

Hej, nogen der har været her? er det en pige der har arbejdet et andet sted?

Findes der en annonce, eller noget andet på stedet?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal ikke lade sig snyde af at indgangen er blå ;) Google map.

De øverste skilte er væk men ruderne giver stadig indtryk af en alternativ klinik.

Sød slank thaikvinde i midt 30 'erne nydelig krop. Pænt indrettet sted som føles lidt køligt.

Skiftede inden massagen fra jeans til en lille tætsiddende men tækkelig kjole.

Bemærkede straks den obligatoriske køkkenrulle i rummet.:).

Massagen var middel med pil opad.

Kunderne bliver lukket ud af bagdøren ( nr. 77), det vil de helst sagde hun.

Jeg var nu ligeglad ; for den rene er alting jo rent.:mrgreen:

Det er ikke sidste gang jeg kommer der.

Redigeret af powerpoint
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, for 14 timer siden:

Hej, ved du om hun har arbejdet hos en af de andre steder i byen eller er hun ny i Esberg? mere end massage? muligheder? 

Hun er ny i Esbjerg , resten fremgår af teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 19 timer siden:

Man skal ikke lade sig snyde af at indgangen er blå ;) Google map.

De øverste skilte er væk men ruderne giver stadig indtryk af en alternativ klinik.

Sød slank thaikvinde i midt 30 'erne nydelig krop. Pænt indrettet sted som føles lidt køligt.

Skiftede inden massagen fra jeans til en lille tætsiddende men tækkelig kjole.

Bemærkede straks den obligatoriske køkkenrulle i rummet.:).

Massagen var middel med pil opad.

Kunderne bliver lukket ud af bagdøren ( nr. 77), det vil de helst sagde hun.

Jeg var nu ligeglad ; for den rene er alting jo rent.:mrgreen:

Det er ikke sidste gang jeg kommer der.

Var det kun massage, eller var det massage med happy end ? Ved godt du skrev at der var en køkkenrulle, men er lidt nysgerrig efter om den kom i brug, og hvis om det så var over middel som massagen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, 1 time siden:

Var det kun massage, eller var det massage med happy end ? Ved godt du skrev at der var en køkkenrulle, men er lidt nysgerrig efter om den kom i brug, og hvis om det så var over middel som massagen ;-)

Hvilket mærke var køkkenrullen i? Var det den gode bløde 3 lags eller bare den billigste fra ALDI?  

Jeg har mange andre gode spørgsmål men dem må jeg stille en anden gang. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
powerpoint skrev, den 22/11/2017 at 07:31:

Hun er ny i Esbjerg , resten fremgår af teksten.

Da det ikke er alle forundt, at være i besiddelse af telepatiske evner, og jeg tilsyneladende er født uden disse, så lader det jo til, at man selv må afsted for at få fyldestgørende svar da der desværre INTET fremgår af teksten som powerpoint har skrevet. Var køkkenrullen til damens snottede næse eller var den minsandten beregnet til at tørre op, hvis man blev tilbudt en håndtrold, men det må læserne jo gætte sig/prøve sig frem til. Ydermere bliver der spurgt ind til muligheder, men det svares der heller ikke på, da det jo er oplyst i teksten - hvor?

Er der andre der har været forbi som vil byde ind med noget konstruktivt?

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, den ‎20‎-‎11‎-‎2017 at 06:44:

Hej, nogen der har været her? er det en pige der har arbejdet et andet sted?

 

Gæst skrev, for 9 timer siden:

Da det ikke er alle forundt, at være i besiddelse af telepatiske evner, og jeg tilsyneladende er født uden disse, så lader det jo til, at man selv må afsted for at få fyldestgørende svar da der desværre INTET fremgår af teksten som powerpoint har skrevet.

Mit indlæg var et svar til Thai Style og ikke en anmeldelse, i så fald havde jeg lagt den i det rette forum.

Til Gæst kan jeg kun sige, vær glad for du ikke har telepatiske evner for når du ikke  engang kan deducere en simpel tekst, hvor du allerede i første linje får et bankende vink med en vognstang, hvordan i alverden skulle du så kunne greje min hjerne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
powerpoint skrev, for 9 minutter siden:

 

Mit indlæg var et svar til Thai Style og ikke en anmeldelse, i så fald havde jeg lagt den i det rette forum.

Til Gæst kan jeg kun sige, vær glad for du ikke har telepatiske evner for når du ikke  engang kan deducere en simpel tekst, hvor du allerede i første linje får et bankende vink med en vognstang, hvordan i alverden skulle du så kunne greje min hjerne ? 

Skal ikke rose mig selv, men jeg kunne nu udmærket udlede af din tekst, hvad folk kunne forvente når der stod en køkkenrulle på natbordet, men andre kunne måske ikke. Hvad jeg derimod ikke kunne deducere, var, om der blev tilbudt ekstra udover et hand job (som der også blev spurgt ind til af andre interesserede), men det kunne du jo så heller ikke. Jeg kan heller ikke deducere, at man tilsyneladende ikke må komme med en anmeldelse/svar på i efterlysninger, uden at den skal ryge direkte i anmeldelser, men så lærte jeg igen noget nyt, og tak for det. 

ollie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 22 timer siden:

Skal ikke rose mig selv, men jeg kunne nu udmærket udlede af din tekst, hvad folk kunne forvente når der stod en køkkenrulle på natbordet, men andre kunne måske ikke. Hvad jeg derimod ikke kunne deducere, var, om der blev tilbudt ekstra udover et hand job (som der også blev spurgt ind til af andre interesserede), men det kunne du jo så heller ikke. Jeg kan heller ikke deducere, at man tilsyneladende ikke må komme med en anmeldelse/svar på i efterlysninger, uden at den skal ryge direkte i anmeldelser, men så lærte jeg igen noget nyt, og tak for det. 

ollie 

OK Gæst - alt forladt. For nu at tage det sidste først så er der vist ingen regler, men jeg synes det er noget rod hvis anmeldelser pludselig ligger under efterlysninger.

Hvad angår det første , gøres det klart at klinikken ikke er blå (J. f . Det reviderede thaimassage kort ).  Der blev skiftet til tækkelig kjole, hvordan kan jeg så vide det var en nydelig krop ?

Massagen var middel med pil opad - hvorfor i alverden kommer jeg så igen ?

Kunderne vil helst ud af bagdøren - hvorfor ????

Redigeret af powerpoint
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er også tilgivet powerpoint. Men denne (næsten) fyldestgørende anmeldelse kunne du jo have skrevet i første hug, eller endda lavet en anmeldelse ;). Men nu må jeg hellere tage en tur derop, og så se hvad der gemmer sig bag den blå (læs:røde dør)!

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 21 minutter siden:

 Men nu må jeg hellere tage en tur derop, og så se hvad der gemmer sig bag den blå (læs:røde dør)!

ollie

Så synes jeg du skal spørge hende om hvor meget omtale hun er interesseret i , det fik jeg ikke gjort. De er i øvrigt 2 på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det skal jeg gøre. Forhåbentlig er hun interesseret i omtale, for tråden har jo været god besøgt, så nu må vi da håbe vi ikke bliver beskyldt for at reklamere :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...