Guest Alkoholikeren Skrevet 18. November, 2017 Hej Brødre Måske en af jer kunne forbarme jer over hende, selv kan og vil jeg ikke, hun er ikke min type https://www.bt.dk/danmark/klar-laest-25-aarige-amalie-undrer-sig-hvorfor-er-der-ingen-der-vil-bolle-mig God fornøjelse og lad høre om det lykkedes... bh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 18. November, 2017 Der mangler vist baggrundsviden omkring kvinden, hvis historien skulle have sin rigtighed - I øvrigt så skal hun ikke tro at alt hvad hendes drenge venner fortæller er sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 18. November, 2017 Formatformat.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 18. November, 2017 Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: Måske en af jer kunne forbarme jer over hende, selv kan og vil jeg ikke, hun er ikke min type Hun ser da ellers slet ikke værst ud.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. November, 2017 Lubovnik skrev, for 12 minutter siden: Hun ser da ellers slet ikke værst ud.... Det kan ændre sig, når hun smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 19. November, 2017 I kender slet ikke formatformat? Det er lidt det samme som rokokoposten og onlineposten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. November, 2017 Randersand skrev, for 40 minutter siden: I kender slet ikke formatformat? Det er lidt det samme som rokokoposten og onlineposten Nej den hjemmeside er helt ny for mig, men tak...tænk hvis hun fik 100 henvendelser om at blive godt og grundigt gennemkneppet, så vil hun nok være færdig med satire over mænd... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg