Madame Illona 1484 Skrevet 19. November, 2017 Aruba skrev, for 2 minutter siden: Det er jo nemt nok, hun har ingen beviser - så benægt benægt Nej hold nu op det niveau skal hun ikke gå ned på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 1 minut siden: Nej hold nu op det niveau skal hun ikke gå ned på Hvad er det du snakker om?? Selvfølgelig skal hun da benægte at arbejde som prostitueret, hvis hun ikke ønsker folk skal vide det. Det skal du da på ingen måde gøre dig herre over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 19. November, 2017 Aruba skrev, for 1 minut siden: Hvad er det du snakker om?? Selvfølgelig skal hun da benægte at arbejde som prostitueret, hvis hun ikke ønsker folk skal vide det. Det skal du da på ingen måde gøre dig herre over. Måske ville din bemærkning ikke blive forstået forkert hvis du henviste hvad det er du svare på Jeg gør mig sørme ikke herrre over noget eller nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 12 minutter siden: Det kan godt være du ikke er bange for hendes veninder med watch it det kan være hun har nogle grimme venner Det kunne sagtens være. Men det er jeg ikke bange for. Jeg er kun bange for, at hun en dag siger luder til mig, når min familie er der. så skal vi se, hvem der bliver mest bange, for så jager jeg hende væk, ud med dig, du har ikke noget at skulle have sagt her hvor jeg bor, bliver jeg nødt til at sige, for ellers tror hun jo at hun kan blive ved med at opføre sig som en forkælet teenagetøs. Jeg bliver nødt til at sætte mig i respekt, vil ikke længere finde mig i, at hun snakker sådan til mig. Hun er ikke min møgunge, der bare kalder mig dumme ting, fordi hun ikke har fået sin vilje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 11 minutter siden: Måske ville din bemærkning ikke blive forstået forkert hvis du henviste hvad det er du svare på Jeg gør mig sørme ikke herrre over noget eller nogen Jeg svarer på det tråden omhandler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 19. November, 2017 Aruba skrev, Lige nu: Jeg svarer på det tråden omhandler? Ja det er flot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 19. November, 2017 Man skal aldrig lade nogen træde på én. Træd tilbage så hårdt at de aldrig nogensinde overvejer at træde på dig igen. Problemet er at det virker til at være småeskalerende det her. Først var det blikke, så blev det råben, så blev det grimasser, hvad bliver det næste? hærværk? trusler? Man skal aldrig lade tingene eskalere. Kvæl det i opløbet. Den eneste grund til at hun opfører sig sådan er fordi hun tror hun kan tillade sig det. Vis hende at det kan hun ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 19. November, 2017 kære @MigogMia som flere har foreslået vil jeg råde dig til at ignorere hende så tingene ikke eskalerer ked hende ihjel i stedet for kommenter ikke når hun siger ubehagelige ting kig ikke på hende når hun laver ansigter hvis din familie kommer på besøg og hun kalder dig luder mens de hører det så kan du eventuelt give hende ret sig til hende i ironisk tone "ja det er rigtigt nok" så vil hun højst sandsynligt ikke kunne komme med et comeback og din familie vil forhåbentlig bare ryste på hovedet at den mærkelige opførsel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 aaisha skrev, Lige nu: kære @MigogMia som flere har foreslået vil jeg råde dig til at ignorere hende så tingene ikke eskalerer ked hende ihjel i stedet for kommenter ikke når hun siger ubehagelige ting kig ikke på hende når hun laver ansigter hvis din familie kommer på besøg og hun kalder dig luder mens de hører det så kan du eventuelt give hende ret sig til hende i ironisk tone "ja det er rigtigt nok" så vil hun højst sandsynligt ikke kunne komme med et comeback og din familie vil forhåbentlig bare ryste på hovedet at den mærkelige opførsel Ja humor kan løse mange problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 aaisha skrev, for 3 minutter siden: kære @MigogMia som flere har foreslået vil jeg råde dig til at ignorere hende så tingene ikke