Hop til indhold
Rejsenetværk

Lauras erotiske blog

Recommended Posts

Vi har fået en ny bruger her på EG, som jeg synes fortjener lidt opmærksomhed i forum:

Jeg opdagede hende ved at læse et lille hjælpsomt indlæg hun havde skrevet i denne tråd:

 


cropped-laur-2-e1493837399851.png

http://laurasunivers.dk/

Det er en flot og meget alsidig blog, som jeg tror vil kunne interesserer mange her på EG, såvel pigerne som mændene.

Jeg har forsøgt at oprette mig, for at kunne læse alt det som kræver et brugerlogin, men det er ikke lykkedes for mig endnu.

Men det har jeg skrevet til Laura om, og glæder mig til at kunne følge med som en interesseret læser , når det forhåbentlig lykkes for mig at blive oprettet som bruger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Vi har fået en ny bruger her på EG, som jeg synes fortjener lidt opmærksomhed i forum:

Jeg opdagede hende ved at læse et lille hjælpsomt indlæg hun havde skrevet i denne tråd:

 


cropped-laur-2-e1493837399851.png

http://laurasunivers.dk/

Det er en flot og meget alsidig blog, som jeg tror vil kunne interesserer mange her på EG, såvel pigerne som mændene.

Jeg har forsøgt at oprette mig, for at kunne læse alt det som kræver et brugerlogin, men det er ikke lykkedes for mig endnu.

Men det har jeg skrevet til Laura om, og glæder mig til at kunne følge med som en interesseret læser , når det forhåbentlig lykkes for mig at blive oprettet som bruger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Som udgangspunkt gider jeg ikke oprette mig med en profil for at følge en enkelt persons skriverier......og et hurtigt blik på bloggen ændrer ikke ved det. Fremstå for kommercielt og noget tyndbenet og alene det faktum at nyhedsbreve ikke kan frameldes uden at adgang mistes virker useriøst.

Men hver sin lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 52 minutter siden:

Som udgangspunkt gider jeg ikke oprette mig med en profil for at følge en enkelt persons skriverier......og et hurtigt blik på bloggen ændrer ikke ved det. Fremstå for kommercielt og noget tyndbenet og alene det faktum at nyhedsbreve ikke kan frameldes uden at adgang mistes virker useriøst.

Men hver sin lyst

Meget enig med dig DK fyr. Desværre.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle helt fair anker I har gerog og frenchlover 1, og jeg tror da også at hun får et mindre publikum, end hun kunne have fået, uden de betingelser som hun stiller for at få fuld adgang til hendes blog.

Men hun kan måske have sine grunde til at ønske sig det sådan, måske hun får et mere aktivt publikum af større værdi for hende på den måde.

Skulle hun ønske at kommentere, kan hun jo nu nu gøre det, nu hvor hun har oprettet sig som bruger på EG.

Nu er jeg blevet oprettet, og kan begynde at læse det indhold som kræver login, og det kommer nok til at give mig et mere fyldestgørende indtryk af hendes blog.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden:

Som udgangspunkt gider jeg ikke oprette mig med en profil for at følge en enkelt persons skriverier......og et hurtigt blik på bloggen ændrer ikke ved det. Fremstå for kommercielt og noget tyndbenet og alene det faktum at nyhedsbreve ikke kan frameldes uden at adgang mistes virker useriøst.

Men hver sin lyst

Nu er det vel ingen hemmelig, at hvis man som blogger kan opbygge en trofast skare af følgere, så kan man tjene en lille skilling på. Det skinner tydeligt igennem, at dette forsøges, og vel også derfor at man skal oprette sig, og angive en e-mail. 

Jeg har sådant set ikke noget imod, at en side er kommerciel, men en gennemgang af siden viser jo hurtigt, at den seriøse del er skuffende begrænset. Det kan selvfølgelig skyldes at jeg ikke har kunnet finde et stort arkiv med mange artikler, sexnoveller m.v. (den er jo lidt rodet opbygget)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden:

Er man først oprettet, hvilket jeg er nu.

Så er der et arkiv af ældre indhold, og om et par uger har jeg nok dannet mig det fulde overblik :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ok vi se frem til høre dine erfaringer så.  Husk også at have lidt fokus på hvad det er for et materiale du modtager i din email. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 18/11/2017 at 07:27:

Som udgangspunkt gider jeg ikke oprette mig med en profil for at følge en enkelt persons skriverier......og et hurtigt blik på bloggen ændrer ikke ved det. Fremstå for kommercielt og noget tyndbenet og alene det faktum at nyhedsbreve ikke kan frameldes uden at adgang mistes virker useriøst.

Men hver sin lyst

Enig. Desuden er der allerede nok af danske sexblogs, der er skrevet af overfladiske, uintelligente og dobbeltmoralske size-queens. Bare se på f.eks. Tinderslut, Amanda (godisengen.dk) og idioterne fra missgrey.dk. Kan ærligt talt ikke se, hvad endnu en af de slags tøser kan bidrage med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Rejsenetværk skrev, den 18/11/2017 at 01:12:

Vi har fået en ny bruger her på EG, som jeg synes fortjener lidt opmærksomhed i forum:

Jeg opdagede hende ved at læse et lille hjælpsomt indlæg hun havde skrevet i denne tråd:

 


cropped-laur-2-e1493837399851.png

http://laurasunivers.dk/

Det er en flot og meget alsidig blog, som jeg tror vil kunne interesserer mange her på EG, såvel pigerne som mændene.

Jeg har forsøgt at oprette mig, for at kunne læse alt det som kræver et brugerlogin, men det er ikke lykkedes for mig endnu.

Men det har jeg skrevet til Laura om, og glæder mig til at kunne følge med som en interesseret læser , når det forhåbentlig lykkes for mig at blive oprettet som bruger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

endnu en der vil tjene penge , uden at have noget at videregive , ud over gymnasiepige niveau ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...