eskalerer ked hende ihjel i stedet for kommenter ikke når hun siger ubehagelige ting kig ikke på hende når hun laver ansigter hvis din familie kommer på besøg og hun kalder dig luder mens de hører det så kan du eventuelt give hende ret sig til hende i ironisk tone "ja det er rigtigt nok" så vil hun højst sandsynligt ikke kunne komme med et comeback og din familie vil forhåbentlig bare ryste på hovedet at den mærkelige opførsel Ja humor kan løse mange problemer, hvis man har overskud til det, vel at mærke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Aruba skrev, for 39 minutter siden: Det er jo nemt nok, hun har ingen beviser - så benægt benægt Ja, jeg vil selvfølgelig altid benægte at jeg er luder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 38 minutter siden: Nej hold nu op det niveau skal hun ikke gå ned på Hvorfor skal jeg ikke ned på det niveau. Hvorfor skal jeg ikke have lov til at benægte. Det er der da ingen som skal fortælle mig, at jeg er forkert. Aldrig vil jeg da indrøme i alvor, at jeg er prostitueret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 3 minutter siden: Hvorfor skal jeg ikke ned på det niveau. Hvorfor skal jeg ikke have lov til at benægte. Det er der da ingen som skal fortælle mig, at jeg er forkert. Aldrig vil jeg da indrøme i alvor, at jeg er prostitueret. Slap af det var ikke det jeg svarede på Du må da fuldstændig selv om hvad du vil - Det står der frit for Håber du finder en løsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Carnalwolf skrev, for 21 minutter siden: Man skal aldrig lade nogen træde på én. Træd tilbage så hårdt at de aldrig nogensinde overvejer at træde på dig igen. Problemet er at det virker til at være småeskalerende det her. Først var det blikke, så blev det råben, så blev det grimasser, hvad bliver det næste? hærværk? trusler? Man skal aldrig lade tingene eskalere. Kvæl det i opløbet. Den eneste grund til at hun opfører sig sådan er fordi hun tror hun kan tillade sig det. Vis hende at det kan hun ikke. Du har fuldstændig ret. Du er den eneste som har forstået problematikken i dette her drama. Jeg har forsøgt at ignorere hende og som langt de fleste herinde mener, så skal jeg ignorere hende og så ebber det ud i sandet...ja det kunne man da håbe på, Men med hende her-den muslimske pige, så nægter jeg at tro på, at det ebber ud i sandet, for hun er jo syg nok i bolden til at blive ved.... Lige præcis, hun opfører sig sådan fordi hun kan tillade sig det. Ja jeg viser hende nu, at hun ikke kan tillade sig at opføre sig sådan mere. Som jeg har skrevet herinde til en anden, så skal jeg sørme nok sørge for at skræmme hende væk med store bogstaver, om jeg så skal gå efter hende ude i opgange, så får jeg hende ud af døren.... inden det måske, som du skriver så perfekt, ende med trusler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Carnalwolf skrev, for 27 minutter siden: Man skal aldrig lade nogen træde på én. Træd tilbage så hårdt at de aldrig nogensinde overvejer at træde på dig igen. Problemet er at det virker til at være småeskalerende det her. Først var det blikke, så blev det råben, så blev det grimasser, hvad bliver det næste? hærværk? trusler? Man skal aldrig lade tingene eskalere. Kvæl det i opløbet. Den eneste grund til at hun opfører sig sådan er fordi hun tror hun kan tillade sig det. Vis hende at det kan hun ikke. Hvordan ville du vise hende, at hun ikkke kan tillade sig at opføre sig sådan. Må jeg spørge hvad du konkret selv ville gøre i den situation ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 deralte skrev, for 1 time siden: Det var en fejl at skære ansigt. Man skal aldrig gå ned på andres lave niveau. Fremad vær værdig og høflig. Der er vel grænser for, hvad man skal finde sig i. Nu er det jo ikke dig, der oplver den flabet tøs, som bliver ved og ved... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, Lige nu: Der er vel grænser for, hvad man skal finde sig i. Nu er det jo ikke dig, der oplver den flabet tøs, som bliver ved og ved... Har du link til din annonce/annoncer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 happycamper skrev, 1 time siden: måske skal du ikke arbejde hjemmefra og tiltrække trafik op og ned ad trappen på underlige tidspunkter... jeg ville heller ikke synes det er fedt hvis en GP arbejde i min opgang. Jeg HAR arbejdet "hjemmefra" og hvis du nu har læst mit indlæg ordentligt, så skriver jeg, at jeg havde lejet mig ind i stueetagen. At den muslimske pige ikke synes det er fedt, at jeg arbejder i den samme opgang som hun bor, kan jeg ikke fortænke hende i og vi er alle sammen forskellige med sådanne grænser og det skal der også være plads til. Men hun kan sgu ik tallade sig at blive ved med at genere mig, når hun nu kommer i "min" opgang. Så koger jeg over. Ja har faktisk også oplevet sidste dagudenfor, at hun lavede ansigter af mig, så hun er overalt og generer mig alle vejne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 19. November, 2017 er enig med de fleste i denne tråd kun 1 at gøre ignorer hende-hold hovedet højt-vær højlig-selvom hun sviner dig til hun er kun ude på at hidse dig op ved at ignorere-hendes vrede mod dig-ebber det snart ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, for 6 minutter siden: Har du link til din annonce/annoncer? Jeg har ikke nogen annonce/hjemmeside længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, Lige nu: Jeg har ikke nogen annonce/hjemmeside længere. Ok . Må vi se den du havde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: er enig med de fleste i denne tråd kun 1 at gøre ignorer hende-hold hovedet højt-vær højlig-selvom hun sviner dig til hun er kun ude på at hidse dig op ved at ignorere-hendes vrede mod dig-ebber det snart ud. Ja den vinkel havde jeg ik lige tænkt på. Måske er hun kun ude på at hidse mig op, fordi hun er skør i hovedet og får en selvtilfredsstillelse ud af det. Meeen hvor lang tid kan hun mon blive ved med at holde den kørende, selvom jeg ignorerer hende...nogle kan blive ved i det uendelige og det står min tålmodighed ik til længere.... jeg vil helst ikke give hende den tilfredshed og give hende respons. Men som en anden skrev herinde, så opfører hun sig sådan, fordi hun ved, at hun kan tillade sig det. Så hvilken af disse to modeller hun er ind under vides ikke. Jeg har jo prøvet at ignorere hende, uden held. DET HAR VED NÆRMERE TANKE, STÅET PÅ NU I FLERE MÅNEDER, SÅ KONKLUSSIONEN MÅ NOK BLIVE, AT HUN IKKE KAN TIET IHJÆL. hUN SKAL NU SKRÆMMES VÆK, ÆANGT VÆK FRA MIG AF, NU VIL JEG IKE FINDE MIG I DEN MØGTØS OPFØRSEL. SLUT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, for 4 minutter siden: Ok . Må vi se den du havde? Hvad vil du bruge min tidlige annonce til....til at jeg kan skræmme mine tidligere gæster væk. Jeg er som skrevet IKKE PÅ DEN ADRESSE MERE. Var der kun meget kortvarigt. Så hvad er problemet, andet end du er nysgerrig. Nej jeg oplyser sgu da ikke min tidligere annonce, tror du jeg er helt væk i hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, Lige nu: Hvad vil du bruge min tidlige annonce til....til at jeg kan skræmme mine tidligere gæster væk. Jeg er som skrevet IKKE PÅ DEN ADRESSE MERE. Var der kun meget kortvarigt. Så hvad er problemet, andet end du er nysgerrig. Nej jeg oplyser sgu da ikke min tidligere annonce, tror du jeg er helt væk i hovedet. Og så skræmmer jeg også dig væk ik. Jeg skræmmer alle væk, så kan jeg skyde mig selv i foden, ved offentligt at oplyse mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 2 minutter siden: Hvad vil du bruge min tidlige annonce til....til at jeg kan skræmme mine tidligere gæster væk. Jeg er som skrevet IKKE PÅ DEN ADRESSE MERE. Var der kun meget kortvarigt. Så hvad er problemet, andet end du er nysgerrig. Nej jeg oplyser sgu da ikke min tidligere annonce, tror du jeg er helt væk i hovedet. Det ved jeg ikke om du er , det vil jeg lade andre afgøre, min mening holder jeg for mig selv. Men har en teori om hvem du er , og er du den jeg tror overrasker din dårlige opførsel mig ikke spor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg